www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud >


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (29) tagasi

 

 Omanik:

Sissejuhatus 03.09.2011
Kapriis sai ostetud 21.05.11 seetõttu, et see oli kauaaegne unistus, üks viimaseid õigeid usakaid (V8, tagavedu, raam), ning lisaks oli vaja Caddyle asendusautot.
Sai otsitud just 91-92 aastakäigu eksemplari. Ideaalsest seisukorrast oli asi kaugel, aga mis teha, valikut nappis.

Eesmärgiks auto sõitmas hoida, vahetades kuluosasid. Siiamaani auto juures tehtud:
-Mootoriõli vahetus
-Uus aku ostetud ja samuti massjuhtme klemm, mis ää murdus
-Generaator laadima pandud. Vahetasin seal sees kõik osad va harjad ära, kulu ca 70€
-Radikas ära parandet (15€) ja omale kohale stabiilselt kinnitet

Rockautost tellisin veel 4 gaasiamorti (Monroe), käsipiduri trossid ja käigukasti õlifiltri (Fix). Kokku läks ca 200€ koos kõigi maksude-transadega.
Kütusekulu-huvilistele infoks et mina olen saanud keskmiseks 13,8 toopi keskmise raskusega jala juures :)
F-body kokkutulekul tegi Chevy GMC-le 1-0:) ABCS 11-le minnes tegi Evelind ees päris head tempot:) ABCS 11 Koju toomine Väheke ohtlikum välimus sümpatiseerib mulle rohkem
Terroripäeva puhul sissekanne 11.09.2011
Käimariõli ja -filter, tagumised amordid ja kässaritrossid vahetet.
Tõestusmaterjal 1 Tõestusmaterjal 2 .
Ülevaatus 22.09.2011
Võtsin Morgenist tagumised piduriklotsid ligi (39 €) ja ülevaatus täitsa läbitud.

Lisaks võtsin uurida masina RPO koode ja avastasin, et sellel on tagasillas LSD, millele siis viitab GM kood G80. Nice to know.
Õlid ja jutud 31.10.2011
Mootoriõli vahetatud (filtriks Fix) ja tagasilla LSD sai ka õlivahetuse. Nädalpäevi tagasi viskasin alla ka kasutet talvesussid 205/65/15.

Üldiselt auto suhtes pretensioone ei ole olnud siiamaani- sõidab nagu unistus. Käigukasti suunalt on küll väikesi libisemise tendentse märgata, aga sellega tegeleb siis kui asi hapuks läheb :)
Löga 10.12.2011
Nii, eelmisest õlivahetusest möödas napilt 500 km, aga tuli uuesti vahetada. Kondents karteris ja sellest tulenevalt hakkas valget ollust tootma. Karterituulutust sai natuke puhastatud. Vaatab, kui sama nalja edasi teeb siis üritab põhjalikuma puhastuse teha.

Odokal hetkel 230824.
Uued jupid jne. 14.01.2012
Tellisin Rockautost kojamehed, mõne PCV jupstüki, mootori alumise otsa tihendi kiti, klapikambrikaante tihendid, õhupuhasti filtri, küünlajuhtmete komplekti ja eesmised piduriklotsid.

Jupid kohal alla 2 nädala
Garaažipäev 11.03.2012
Õlivahetus jälle, odokal 231296.

Ostsin paar päeva tagasi veel pm terve Caprice sisemuse plastikud, sest esiuste alumise poole kõlarikohad olid minu autol totaalselt p***e keeratud. Sai ka need vahetet ja tulemus on igatahes parem kui enne.

Ära anda Ära anda 2 Ära anda 3
Genekas... 08.05.2012
...lendas laiali puhtfüüsiliselt. Uus genekas tuleb ebay kaudu 88 taala eest.

Uued veljed 04.07.2012
Eile soetasin 8" laiad vani plekkveljed, ja täna said siis rehvid velgedele ja autole alla. Värvimise-rehvide pealepaneku-tasakaalustamise eest läheb au motoristiklubi Üllarile, kelle ammendamatutest varudest kõik krundid-lakid jm jutud leidsime.

