www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Silverado 1991


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (4) tagasi

 Chevrolet Silverado 1991

 Omanik: Erkki454

Alustuseks 01.02.2010
Kuna autol puudus summuti, õigemini see oli täielikult läbiroostetanud, siis alustuseks sai sumpsimeeste käest ostetud 3" pütt. Pütist tahapoole jäävad originaaltorud sain kõige mõistlikuma hinnaga Us-Partsust, isetehes oleks kordi kallim tulnud. Peale sumpsi remonti sain ka esimesed tiirud autoga tehtud. Käiguosa tundub igati korras olevat. Kere üle vaadates avastasin, et kuigi kere on tsingitud, on mõnedes kohtades tugevad roostekahjustused. Ilmselt pole auto eelnev elu olnud meelakkumine ja eelmised "plekksepad" on auto kerele jätnud oma autogrammi. Esialgu arvasin, et värvin kere alumise serva uuesti üle ja saab hea küll. Järjest edasi kaevates sai selgeks, et kui korralikult teha, siis tuleb ikka üleni üle võõbata. Parem uks oli kehvas seisus, odavam ja lihtsam oli Keila usakate lammutusest uus uks osta.
Uus uks on juba ees Kere nurk tahtis ka pisut keevitamist Esitiivad ja juhiuks on eemaldatud Mootor jääb esialgu peale
Tasapisi edeneb 04.02.2010
Kuna (veo)kasti seisukord oli rahuldav, siis polnud plaanis seda raamilt maha tõsta. Aga, maalril tekkis probleem, et kasti ja kabiini vahele ei mahu kuidagi värvi pritsima. Minupoolest oleks võinud sinna vana värv jääda, aga maaler jäi endale kindlaks, et tema poolikut tööd ei tee. OK, kui juba teha, siis teha korralikult, seda enam, et kasti eemaldamine osutus kardetust palju lihtsamaks. Kaheksa polti lahti ja käes ta oligi. Lõpuks sai ka esi ja tagaklaas maha lõigatud. Alguses planeeritud kerge pisiremont lõppes täieliku restoga. Nagu alati...
Kast on maas Klaasid on eemaldatud ja kere on valmis eeltööks ja värvimiseks
Auto on värvist tagasi 20.03.2010
Mis värvi läheb - see peab selt ka tagasi tulema. Alati on põnev oodata kuidas välja kukub. Värviks otsustasin jätta esialgse valge kuid viimasel hetkel otsustasin pärlmutri kasuks. Tulemus sai väga hea ja pärla täitsa sobib sellisele kastikale. Natuke imelik on sellise "pühade munaga" mööda romulaid ja liivapritsi igasugu juppe vedada, aga pole hullu. Kui auto on värvist tagasi, siis algab auto ehitamise lõbusam osa: auto komplekteerimine ja säravate juppide külgekeeramine, mis on üldjuhul puhas töö ja kulgeb üsna ladusalt. Kuna auto sai korraliku värvkatte, siis vanad ja ussitanud veljed-rehvid ei sobinud enam kuidagi alla panna. Usast sai tellitud valmis rattad: veljed-rehvid. Tänud Rihole, kelle abiga need LCL teenusega, mõistliku hinna ja ajaga Eestisse said.
Kast tuli värvist esimesena tagasi Pärlmutter valge Kabiin on ka värvitud Velje proov Kast on peal Kokkupanek käib täie hooga
Iga auto saab kord valmis 04.01.2011
Kuna tegemist pole just eriti keerulise projektiga, siis läks kokkupanek üsna ladusalt. Kõige rohkem nöökis AC, aga pärast kestvaid jõupingurusi sai ka selle tööle. Meie kliimas siiski üpris mõnus mugavusfunktsioon.
Eest Tagant Küljelt 123 1 350SBC 350-1SBC . .. 525_1 525_2 käigukast