www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Pontiac Firebird Trans AM GTA 1988


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (12) tagasi

 Pontiac Firebird Trans AM GTA 1988

 Omanik: tuulepoiss

Auto ülevaatus 12.03.2005
Mõned klõpsud põhja alusest üllatusest.
vana sumbutaja Käigukast ja katalüsaator uus starter piduritorud
Keretööd hakkavad valmis saama 12.12.2005
Keretööd said alguse 5septembril 2005 ja lõppesid 30 detsembril 2005
must peegel seal kus lõpeb paber algab auto pritspahtel peal valge camaro ehk esimene kiht pahtlit
Keretööd lõppenud 02.01.2006
Keretööd lõppenud, paar kuud hiljem tõsised tagasilöögid värvimistöö kvaliteedi osas
Esiots ees treila peale Treilalt maha lisalaudade abil Auto tervelt omal ratastel Tolmu, juhtmeid, segadust
Auto kiletuunitud, valmis kiirendama 19.02.2006
Kiletuuning installitud sisustuse kaitseks. Pikem jutt.
rool nagu muiste . . sisu
Auto kokkupaneku viimane osa 06.05.2006
Mõned pildid maikuu soojast ööst lambivalgel juhiukse klaasi tihendite paigaldamisest
tume ja tolmune esirattad juba õhus lend kuule udusemalt
Speedest Haapsalus 13 mai 2006 17.05.2006
Sai siis ka esimest korda elus kiirendusvõistlusel osaleda.
Testissõitudele ei jõudnud, sain teha kaks ajasõitu ja ühe elliminaatori sõidu kui sain "juhusliku punase tule".

Kolmas sõit Kolmas sõit, juhuslik punane tuli Teine sõit, reakstiooni aeg on tohutu Tehnilise sabas enne starti järgmine hommik kohe läheb kiirendamiseks kiirenduse sabas
Poleerimine tehtud 22.07.2006
Juunikuus vahetult enne American Beauty Car Showd sai ka auto üle poleeritud
peegel küljepeegel tagantvaade parem külg parem külg vasak taganurk vasak külg vasak nurk
Käigukasti õli vahetus 13.05.2007
11.05.07 sai käigukasti th-700 õli ära vahetatud. Vana õli oli must ning metallitomu oli kogunenud samuti käigukasti panni magneti külge. Õli kulus 4,8 l Gulf ATF DX III, 2 liitrit pidavat turbiinis sees veel lisaks olema vana õli.

Peale Nightracingus käimist ja testmist on kadunud ka 50-70 km/h vahemikus vibratsioon kusagil kardaani ja tagasilla vahelises alas.
kast ilma pannita metall ja muu materjal õli sees pool magneti kõrgusest on lisanudnud uus filter paigas
Nightrace Haapsalus 12 mai 2007 13.05.2007
Selle hooaja avaüritusel sai kohal oldud ja ka viis starti tehtud.
Parimaks ajaks jäi kolmanda tesitsõidu aeg 15,800 reaktsiooniajaga 0,272 s. Sellel aastal olevat tegu uue stardipuuga mis näitas reaktsiooniaega 0,772s millest tuleb 0,5 s maha lahutada mingil põhjusel ning tuleb reaktisooniajaks 0,272 s.

Viiest bracet klassi sõidust võitsin ühe sõidu reaktsiooniajaga 0,374 vs. 0,645 kuid ei võitnud ühtki sõitu lõppajaga, millest jäi selgelt väheks elliminaatorisse pääsemiseks. Sõidurõõmu sain aga küllaga viiest tehtud sõidust.

Auto on siiamaani kõik stock, kuid kohalt ära saamisega on raskused, startides tundus et rattad käivad ringi vähemalt poolte tribüünideni.
Kinnistust leidis ka minu poolt teada tuntud tõsiasi et Raadil parem rada on kiirem kui vasem.
Seega et mootori võimsust täiel määral ära kasutada ja jõuda lähemale tehase näitajatele 15,24 s tuleks pidamisprobleeme lahendada.
tehniline läbitud esimene ajasõidus tuli võistelda analoogse C5 ga stardis natuke suitsu corveti särtsu vastu
Slikid 26.05.2007
Sai soetatud mais 2007 tänavaslikid Mickey Thompson ET Street 275/60-15. Ehk saab paremini kohalt minema.
rattakoopa kontroll mustrit ikka on sildidki veel küljes
poolraamide kokkukeevitamine 22.11.2009
poolraamid said kokku keevitatud
raamid valmis juhi istme alune juhi istme alune kõrvalisustja pool kõrvalisustja pool kõrvalistuja pool
salong liimine 30.05.2010
Kuidas võiks saada maha selle liimi
välguga ilma