Konkreetse juhtumi puhul siis on tegu 225/60/15 rehviga.

Käigukasti õli vahetasin ka ära. Odokal 234552.

Täna oli üldse tore päev, Tartu vahel liikus ebatavaliselt palju rauda, kohe näha et mehed valmistuvad ABCS-iks :)

Alguses Pärast liivapritsi Krunditud Värvitud. Kui juba siis juba - värviti ka seestpoolt:) Sellised nad jäid 5 mm tuleb isegi ära :) Sissepoole jäi veits ruumi, seega annab offsetiga mängida veidike . Üldmulje
Odoka kerimine :) 11.07.2012
Täna installeerisin masinale uue armatuuri katte (vana oli pragunenud) ja usa versiooni spidoka (miilides). Ja noh, kuna spidokas juba maas oli siis said ilusad numbrid ka ette keeratud.

Endale teadmiseks et vanale odokale jäid numbrid 235421.
Armatuuri (katte) vahetus Uus spidokas. Meeldib rohkem lihtsalt Otse Saksast! Oli kirikuõpetaja auto :)
Ülevaatus ja muud rõõmud 03.10.2012
Ostsin siis autoladu.ee lehelt päris soodsalt (6 euri tükk) mõlema tagapiduri silindrid ja viskasin külge.

Mootori- ja roolivõimu õli vahetus toimus nädalpäevi tagasi, ja odokas näitas siis miilideks 570.

Ülevaatus ka aastaks olemas.
. 14.06.2013
Nädalpäevi tagasi sai uus konditsioneeripumba laager paigaldet, vana undas.

Samal päeval sai linnas üks äkkpidurdus sooritet, misjärel piduripedaal põhja vajus. Selged sotid - toru lendas pilbasteks. Täna sai see mure ka lahenduse, keerasime Motoristiga Jaama tn vene masinate poest ostetud 6 mm piduritoru alla. Nüüd pidurdab jälle nagu vana mees.

Värvimine 06.07.2013
25.06-05.07.13 sai auto uue värvkatte.

Algseis oli siis sääne, et üle kere oli hulgaliselt täkkeid-mõlke-kriipse-kraapse, ja paremal esitiival ning mõlema tagakoopa tagumises ääres veits roostet. Läbivat roostet kuskil ei täheldanud, seega keevitust masin ei vajanud. Pahtlit läks ka üllatavalt vähe peale, mistõttu võib öelda et algmaterjal oli küllaltki rahuldav.

Selge on see, et näituseautot polnudki plaanis teha, seega pole mõtet tulla mu juurde jutuga et „näe, siit värv natuke jookseb“ :D Asi sai siiski üsna mõistliku kvaliteediga lõppeks, arvestades seda et kambris me teda ei värvinud.

Värviks on mingisugune lustakas värv millega plekk-katuseid võõbatakse. Plaan oli selline, et alla laseme punakaspruuni, ja peale halli. Point siis selles, et siis saab halli läbi lihvida ja jääb mulje justkui oleks masin veits rooste lastud minna. Hetkeseisuga meeldib mulle see ühtlane hall ka, kui kunagi ära tüütab, siis saab punase alt välja meelitada mõne koha pealt.

Mis siis veel… Esimene hall mis autole peale sai tuli liiga hele. Nagu polekski värvivahetust toimunud. Teine, see tumedam hall, oli juba see mida vaja.
Kõige jubedam koht. Selle roosteussi juurisin välja. Parempoolne tagatiib tahtis kõige rohkem savi saada. Esimese kihi ootel. Punane. What the hell is goin` on here boys? Miks ta nii hele on? Pole viga - matiks tagasi! Nonii, nüüd me juba räägime õigest asjast :) Tagastangel oli üks tükk vahelt puudu. Leiutasin selle küljeliistust, mille me ära Enne. Pärast. Enne 2. Pärast 2. Enne 3. Pärast 3. Enne 4. Pärast 4.
Uued jupid 10.07.2013
Paar päeva tagasi tõin Top Partsist kroomitud klapikambrikaane breatherid ära, sest mäletatavasti mul originaal-junntükid ei toiminud. Nüüd näeb jõle perhvoormans välja (mitte küll taotluslikult, aga noh) :)

