Warning: Undefined variable $car_make in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_model in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_year in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 95

Warning: Undefined variable $car_id in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 96

Warning: Undefined variable $car_make in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_model in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_year in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 97

Warning: Undefined variable $car_userid in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 98

Warning: Undefined variable $car_userid in /data01/virt13778/domeenid/www.usaraud.ee/htdocs/class/autolog.php on line 99
usaraud.ee > Autopäevikud >

www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud >


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) tagasi

 

 Omanik:

Firekas 03.03.2006
Mõtlesin, et kirjutan ka oma nuntsiku muutumis protsessidest. Siis on pärast hea vaadata, mis kõik tehtud on. Aga just siin, ja mitte paberile ja sahtlisse, sellepärast, et äkki pakub ka kellelegi teisele huvi kui õlle kõrvane lugemine.

Eile ehk siis 2. märtsil alustasin ette valmistusi 2006 a hooajaks. Kurb on muidugi see, et ettevalmistused peaksid antud ajaks olema juba lõpp järgus. Aga on nii nagu on.

Nimelt millest ikka alustatakse, eks ikka suurejoonelistest demonteerimis töödest. Eile hilisõhtul loovutas Pontiac oma mootori küllaltki vabatahtlikult. Mootor pukki ja seina äärde. Esmane põhirõhk läheb kapotialuse värvimiseks ja korrastamiseks. On ju autol juba mitu aastat mustad suled, aga kaba alune veel rõve sinine. Plaan on sellele lõpp teha. Ja kohe kohe peaks auto asuma teele Tallinna suunas, kus teda ootab tagasihoidlik kuue punkti puur ja ka ladder bar (viimased lunastasin ka just eile Tipp jupist). Tahaks hullult pilte ka panna, aga digikat en ole ja tuleb teistele jalga saagida, siis saab. Igatahes on plaan see modimis hooaeg laiemat üldsust teabega üle külvata.
kapoti alune 10.03.2006
Nii paar päeva tagasi sai kapotialust kõvasti tühjendatud, nüüd on veel suurem ette võtmine vana värvi karestamine või osaline eemaldamine. Seejärel võiks justkui vahetada sinised hilbud välja.
Salong 17.03.2006
Eile tegin natuke autot. Võtsin salongi seest välja, seda ikka selle pärast, et autosse turvapuuri keevitada. Esmaspäeval hakkab Pontiac Tallinna poole veerema.
olukord juuli keskel 21.07.2006
palju aega on möödunud viimasest sissekandest. Masin on edenenud rahuldavas tempos, kuigi on olnud palju tagasilöökegi. Tähtis keevitamine, mis pidi juba väga ammu toimuma, on alles nüüd jóudnud lópu sirgele, aga sai seegi. Tagasild on oma muudatused juba saanud (ladder bar vedrustus), puur on veel keevitamata, kuid järgmisel nädalal saab ka see. Tuleb ka uus juhiiste, mille sain kiiruga laenuks Lauri tiimilt, nemad andsid ka 5 punktitraksid.

Vahepeal on Pontiac suutnud lóhkuda kolm käigukasti ja ühe tagasilla ülekande (Richmondi oma oli ning asendatud on analoogiga)

Kui auto taas oma valdusesse saan, katsun suts veel kirjutada ja ka uutest elementidest paar pilti panna.

Seoses käimari jamadega liiguvad uued mótte soetada endale power glide käigukast. Eks paistab, mida tulevik endga toob. See hooaeg aga enam suuri sóite kaasa ei too, vahel harva äkki suts täristab, aga ei midagi enamat. Óite pea hakkab euto elekrit ümber nikerdama, et viimane vastaks nóuetele, mis kehtivad 11 sek autole. Teha tuleb ka scoop. Kuna tegemist on siiski ennekóike tänava autoga, tahan korrastada salongi ning ehitada korralikku väljalaske süsteemi, mis natuke taltsutaks big blocki vallatut möiret.
pildimaterjal 26.07.2006
Käisin autot vaatamas ja tulemus oli selline, et ladder barid on 100% istalleeritud. Móótsime istme koha paika, selle järgi saab hakata autosse torusid keevitama. Üldolukorraga väga rahul.
1 2 3 4 5 6
olukorrast riigis 28.09.2006
Auto keevitusest tagasi ja peris äge on, kunagi ka pilte. Sain isegi suts sóita mööda linna ringi oma light weight driver seatis, aga käigukast lendas kus kurat
sugis 29.10.2006
see aasta enam ei soida, homme mootor maha ja jalle autot parandama (paremaks muutma). Selle talve plaanid taaskord peris utoopiliselt suured. Aga plaane lahti raakida veel ei taha, aga katsun hoida pidevalt lugejaid kursis. Soovin taaskord joudu koigile talvistele nokitsejatele.
mottetoost 11.12.2006
praegu ei ole suurt miskit autu juures liigutanud, praegu kaib suur mottetoo ja masinale uue korteri ehitamine. Saab uue garaasi ja siis on ju palju parem autot ehitada voi mis. Igatahes plaanid uueks (voistlus)hooajaks on grandioossed.
sügis 2008 19.11.2008
kõik, minu kiirendus karjäär hetkel lõpeb või seiskub või mida iganes. Kuna ladder bar on C-klassis uuel hooajal keelatud, siis Pontiac muutub taas tänavaautoks. Mootoriks ilmselt saab taas 454, kas sama, mis varem on veel läbirääkimiste küsimus, kui ei õnnestu 540 cid konet realiseerida, tuleb äkki ka sellega Jurjevi uulitsatel ringi hakata trallima. Ja tänaval kindlasti juba ladder baridega. Ei hakka ka turvapuuri seest välja lõhkuma, auto salong on plaanitud iseenesest drag´i stiilis. Palju on veel lahtist nagu näit tagasilla, käigukasti, pidurite ning mitme muu väiksema asja valik. Aga ka paar pilti lisaks

sääne auto hoopis või äkki selline B ja M, ehk boriss ja mihhail üks potensiaalne mootori kandidaat