www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Astro extended sport van 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (26) tagasi

 Chevrolet Astro extended sport van 1997

 Omanik: Astro97

disainkleepsu-triipu 10.10.2008
kleepsu-triipu...
5063000 indrek
korrektuurid jätkuvad.. 26.10.2008
kuna VHS meie asju ei pela, siis sai see välja võetud ja asemele installitud uus DVD mängija. sama asi ootab ees 10" telekat, mis ka ei taha meie sagedusi mängida. otsinguid oli tehtud ja antud hetkeks on seal 11" monitor + all dubleerimas 8".

kuna bussil polnud ei immot ega signat, tuli ka see lasta peale panna.. nüüd vähe julgem kui kahepoolne side taskus :)

hetkel käivad ka otsingud milliseid lisatulesid stangesse panna, kuna vanad anti kaasa ja need on tiba vigased, siis tuleb need asendada uutega. siiamaani on asendamine probleemne, sest pole võtta samasuguseid. alternatiive leiab Mustamäe Fixuse kauplusest.

veidi ravi autole 13.03.2010
Märts on miskipärast ravikuu... korraga otsustas minna mitu asja hingusele ja lõpuks lõi veel üllatusena õli ka välja..

läks siis asi treilerile ja otseteed haiglasse Mäepealse uulitsas :)
vahetusse läks ports ülemisi tihendeid, veepump, küünlad, õli ja filter ning need õlijahutus torud, millest üks saba andis ja kogu hoovi ilusasti õlitriipe maha jättis..