Pärast paarikuulist ootamist tõi ka jõuluvana ära mõned jupid, mis mul peetis või minekupeal või mida lihtsalt tahaks vahetada.
Üle mere aitas asjadel seilata Eikki, kellele lähevad ka tänusõnad. Muidugimõista oskasid mingid Rockauto-asjapulgad käimari õlifiltrid sassi ajada, seega sain miski mitsubishi/kia/misiganes asjanduse.

Enne beautyt midagi näppima ei hakka - ne mešai mašinu rabootat! :)



Kuluosad. Enamik made in Taiwan, China jne :)
Tagapidurid jne 08.08.2013
Eile ja täna õhtul sai siis mu acceleratii rapidus maximus paar uut junntükki külge.

Küünlad said vahetet ja juhtmed ka.

Kõik mis tagatrumlite all peitub sai uus (silindrid juba varasemast vahetet), ja trumlid ise ka uued.

Tagapidurid uueks Vana vs uus trummel. Heavy duty värk puha :)
Kevad käes 01.03.2014
Äratasin sevi talveunest. Aku peale, võtit, partsti käis. Mingi 3 kuud oli seisnud.

Masin garagesse veetud, sai külge monteeritud Standard Motor Products Bluestreak jagajakaas ja rootor.

Lisaks sai alustet esisilla demonteerimisega, eesmärgiga lasta õõtsad-stabikavarras liivapritsist läbi ja vahetada enamvähem kõik junnitükid seal ära.

Lähiajal veel igatsugu tegevusi plaanis, küllap kirjutan.

Sel ajal kui auto talveunes oli, sai erinevaid juppe tellitud sellisest kohast nagu ameerikaautovaruosad.ee, ja pean mainima, et hinnapoliitika on neil hea. Loodame, et nii jääbki.
Väike kõhklus tekkis küll jupi sobivuse osas... :) No ei suuda ära imestada kelle idee oli see jagaja tahaotsa paigutada Vana oli õhtal Filter ka
Sillaremont 16.03.2014
Suur töö ära tehtud - esisild peaaegu täielikult uuendet. Põhitegijaks Motoristi klubist onu Raul, kel abiks onu Üllar.

Masin sai endale uued amordid, õõtsapuksid, stabikakondid, stabikapuksid, rooliotsad, pidurikettad + klotsid ja rattalaagrid.

Idee oli säherdune, et kui sild laiali, siis liivapritsist läbi ja uus värv selga - endal hea vaadata ja egas siis roostes õõtsale ei taha ju tutikat šarniiri külge monteerida jms.

Esivedrud said makita madalduse ühe keeru jagu, sest ühe poole oma oli täpselt nii palju murdund ja sai siis justkui sümmeetriliseks tehtud.

Homne päev siis värviparandused, kuna monteerimise käigus sai üht-teist ära kriibitud. Kuidas need lowrideri-mehed oma graveeritud-kroomitud sillajupid kriimustamata alla saavad krt arumaisaa? :P

Järgmised suuremad tegevused siis ilmselt "uute" velgede liivaprits ja värvimine + uute susside soetamine. Lisaks käigukasti turbiini vahetus. Summuti ehitus seisab ka ees mingi aeg.
Laagrid pärinevad Top Partsi leti alt. Hii perhvormaantse kondid jms :) Kriimustet vedru mitte tähele panna, tegeleme probleemiga. Nagu uus :) Nüüd saab ehk niimoodi pidurdada, et terve auto ei värise enam :)
Turbiin jms 18.04.2014
Täna sain masina kätte käigukasti turbiini vahetusest. Varasem diagnoos osutus õigeks - libisemise põhjustas turbiin. Täiesti uskumatu kui hästi masin nüüd sõidab.

