www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud >


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (17) tagasi

 

 Omanik:

Esimene tagasilöök 10.09.2008
Kahjuks lõpetas käigukast töölepingu,mis pole talle vist esimene kord kuna üks hambutu kast oli tal kaasas :( Nüüd tuleb lammutama hakata.Oehh...ja kullakese peavari ka alles pooleli.Varsti peaks vedrustuse jupid ka kohele jõudma,siis tuleb usinasti tööle hakkata,et mingi aasta kevadel miile saaks mõõta.See kit peaks selle mõõtmise eriti nauditavaks tegema:).Jõudsid kohale ja subframe connectorid ka.
Vedrustuse jupid
T-56 13.10.2008
Nõndaks,ilmus välja üks t-56 kast millele sai käpp peale pandud (mulle meeldib ise käiku vahetada).Paari päeva pärast saab pilk peale visatud ja siis tuleb see kuidagi külge leiutada.Ilmselt tuleks siduri liigutamine ka õli peale panna, aga eks näeb...
areng 02.01.2009
Sai ark-i poistega kaubad kokku ja masinal nüüd numbrid ja uus tunnistus ka.Väike viperus oli ka kui kere number ei tahtnud välja ilmuda, aga oli lihtsalt ehmatus.Kõik sai korda ja auto koju tagasi.
Nüüd lammutamine täies hoos,kusjuures kere paistab esmapilgul üllatavalt heas korras olevat.katsun paar pilti ka üles saada.
1 2
teel liivapritsi poole 21.01.2009
Nüüd lugu järgmine:poolraamid, tagasild ja kõik mis võimalik kere küljest ära kruvitud ja keeratud.Loomulikult suutsin esiklaasi ära lõhkuda ,aga kuna sain soomest juba uue siis ei olnud südamevalu niiväga suur.Nüüd vaja veel kere liivapritsumehe juurde toimetada ja siis vaatab edasi.Mõned pildid ka juurde.
1 2 3
Jõulud2 30.01.2009
Jõudsid kohale Sparco jubinad,istmed traksid,rool.Peale nende veel Energy suspensioni puksid igale poole.Kere on liivapritsiga üle lastud ja homme lähen sellele järele.Siis väikesed keevitustööd ja kokkupanek võib alata.Juhtmekit american autowire`lt jõudis ka kohale, uued lülitid ja süütelukk.Esmamulje on päris hea,loodame et kõik jublakad on olemas mis peab.
1
Kere kodus 07.02.2009
Sai kere liivapritsist ära toodud ja pilt on praktiliselt jumalik,paar väikest ussiauku ja kõik.Põhi oli täiesti roostest puutumatta,pagassis väike auk ja klaasi ääres ka natukene.Praeguseks hetkeks kõik augud parandatud krunt peal.Põhja alla on tekkinud mõnus kiht kivikaitset,tagasild ja selle jupid on värvitud ja tuleseinal ka värv peal.Käsipidur(seisupidur) sai ka vähe mugavama koha peale pandud,ehk on natuke lõbusam:)
1 2 3 4 1 22 33
mis on vahepeal juhtunud 03.03.2009
Nagu näha on meil jälle rattad all.Tagasild sai uute multileaf madalamate vedrude külge ja lisaks uued amordid.Puudu on veel tagumine Hotchkis`e stabikas ,aga lähipäevil saab ka see mure murtud.Ees sammuti vähe kõvem stabikas, madalamad vedrud ja uued amordid.Tagasillas, poolraami ja kere vahel ning esisillas tegutsevad Energy Suspensioni puksid.Subframe connectoreid tuli väheke timmida et need paika saaks.Udune eesmärk 2009.a. kevadeks sõitma saada on jupp maad lähemal :)
1 2 3 4 5 6
Kevad käes 22.03.2009
Vahepeal sai Hookeri torud ära teibitud, et kapotialune külm ja hobused kõik alles oleks.Tollides ja jalgades arvutamine tahtis küll pea halliks võtta:)Centerforce siduri ketas koos korviga on kohal, aga muud jupid veel tulematta.Mootori panin ka peale ,mille käigus muidugi sai kõvasti värvi kriimustatud, krt.T56 kasti peale aretamine on täies hoos, täna tegin oma pisikeste osavate kätega sellise ilusa kasti kinnituse ,et lust vaadata (keegi teine mind ju ei kiida).Praeguseks kõik.
1 2 3 4
update 19.04.2009