nüüd buss terve ja taas valmis, et vallutada eelseisvaid pikki miile.
siin kohal sületäis tänusõnu US meeskonnale kiire ja kvaliteetse töö eest!
sõit doktorite juurde siin siis õlirida maas..
Termostaadi vahetus.... 20.03.2010
Täna oli siis see hetk kus läks vahetusse bussil termostaat. Natuke janti ikka oli..kuid kui sõber Priit kaasas (squirrel) saime hakkama. tagasipanekul muidugi ilma äparduseta ei saa ja oli vaja termostaadikopsikul kõrv puruks keerata... tänu sellele , et kaks tihendit jäi sisse... ühe oleks aga pidanud ära võtma. oma viga ja aeg pressis ka peale. kuna aga laupäev, siis polnud uut ka võtta kuskilt. kiire kõne sm. Margusele (Astro-94) ja nii see silumiinist kopsik keevitusse läkski. nüüd asi toimib ja bussis taas soe olla ja seier ka õigel kohal. üldiselt peab tänulik olema et mikidel mõistust niipalju, et paari asja eemaldamisega saab sinna ligi üsna hõlpsasti :)
vana ja uus...
autotelefon 02.08.2011
pole pikka aega midagi seal ehitanud... nüüd sai lõpuks sisse installitud retro Motorola autotelefon, Motorola international 2700. toimetab hästi..antenn sai ostetud Tehnoturust, see on salongisisene.
töötab olemasolevas GSM võrgus.
Motorola international 2700
varurattahoidja raami eemaldus... 03.08.2011
Täna sai see ka maha võetud. asi on seal taga ikka nii roostes, et häbi hakkas ja torkas odana silma juba iga kord kui ust avasin..:)
kuna abikäsi on juba olemas, siis läheb see raami moodi asi pritsi ja siis värvimisse. siinkohal tänud juba ette abistajale..
raam töötlemata veel...:)
varurattahoidja raami tagasitulek... 08.09.2011
Sain siis hiljuti tagasi selle raami. töö on teostatud korralikult. siinkohal tänusõnad teise ilusa Astro omanikule nimega Sniper..:)
raam on liivapritsist läbi käinud ja korralikult värvitud. tagasi oma kohale sai pandud eile. kinnitusena panin ka uued poldid, vanad olid koledad ja roostes. klubi logo sai ka nüüd kaanele, mis ongi tema koht. alumine kinnitusklamber sai ka uue puhastuse, värvi ja poldid, ning selleks korraks saigi saaga sellega läbi...:)
prits ja värv.. ilma katteta kole kui öö... klamber puhastatud ja värvitud värske klambrikinnitus
Lõpuks ka uus aku...:) 26.09.2011
Kuna eelmine miskine aku mis enam suurt üle kahe päeva ei elanud korraga, tuli mõelda kiirelt uue peale. Siinkohas kiired tänud AB firmasse ja Karolilt saadudki uus Hankook nimeline akupoiss :)
uus ootel..:) ja oma tööpostil..:) eelmine nässakas...
ülevaatus.. 08.10.2011
Vahepeal sai käidud täna ülevaatusel... läbis kenasti nagu ikka. 32e loovutatud riigile ja sõit võib jätkuda :)
Tänaseks läbisõiduks on 044526 miili.
uued LED tagurdustuled + helkurid 14.10.2011
Kuna ei tahtnud lasta ilusal päeval raisku minemist, siis võtsin kätte ja nokitsesin jälle bussi kallal natuke. Tagurdustuli oli juba ammu lepingu lõpetanud ja oli vaja midagi asemele mõelda, kuna vana pesa pudenes kätte sisuliselt pulbriks ära..:)
sai siis otsustatud led tüüpi asjanduste kasuks. näitavad väga hästi ja pimedas hoovis oli manööverdamine lausa rõõm. natuke pusimist, juhtmete vedu ja asjad olidki paigas. lisaks sai välja mõeldud, et ilusam oleks vana tule auk katta helkuriga ja miks mitte siis panna ka teisele poole samasugune. kokkuvõttes jäi minu kriimsilm tulemusega rahule. kui nüüd need tuled elavad talve üle, elavad nad ka teisi talvesid ja rohkem sinna midagi juurde ei pea aretama.
Ledid kõik paigas... kaks niisket silma...:) sellised helkurid siis sai tahaossa. väiksemad 2 tk. läksid külgedele
Sideseadmed 25.01.2012
vahepeal on oldud eemal CB sageduselt, kuid üsna varsti olen seal tagasi. tehnika on sisuliselt olemas, tuleb vaid aja leidmisel sisse installida. senikaua olen endiselt ka PMR jaama sagedusel 446.112 Mhz mis on siis kanal 9.00 sageduseks Tallinna papakoil. Maanteel on kasutusel 2m kutsekanal 145.500 Mhz. seal on kutsungiks ES1KPO.
keskus..
Sideseadmed lõpuks paigas... 06.05.2012
Kuna sai ikkagi aega ja paar ilusat ilma ka abiks,leidsin võimaluse jaama sisse seada. Nüüd lõpuks on omal kohal ja toimimas nii CB jaam, kui ka GSM Motorola autotelefon...
CB jaamaks on vana hea Albrecht AE-6890 eemaldatava paneeliga ja katusel on sagedust püüdmas ML-130 antenn. Praeguseks olen komplektiga rahul. Linnas olen 23FM ja maanteel kas 8AM või samuti 23FM. HAM alas olemiseks on Yaesu FT-7900r ja antenniks katusel NR770R.
CB jaam ja GSM telefon
Pihustid... 15.11.2012
Olen viga otsinud kaua...lasknud asju vahetada, aga ikka SES tule lööb põlema ja ikka viga et rikka peal käib.

Nüüd otsustasin viimases lootuses vahetada pihustikomplekt. Asi ei maksa vähe...tervelt 350e. Loodan, et pärast vahetust mure kaob ja saab normaalselt sõitma hakata :D
Ämblik...
Pihustid vahetatud... 23.11.2012
22.11.2012 sai lõpuks ka pihustid vahetatud. auto salong kokku lapitud, sai mindud ka prooviringile ca 70km. esialgu SES veatuli põlema enam ei läinud... kui nüüd edaspidi ka ei lähe võib lugeda, et sai veale jälile ja see likvideeritud.
autol tänaseks läbisõitu ees 044955m.
vana komplekt vanad ja väsinud...:)
LED päevasõidutuled 09.02.2013
Tellitud päevatuled lõpuks käes. Need tühjad augud esistanges on juba häirima hakanud ja seepärast oligi tagumine aeg need ilusasti millegagi täita. Ostetud Tallinnast, Sõle tn. Autokaubad24.ee poest.
Päevatuled LED
õlivahetus.. 11.03.2013
nagu ikka sai see tehtud koduses us-partsis.
sisse läks nagu tavaliselt Gulf 10W40 TEC poolsünt.