Tegevuse käigus leidsid oma koha auto küljes veel:
Mootori/käikari simmerid kuhu vaja
Käikari õli ja uus filter otseloomulikult
Käigukasti padi
Mootoririhm
Veepumba tihend

Lisaks sai kuni roostevaba summutitorustiku tekkimiseni vana summuti ära lapitud, nüüd hea vaikne sõita (liigagi vaikne kui aus olla :))

Tänada tuleb kogu töö eest Motoristi klubi!

Paar pilti tekib ka ehk millalgi.

Hooaja 2. avamine 05.05.2014
Käidud siis selle aasta teisel hooaja avamisel, sest esimene toimus teadupärast Tartus :)

Marsruut Trt-Tln-kohapeal kruiisimine-Trt, kokku 500 km, keskmine kütusekulu 10,5 l (sic!) sajale.

Autos 4 inimest + pagassis tarbetu kola, 85 % maanteesõitu.

Ökopill, ma räägin :)
.
Uued rattad 07.06.2014
Paar nädalat juba uued rattad all olnud, ja pean mainima, et välimusega olen elurahul :)

Veljed käisid jällegi liivapritsis ja said uue värvi. Sussid on 235/75/15.

Sõidumugavus on suurte sõõrikutega päris hea, ainult et esiots on nii madalal, et vahel peab keeramisega ettevaatlik olema.

Mootoriõli sai ka vahetet ja tagasilda ka nats õli juurde.
. .
Power Big Meet 2014 07.07.2014
Tehtud! :)

Tartus paak täis, Mäos uuesti, tulemuseks ca 10 liitrit sajale. Sama tegevus Paldiski tanklas, tulemus jällegi 10-11 vahel.

Päris hea seis, arvestades, et autos 4 inimest ja masin ise kolast nii lookas, et stääns, nagu noored seda nimetavad, muutus päris meeldivaks kohe :D

Rootsi pinnal polnd muud teha, kui üritada kasutaja kaedoo stroker-Roadmasteril sabas püsida. Kena lörinat teeb too masin, kiirenduste ajal sai raadiogi vaiksemaks keeratud, et saundi nautida.

Västerås sõites sai selgeks, et oli ikka geniaalne tegu küll see lisa-elektriventika paigaldus. Mootori temp püsis üks kilomeeter tunnis tiksudes täpselt seal kus vaja. Säherduse tempoga liikudes tuli tagantjärgi arvestades küttekuluks ca 16 sajale, mis pole ka paha.

Ainus tehniline probleem mis tekkis, oli piduritoru lekkimine. Täiesti pilbasteks ei läinud, aga rõhk ikkagi süsteemist kadus, mistõttu sai kohalikust Statoilist hulgim vedelikku ostetud ja seeläbi kuidagi koju veeretud (tööriistu polnud et toru pimedaks teha vms). Lähipäevil asendan kõik piduritorud uute vastu, sest mai viitsi enam lotot mängida, et millal jälle mõni otsustab pekki minna.

Lisaks selline huvitav seik, et üks Rootsimaa eneka-metskits mõtles, et tekitaks teeületusel mulle südame rütmihäireid, aga õnneks ma tollele pihta ei saanud.

Mis siis ikka, soovitan kõigil Big Meetile minna. Hullumaja üritus :) Loodetavasti järgmisel aastal jälle.

Pildilink: public.fotki.com/KerruKerru/power-big-meet-14/
Paldiskis laeva oodates Rootsis Paradiisi väravast sissesõit Lennuväljal Elu campingus. RAGGARE! :) Täielik rahvaauto Rootsis. nagu ka 59 ja 60 Caddyd ja tri-five Chevyd Käkiläkid telklas Järjekordne raggare bil Telklast lahkumise hetkel oli pilt sääne ... ja sääne
Pidurite ja uksepolstrite remont 09.07.2014
Ehk siis pidurijamad võib enamvähem lõppenuks lugeda. Sai siis esipidurite torud täielikult asendet ja omaarust vähe loogilisemast kohast veetud, kui tehases omal ajal tehti.

