www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet S-10 Blazer 1991


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) tagasi

 Chevrolet S-10 Blazer 1991

 Omanik: pets9555

Blazer S-10 algus. 02.04.2009

Läks aega mis läks, aga nüüd siis hakkasin kirjutama ka siinsesse päevikusse. Ahh jaa Blazeka remondi, modifikatsioonide ja igasuguse muu teema juures on veel peale minu käsi ka Matu. Eks me peame seda projekti koos vedama.

Blazekas sai siis sebitud katkises olukorras 2008 aasta suvel. Eesmärgiks oli auto teha metsamasinaks ja sinna poole liigub ta ka tänaseni. Avariijärgse esiosa tegime sõidukõlblikuks ühe öö ja lugematute katusekruvidega, kulus hulk plekki ja muud käepärast jama. Esimene liikumine oli tal siis 2008 aasta Alansi Mud Dragile, osa me seal ei võtnud, aga kohale viis meid ilusti. Peale Alansit sai autole külge kruvitud 31x10,5x15 tolli mudarehvid ja tehtud sai ka 3 tolline keretõste. Osa võtsime 2008 aasta Klapperjahist turistiklassis. Klapperil lagunes ära esisillas parempoolne veovõll. Võll sai asendatud ja külge kruvitud ka 8500lbs (5400 kg tõmbejõuga) vints.
lumetormi ajal sai päästeoperatsioone tehtud ja siis lõpetas mootor oma tegevuse.

Mootor oli lihtsalt nii kulunud, et oleks olnud vaja vahetada kõik kolvid, kaks kepsu ja puurida viimasesse remonti nii silindrid, kui vända kaelad. Mootori ülemine ots vähemalt oli hea ja seda saab veel kindlasti kasutada.

Eks uute toimetuste järel paneme ka siia kirja midagi.
Värvimisest 03.04.2009
Tekkis ühel heal õhtul saunas selline muhe idee, et värviks auto kollaseks. Ok, mõeldud tehtud. Kuna ise tegeleme metalli värvimisega siis oli olemas õhuvaba kõrgsurvekompressor ja saigi auto suurest sitast puhastatud, lahustiga puhtaks nühitud ja kergelt liivapaberit näidatud, väike teip ja tuld. Värviks on valitud tavaline polüretaan värv, mida kasutatakse põllutöömasinate, metallkonstruktsioonide jms. juures. Pole küll värvitud mingi autovärvija juures ja ka auto värvimise kvaliteet jätab soovid,pind on veits apelsini moodi, aga mis seal ikka, metsas tulevad ikka ju omad tuuningmõlgid külge. Leidsime, et pole mõtet eriti peenelt teha ja metsa sobib selline lahendus küll:p

küljerauad
Rauad 05.04.2009
See nädalavahetus sai autole küljerauad paigaldatud ningi ka tagastange asemele raud pandud. Materjaliks on tavaline ehitustel kasutatav veetoru läbimõõduga 2,5 tolli. Värvitud on torud polüretaan krundiga, polüretaan värviga ja lõpuks veel kiht kahekomponentset epoksiid värvi. Asi peaks olema hea. Ainuke asi mis võib olla probleemiks, on meie "suurepärane" keevitusoskus, loodame et päris ära ei kuku.
rauad
Mootor 08.06.2009
Lõpuks siis mooror käes ja isegi aiste vahele aetud.

Mootoriga ka jama kui palju. 1.enne ole vanema tüübi mootor ja nüüd sai peale vortec, aga juhtmed ei istu, trosside kinnitused on vale andurid osaliselt ei sobi. 2.peale tõstes sai veit hooga peale aetud, summuti läks valesti, mõned torud tuleb uuesti panna. 3.poole aastase seismisega on kardaani ristid kinni jäänud, eks peab taavetit täis toppima ja vaatama kas saab asja või tuleb uued otsida.

Vähemalt käigukast on uue õli saanud ja vahekasti ja mootoriga sama lugu. Üks hea üllatus ka: kodus vedeles üks k.kast, mida pidasin ekslikult th400 aga tuli välja, et seegi on th700

Selle nädalaga üritaks ikka käima saada, eks paistab.
Käib 25.06.2009
Napilt enne Jaanipäeva saime juhtme porri ka lahendatud. Tuli imekombel välja peale kolme päeva ääretut nu..i, et pihustitele ja kütusepumbale voolu peale andev juhe oli kuskilt katki, see asendatud ja pill käis poolses pöördest. Esimene proovisõit on tehtud ja tundub, et mootor on korralik.

Hetkel on veel jama jahutusvedeliku temperatuuriga, spidomeeter ei näita midagi ja esisilla lülitus ei toimi korralikult (see on minu arusaamist mööda vaakumi teema) ja tagumised vedrulehed ei püsinud ka paigal peale proovisõitu. Sai ju neidgi vahepeal pimbitud.

Eks üritan pilte ka lisada järgmisel nädalal.