Läbisõiduks õlivahetuse hetkel näitas 045 444m.järgmine siis 048 544 ehk siis 3100m ja 5000km pärast..:)
Päevatuled installitud... 05.04.2013
Aega võttis koledalt...mõõda ja säti ja puuri jne jne jne..
nüüd lõpuks küljes :D
Led Led. ninaalune valgemaks...:D led
kevadine kastiõli vahetus 10.04.2013
Sai värske õli sisse koos filtriga. väljalastav oli hästi õrnalt juba pruunikas. Vahetus toimus nagu ikka koduses US-Partsis.

Läbisõit ees hetkel 045852 m.
filter uus  tihend stardivalmis
käisime külma otsimas...:D 09.05.2013
Kont tühi...seega käidud www.autokliima.ee
natuke nikerdamist...75e sinnajätmist ja vea teadasaamist selgus, et katki on tagatoru miski, mis suundub põhja alt tagumisse konti.
nüüd tuleb vahendeid leida ja asi korda lasta teha, siis on muretu suvi ees :D
otsime külma 1 otsime külma 2
Otsingud ja sätted on lõppenud... 16.09.2013
ca poolteist aastat tagasi... ühel ilusal sügisesel õhtul, sõites koju lõi äkitselt põlema SES tuluke...
Käies diagnostis, selgusid seal veakoodid PO172 ja PO175 mis tähendavad siis bank 1 ja bank 2 - system too rich. lahtiseletatult siis, et käib rikka segu peal.
Ja otsingud algasid.... netis tuhlates selgus, et seal võib olla mitmeid probleeme, alates mustast õhufiltrist lõpetades mitme andurini välja. tuli siis alustada otsast, sai vahetatud küünlad, jagajakaan, rootor, õhufilter ja puhastatud MAF andur.. natuke sõitu ja tuluke säras taas rõõmsalt, uus diagnost näitas ikka sama asja :/
Tuli edasi minna, seekord soovitati üle käia vaakumiasjad, TPS andur, temperatuuriandur ja kütuserõhk trassis + regulaator. See tehtud ja natuke sõidetud, ei andnud ka tulemust juurde. Siis AB-st tuntud inimene ütles, et siin võib olla asi ka pihustites. Ok, kui nii siis nii. 2012a sügisel sai sealt ostetud uus pihustite komplekt ja lasin vahetada ka esimesed lambdad ( standard ). See komplekt kestis imekombel tervelt 10 kuud, kui nüüd äkki jälle SES tuli säras armatuuris. Uus diagnost näitas, et vasakpoolne lambda andur ei anna signaali tagasi, see sai siis vahetatud paljukiidetud DENSO firma anduri vastu. See tegevus andis sõitu vaid 3-4km kui uuesti tuli põlema läks ja veaks näitas taas samu vigu, mis alguses, et käib rikkal. Otsustasin proovida siis vahepeal sõbralt laenuks saadud GMC Safari 96a aju. Sellega sain paar päeva sõita ja jälle tuli põleb, uueks veaks näitas nüüd Bank 2 too rich. Lasin siis vahetada ka seal selle lambda ära Denso anduri vastu.. suts sain sõita...näitab ikka sama üht viga, parempoolne registreerib rikast segu. Kuna mõõt sai täis, siis hakkasin iseseisvalt netis tuhnima foorumites ja vaatasin viiteid youtube videotele, mis kajastasid samu probleeme mis minu autol.Pärast mitmetunnist tuhlamist sain vihje võimalikule põhjusele, mille peale ükski siinne automehaanik ega diagnostik ei tulnud..isegi mitte juttu polnud sellest ja mille peale isegi ei osanud tulla. Ühes teatud foorumis oli juttu samadest sümptomitest mis minu autol ja lahenduseks oli EGR klapi puhastus, kuna kui see klapp käib piiri peal ja võib ka korra kinni jääda, siis ta ise oma veakoodi veel välja ei anna, kuid häirib oluliselt õhukulu lugeja poolt ajusse edastatud infot kütuse ja õhu segu kohta. Vaadates videot kuidas seda teha, järgisin sama toimingut. Võttes seda lahti avastasin, et see klapp oli väga must ja ei liikunud oma pesas sugugi sujuvalt. lisaks sellele jäi ta ka veel kinni, kui põhja vajutada. Puhastasin selle klapi ära ja lasin tilga õli talle peale libedamaks olemiseks, ning panin ta tagasi. Kohe käivitamisel ja esimesel 100m sõidul oli tunda, et midagi on muutunud..auto käitus teistmoodi, sõitis paremini, tühikäik oli ühtlane, kiirendus mõnus ja ka kadunud paar hobust olid tagasitee leidnud mootorisse. Sõites veel 2 päeva, rohkem SES tuli põlema ei läinud ja otsustasin oma bussi aju tagasi panna. Nüüd sõidan mitmendat päeva juba muutusteta, auto liigub hästi, probleeme pole. Poleks uskunud, et sellise vidina kapriiside pärast sai nii palju aega ja närve ning raha kulutatud :)