Selgus, et kunagi imeodavalt ostetud tagaratta pidurisilindril oli hinna ja kvaliteedi suhe siiski paigas, elik asi lekib kenasti. Top Partsist peaks homme või millalgi uus saabuma, siis keerab tolle ka külge.

Viimane kasulik asi mis tehtud sai, oli esiuste polstrite kinnitamine. Selle ajastu autodel ju sisemus mingist salvokelgust tehtud, väriseb ja nagiseb nii et vähe pole. Polstri ülemine ja alumine osa läksid omavahel kokku klaasiliimiga, sest miski muu seal lihtsalt ei toiminud, proovitud. Uued tüüblid sain kiviviske kauguselt Salomest, kus muide oli väga viisakas teenindus.
Õpetlik lugu sellest kuidas kõik mis saab, ka läheb p***e 15.07.2014
Käigukast lendas õhku lõpuks. Hea et Rootsi reisi üle elas, ja nüüd praktiliselt koduõuel ära kustus. Vahetult enne beautyt, nagu ikka :)

Ühel hetkel siis üle esimese käigu enam ei vahetand, kuni äkitselt kadusid kõik käigud üldse ära. Mingi imelik metalne klirin tekkis ka. Kummaline on see, et õli on laias laastus ilus punane ja kärsahaisu pole. Sai rõhukellaga mõõdetud ja selgus, et edaspidi käikudega on kööga.

15.07.14
Käigukast alt ära ja kõned peale igale poole, et uus käikar leida. Kuna see oli esimene kord käikarit eemaldada, siis oli leiutamist omajagu, eriti parempoolse ülemise poldiga.

16.07.14
Käigukastiotsinguid saatis edu. Euroautole hääled sisse ja Tlna poole ajama. Kasti sain selliselt mehelt nagu ameericamees. Pärit on see 6,2 diisel vanni alt, vist oli 89 aasta masin.

17.07.14
"Uue" kasti külgepanek. Mõne mehe kolmetunnitöö tähendas minu jaoks 1130-st kuni 2130-ni jebimist.

Esiteks, kui kast alla sai, siis tekkis hoovastikuga kala, ehk siis kõik käigud/nõksud käisid salongist lülitades P-st 1-ni ära vahemikus P-R. Sai siis mõeldud et mis värk on, omaarust justkui sai hoovastik täpselt nii tagasi nagu enne oli... Siis välgatas, et see junntükk mille külge hoovastik läheb, et äkki seal on mingi erinevus. Oh üllatust, oligi :) Sai siis asjandus vanalt kastilt maha kruvitud, aga uuelt kastilt juppi maha keerates juhtus see, mis juhtuma pidi - poldipea murdus ära. Total clusterf**k. Ei muud kui sai paari punktiga asjandus kinni keevitet. Asi hakkas toimima nagu peab.

Edasi, õli sisse ja rõhukell külge ning proovisõit. Rõhud kõik täitsa head, käike vahetab ka, seega lootust on, et kast on hea tervise juures. Tagasi garage juurde jõudes siis juhiti mu tähelepanu sellele, et masin tilgub alt kenasti. Selgus, et uus õlipanni tihend laseb konkreetselt läbi. Mitmest kohast. F***ing nice, ütleks. Homme (täna, see tähendab. Kell hetkel 02:50) ostan uue.

Ja viimaks. TV-kaabli otsast murdus see plastjunn ära mis gaasihoovastiku külge käib. Seal tuleb ka mingi põllumajanduslik käkerdis aretada, muud üle ei jää.

Seuksed huvitavad lood siis vahetult enne Beautyt :)

Vihjeks võin öelda, et Motoristi garagest on üritusele tulemas veel midagi põnevat. Midagi, millel paar tundi tagasi alles esisild laiali tõmmati :D

18.07.14
Õlipanniga teisele katsele. Viimased arengud siis sellised, et 18.07 õhtupoole, kui uus tihend küljes (seekord ilma hermeetikuta, elik variant mis mul alati töötand on), selgus õige pea, et ikka lekib.

