www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Camaro 1979


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (48) tagasi

 Chevrolet Camaro 1979

 Omanik: PTC

Käigukast 12.06.2017
Kasti põhjaalune paljastas et tegu on olnud lukuga versiooniga mis on moditud lukuvabaks. Kasti lammutamine erilist raskust ei valmistanud - ehk ühe väikese snapringi eemaldamine nõudis pusimist. Kastijupid olid korralikud - ehk aint forward kettad olid pihta saanud. Tellitud sai Alto rebuild kit milles kõik tihendid, puksid, kettad ja metallkettad + veel pudi padi. Pikk saba sai asendatud lühikesega k.a. tagumine võll. Kokkupanekul mõned õppetunnid - low / reverse sidurikolvi vedrunduse kokkusurumisel tuleb vaadata et too asjandus ääre taha kinni ei jää - muidu painutad vedrukorvi ära. Lisaks peab vaatama et direct ja forward kõik sidurikettad läheks ilusasti hambasse, muidu see krempel istub liig kõrgel - logistamine aitab. Logistamine paistab olevat üldse selline kasti lahti ja kokkupaneku tehnika. Kolbide tihendid on kah keelega vastukarva - paigaldamisel aitab feeler gauge (sel on kindlasti mingi eestikeelne nimi kah). Puksid muidugi sai kõik vahetatud. Keerulisim oli tagavõlli sisemine puks - kuid ka selle sai keermelõikuri abil kätte. Paigaldamine oli no brainer - kuna leidusid kõik vajalikud draiverid. Tegu oli siis C versiooniga - tuli pumpa üks lisaauk puurida lubamaks õlil vabamalt väljuda, lisaks solenoidi auk kinni panna. Aux valve body klapivedru oli juba eelnev modija välja võtnud ja paari mutriga blokeerinud. Tihendid peale - separator plate (paar ava oli seal suuremaks puuritud nii modi mõttes või nii) + valve body tagasi ja varsti peaks kast koos olema.
kast alt vedrud pump forward and direct aux vb