Jutt järgmine,et tellitud sidur osutus suurema hooratta omaks ja kuna mootor on externally balanced, siis ei saanud ka praegu hooratast vahetada.Pöördusin taas Lauri poole Top-partsist (keda siinkohal tänan abi ja hea nõu eest) ja tellisin uue siduri.Nüüd sidur hooratta küljes,t56 kast selle otsas ja siduri peasilinder sai ka täna külge aretatud ja ära testitud,tundub et toimib.Kardaan läheb homme Pärnu kus meistrimehed sellel jupi otsast ära võtavad kuna t56 on nõksa pikem kui t5.Keretööd jäävad kevade kiire saabumise tõttu järgmisse talve sama kehtib ka interjööri kohta, samas võiks keegi soovitada head keretööde meistrit.Kui kõik õnnestub saab järgmine nädal mootori häält kuulda.
up 03.05.2009
Igatahes mootor käib kui kellavärk.Sidurist on niipalju aru saada, et see libiseb 1. käiguga ei saa eriti arugi , aga 2. on pilt selge.Vaja kuidagi timmida.Kõige suurem probleem on see, et peale madalate vedrude installi on juhipoolne header maast 6 cm kaugusel ja õlivann ca.8 cm kaugusel.Auto näeb nii hea välja küll, aga meie teedel sellega pikkalt vist ei liikle.
1 2
Suvi 2009 11.08.2009
Suvi on läinud nagu unenägu.Töö on röövinud kogu vaba aja ja masin on jäänud natuke tahaplaanile.Niipalju on juhtunud, et uus elektrisüsteem on peale pandud ja töötab kenasti.Loomulikult oli selle installimine tehtud ka imelihtsaks.Auto on vahetanud ka oma valge värvi musta vastu(värvitöö on ajutine).Nagu ikka plaan saada selleks suveks ametlikku sõidukorda ei mänginud välja ,better luck next year :).Kuid pean tunnistama et on tehtud niimõnedki testisõidud ja see innustab kõvasti edasi tegutsema.
1 2
uued kummid 07.01.2010
Nagu naks aasta 2010 käes.Vahepeal ainult niipalju juhtunud, et onu Mickey Thompson oli nii lahke ja saatis uue jooksu kumme.Vanad said testisõitudes otsa:)Vabandan piltide halva kvaliteedi pärast...
1 2
väike samm 30.05.2010
Oli vahepeal üks vaba päevake.Midagi targemat teha polnud nii läksingi ja tegin camaro tagaklaasi augu nats väiksemaks.Nimelt ei tahaks enam seda originaal liistu sinna tagasi panna.Pilt ka juude.
1
puhkus läbi 13.08.2010
Tagumised kummid sai ikkagi vanade velgede peale tõmmatud kuna uutega tekkisid tellimisel probleemid:(Lasin treida lisapoldid ja vaheplaadid, sest seespool oli ruumi väga vähe.Tagumisi poritiibu pidi ka pisut disainima.Esiklaasi ava tegin väiksemaks nagu tagumisegi.Väljamaalt saabusid igasugused keretihendid ja juhipoolne ukeklaas (nimelt olmasolev ei kuulu originaalis teps mitte camaro külge).Kuna töö edeneb väga aeglaselt pidin vahepeal abimehe võtma,õnneks saab palka maksta kommides ja kõrrejoogis :)Üldiselt soovitan, asjalik mees.
1 2 3 4 5
veljed kohal 03.11.2010
Sain uued Bassett`i veljed kätte.Ette 8" ja taha 13" laiad.Nende mahutamisega tuleb kõvasti peavalu, aga alla peavad need saama.Võibolla tuleb koguni uus vedrustus taha ehitada...Kere kallal ka natuke pusitud, aga sellest natuke hiljem.
1 2
Uus ärkamine 23.08.2011
Nõndaks,pool aastat on möödas ja tehtud nagu polegi midagi.Ütleksin koguni, et asjaga sai vahepeal täiesti vales suunas liigutud.Nüüd aga õigel rajal tagasi.Eesmärk 2012 kevadeks kere valmis ja värvi alla saada terendab silme ees.Tagumised rattad on kerekumerustesse ära mahutet(vedrustust ikkagi ümber ei teinud)ja esiotsa tükk hakkab ilmet võtma.Ükspäev peab TÜV punktis ära käima ja mõned asjad läbi arutama,sest plaan miilitsaonudega ikka hästi läbi saada.
2013 jan. 31.01.2013
Poolteist aastat pole siia midagi postitanud, see aga ei tähenda et oleksin käed rüpes istunud.Lühidalt on keretööd tehtud krunt peal.Vaja veel mõned kohad üle tupsutada siis värv selga.Keretööde eest tänan Indrekut kes suurema osa tööst ära tegi.Mootor on Erkki Engineeringus värskendust saamas kuna ei hakanud ise leiutama.Seal meestel asi käpas.Kevad läheneb kohutava kiirusega!Mis sest et tähtajast juba neli aastad maas.