Egas midagi, Beauty oli juba täies hoos, aga mina jamasin alates mingi kell 2130 jälle kastiga. Kolmandale katsele õlipanniga. Sai siis veel enne panni paigaldamist mõõdetud, et ega see kõver pole vms. Ei tundund olevat, aga igaks juhuks sai vana kasti pann paigaldet. Kokku läks asi seekord juba korraliku tihendihermeetikuga, aga ikka, lekib raisk. Arusaamatu.

Anyhow, Beauty oli juba käimas, ja ca 23:00 sai reede õhtul Tartust lekkiva kastiga starditud. Kuna viimased päevad olid möödunud garages, siis oli väsimus nii suur, et 40 km Tartust otsustasin liiklusohutuse seisukohast tee äärde keerata ja hommikuni magada.

Edasi-tagasi käigu peale sai ca liiter juurde valatud. Kuna puhkus läbi ja kopp ees sellest kastijamast, siis viin esimesel võimalusel masina Motoristi garagesse tegemisse, sest mai taha ja jõua oma ajusid sellega enam *****da.

Vähemalt sai Beautyl käidud ja süda rahul. Aasta oodatuimat üritust ei saa lihtsalt vahele jätta :)







Sodi on ilmselgelt liiga palju. Samas õli lõhnab meeldivalt Uuel kastil selline kleeps. Iseasi millal seda tehti... Uuel turbiinil ka remanufactured kiri peal. Selge siis :) Teise kastu tubiini sellele alla ei pannud Uus filter ja saba simmer külge Aaaaaaaaa, nii see käibki! :) Meetrise pikendusega ja ülevalt poolt kasti. Oleks ma seda enne teadnud ... :) Murdunud poldipea, mis viis meid põllumajanduslike insenertehniliste lahenduseni Pole minu masin, aga sellised tegevused siis garages 12 h enne AB algust ... :D Kohale ma igatahes jõudsin :)
ÜV 31.08.2014
Vahepealsed arengud siis sellised, et ülevaatusel sain korduva, põhjuseks tagapidurite jõu erinevus ja heitgaasid. Heitgaasid väga ei üllatanud, küll aga pidurid. Egas midagi, Morgenist siis sai uus katalüsaator ostetud (99 raha) ja ühes selle allapanekuga ka auto soundi paremaks timmitud :) Ka said pidurid üle käidud, ja lõppresultaadina läks auto ÜV-lt läbi nigu niuhti.

No ja siis veel see käigukast. TV kaabli regull paistab selline teadus olema, et sure ära. Hetkel on tagumiku järgi enamvähem rahuldav setup suuvutatud, aind et OD reageerib liiga vara (mis vist pidavat käikari põhja küpsetama suht kiirelt). St et tuleb veel sättida.
Sai ka lõunaosariikides tripitud. Ilus maa see Eesti Mõnusad teed on Otepää kandis
Käigukastijutud 25.02.2015
Seis selline, et hobiautode hooaja lõpetamisel läks ajutine käigukast lõplikult pekki, elik Adaverest kuni Tartuni võimaldas 50 km/h ära libistada, aga üldiselt on asi kõõga. Ega ma rohkem tast lootnudki, sai see ju ostetud puhtalt ABCS-ile jõudmise eesmärgil, ning selle ülesande ta täitis. Terve talve, nagu tavaks, auto seisis (seisab siiani) – võib-olla olen ma ainuke loll maailmas, kes sevi kapriisi talvel soolata ei raatsi :)

Nüüd siis seis selline, et kuna kevad pole enam kaugel, siis sai paar toimingut läbi viidud:
1. Õige, ehk algselt all olnud käigukast käis Imre juures remondis. Kast oli jumala küpse, sisse läks master kit ja muud head-paremat.
2. Soetasin paar „hii perhvormaantse“ tükki ka, ehk Mr. Gasket käigukasti korgiga õlipanni (no ei viitsi end õlitada iga kord kui õlivahetus käsil on) ja ühe änksa käikari jahutusradika, millest ma loodan et mingi kasu ka sünnib.
3. OEM TV-kaabel ja Fix käikari filter sai ka muretsetud. See mingi „one size fits all“ TV-kaabel mille ma viimati ostsin lagunes iga kord sättimisel ära, mõttetu kraam.