siin link ka videole, juhuks kui kellegil on sama probleem :

http://www.youtube.com/watch?v=51z-k4YRHI4
EGR klapp
Diagnostiseade 07.10.2013
Soetasin autosse diagnostiseadme Maxitrip TP-100
Näitab igasugu huvitavaid asju.... kulub marjaks ära.
Maxitrip Maxitrip oma töökohas
Uued tagaamordid 07.10.2013
Sai seekord prooviks võetud Monroe toodang, eks näe kaua kestavad :)
Monroe
Hommikune ehmatus... :) 08.10.2013
Täna hommikul sõites us-partsi poole tagaamorte vahetama, ehmatas mind poolel teel äkki salongi ja kapotialla tulev valge suur aurupilv.. tõmmates tee äärde ja vaadates kapoti alla, auras seal mehiselt ja tosool sirises rõõmsalt välja kusagilt starteri juurest. Õnneks oli möödasõidul sõber, kes peatus ja tõime kankuga vett juurde :). Tee jätkus närviliselt ja kohale jõudsin taas suures valges aurupilves. Kurja juur peitus miskis jahutusvedeliku lõdvikus, mis on siseradika kraani ja mootoriploki vahel. See korrastatud, sai ühtlasi vahetatud kogu jahutusvedelik uue vastu ja tagaamordid leidsid ka tee oma kohale. Hetkeläbisõitu 046387m.

Peale selle selgus veel, et kõik 4 sharniiri on nüüd ka omadega lõpuks läbi ja lõtkud sees. Kuna need veel needitud, siis alust arvata, et on ilmselt originaalid veel ja kestsid viimse piirini tervelt 16 aastat :) Lähitulevikus tuleb ka need vahetada, siis võiks selleks aastaks ehk remondile joone alla tõmmata.
lõdviku otsinguil kurja juur üles leitud vasakpoolse lõdviku näol vanad ja väsinud tagaamordid
uued tagurdustuled.. 27.10.2013
Kuna sügisõhtud pimedad, sai vahepeal ära surnud LED tuled tagastangelt ära võetud ja asemele uued pandud. Ostetud Fixusest kaks tükki, 21W pirniga. Nüüd tagurdades valgust küllaga ja tulukesed ei riiva silma ka oma kohal. Koos sellega vahetus ka juhtmestik uue vastu.
Sharniirid ja temp. andur 27.02.2014
Täna sai vahetatud kõik 4 sharniiri, põhjuseks lõtkud. Töö käigus selgus, et all on veel tehase omad ja needitud :)

Pingutati ka esimesi rattalaagreid ja vahetati temperatuuri andur.
Läbisõiduks olematu 046619 m.
sharniirid ja temp. andur tehase needitud... läbisõit tänase remondiga
Buss on müüdud... 30.05.2014
Läks headesse kätesse ja jäi Tallinnasse :)