Muud ei midagi, kui et varsti peab keegi käed õliseks tegema ja masina sõitma panema. Elame-näeme.

Lisaks veel seda, et ameerikaautovaruosad.ee on suht mõistliku hinnapoliitikaga koht, ise sebides vist tuleks kallimgi.
Umbe hääd jupid
Kevad käes, auto liigub 30.05.2015
Juba päris mitu aega tagasi viskasin kapremonditud kasti alla. Täna sai ka uus õli sisse ja hiiperhvormaantse õlipann alla. Kõik on ilus peale selle, et näidikuplokis ükski asi (v.a. temp) ei tööta. Püsikas ka mitte. Ju see kasti ja sealsete juhtmete/anduritega seotud ole, aga küll ma jälile saan.

Mootoriõli sai ka vahetatud. Muud tarka polegi lisada kui et rõvedalt odavaks on õli hind viimasel ajal läinud :)

Kuna masina tagaosa oli way kõrgemal kui esimene (vt pilte mõni postitus eespool), siis sai ka selle probleemiga tegeldud. 1,5 keerdu sai siis maha võetud, relaka abiga iseenesestmõistetavalt. Ei ütleks, et sõidumugavuses miskit muutus.

F-Body kokkutulek 2015 03.06.2015
Ns paar pilti autost.

Sain üritusel ka AB-st tellitud asjad kätte (genekas, radikas, kapotiamordid), millest esimene kohe järgmisel päeval auto külge läks.

Eelmise genekaga oli, kes seda autopäevikut on juhtunud lugema, selline keskpärane lugu, et kinnituskõrvad olid mingi X koha peal, mistap tuli paar põllumajanduslikku kronsat installeerida, et asi kuidagimoodi istuks. Eniveis, nüüd on korras - üks kord elus vähemalt mingi asi "bolt on" :)

Edit: Radikas + termostaat sai ka kenasti külge. Ega vanal radikal otseselt midagi häda polnud, aga nii ei ole ju võimalik sõita, kui tead, et kapoti all on vana ja roostes asi :)
. ..
Õhupumba jutud 11.06.2015
Suvi on tegus olnud - kapoti alt lahkus pidulikult Air Pump ehk õhupump. Kes veel ei tea, siis tolle junntüki eksistentsile pole peaaegu mingit õigustust, seega targem on see minema visata - saab kapoti alla ruumi juurde ja ehk isegi paar heppa juurde :)

Olles unustanud teooria, sai natuke jalgratast leiutada, kuid lõpptulemusena sattus mootoririhma uus teekond olema siiski just see, mida targad foorumidki pakuvad (originaal pilt nr 1, uus lahendus pilt nr 2).

Üks põhjus pumba elimineerimiseks oli veel see, et mingi laager kapoti all kahiseb, ja kahtlus langes just tollele. Aga võta näpust - tuleb välja et konditsioneeri pumba laager, mis juhtumisi on mingi aeg tagasi vahetatud, on see põhipätt. Natuke jura lugu, ise lootsin et nüüd on mõneks ajaks remonttöödega kõik.

Uue rihma pikkus on 2425, kuigi võiks 2400 olla.

Tänan Tartu Top Partsi väga viisaka teeninduse eest!
1. Originaal 2. Uus lahendus
Auto müüdud 10.10.2015
Auto müüdud! Õnneks on uus omanik usaraua-fänn, seega läks headesse kätesse. Natuke kahju on küll, sai seda masinat ju putitatud omajagu, ja üritustelgi on naltsi üsna mitme rubla eest saanud sellega.

Päevikuga vaatab mis saab, kui uuele omanikule ei meeldi, siis koristan selle siit peagi ära.

Mõned pildid ka tänasest hommikust, kui see masin veel minu oma oli.
1 2 3 4