www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chrysler 300C 2007


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (41) tagasi

 Chrysler 300C 2007

 Omanik: spiritualrob

Perre soetatud Chrysler 300C 30.10.2012
Täna ostsime naisele ära meelepärase auto, arvestades hetkevajadusi (ruumikus, turvalisus) ning sobivust tänapäeva. Vaadates kütuste hindu on ökonoomsus täna väga oluline argument kui tegemist on igapäevaselt kasutatava autoga.
Auto pidi vastama järgmistele nõuetele:
olema loodetav ja stressivaba, turvaline ning mahutama mugavalt kogu pere ning lisaks ka beebi turvatooli ja vankri.

Päev varem käisime vaatamas täpselt samasugust autot kuid sellel esines roostet ning piduritega oli mingi jama. Müüja vigu ei tunnistanud ning seega jäi kaup katki. Täna osutus pärast põhjalikku kontrolli AB's valituks teine ja aasta uuem 300C. AB's leiti pisemaid vigu ning kuna autol ei olnud talverehve siis tingisin müügihinnast 300€ veel alla.

Talverehvid sai soetatud tqhq kasutaja käest soodsatel tingimustel (260€) ning veel samal õhtul Viimsis tuttava juures alla pandud. Summeerus 25€.
Ka sai vahetatud signa pultide korpused ja patareid Auto Täht OÜ's kuna mõlema puldi nupud olid mingi terava asjaga nii ära torgitud, et neid ei õnnestunud enam korralikult vajutada- summerus 18€ kahe puldi eest. Homme lahkub masin juba uude kodusse Rootsi.Hetkeline läbisõit autol on ca 185 000km
muljed 2 nädalat hiljem 11.11.2012
Praeguseks hetkeks läbitud autoga ca 1600km. Auto on väga mugav, vaikne, jõuline ja ökonoomne. Keskmiseks kütusekuluks olen praeguseks hetkeks saanud 7,6L/100km. Mugavust lisavad kõikvõimalikud el. vidinad- mäludega istmed, pedaalid, rool jne. Autos on väga mõnus audio-sound on tehase stereo kohta uskumatult hea- võimalik, et lisana tellitud.
Tundub, et sai hea auto ostetud :)

Tegemist vajab:
*Kapoti amordid vahetada, kipub ise kinni vajuma.
*teha põhjale korrosioonikaitse- ilmselt Termakis lasen selle teha kui uuesti Eesti minek.
*ülejäänud vead on kosmeetilist laadi- üks pisike mõlgike tag. uksel ning kahes kohas pisike kriimuke, mille annab vblla välja poleerida.
*veljed on vist mingi teise auto alt, sest arvestades kere väga siledat värvipinda, on veljed väga kahjustunud- ilmselt kõvasti soola saanud, kooruvad täiega.Tuleb kunagi kevadel liivapritsida ja värvida.
*pagasiruumi katte-ruloo on natuke katki ühest servast
*juhiistme vasak serv natuke kulumisjälgedega
*mõnede nupukeste (keskkonsoolis ja ustel) LED-tulukesed ei põle- vahetada
*pimedas sõidul häiris, et navi ekraan oli liiga heleda valgusega- leidsin nupu üles, millest valgustugevust regullida saab- nüüd on hea :)
puhas ja ilus
külm 02.12.2012
Täna selgus -16C* õhutemperatuuris, et ka tagumised luugiamordid tuleb vahetada, sest need ei hoia luuki üleval, vähemalt sellise õhutemperatuuri juures. Muus osas endiselt väga rahul :)
Auto viibis AB's 25.03.2013
Eestisolekut ära kasutades sai 300 C viidud AB'sse kontrolli/hooldusse/remonti. Kurta millegi üle seni läbitud ca 7000km jooksul ei ole olnud,peamine eesmärk oli üldise kontrolli kõrval ennetada tüüpvigade tekkimist,järgides selleks tqhq's antud soovitusi.

Kontrolli käigus avastati ja tehti korda järgmised vead:

*sisemise rooliotsa vahetus koos sillaregulliga stendis
*vahetati kardaani vahelaager,mis oli suhteliselt läbi
*üks xenon tuli väreles ja paaril korral kustus ajutiselt- sai seegi nüüd vahetatud
*tag. piduritule pirni vahetus

Kokku summerus 419 €

Auto sai viidud kolmap. ja alles täna järele mindud kuigi oli ilusti kolmap. õhtuks korda tehtud.
Autole järele minnes oli masin korralikult pestud - väga positiivne.

Teha jäi:

*tellida ja vahetada tagasilla õõtshoovad (mis maksavad 312€/tk *kohapeal ei olnud olemas neid mersu päritolu vidinaid,mis tqhq's soovitati väljavahetada- need tuleb endal kuskilt otsida ja siis järgmisel korral vahetatakse ära koos tagumiste õõtsadega.
*kaugel ei ole ka 200 000km hooldus,milleni hetkel on veel 9000km.
*vaja sebida genekale kate peale
*karteri tuulutusele
õlikoguja vahele
*enne turbot olev õhuvõtu toru tihend aftermarket
toodangu vastu vahetada, mis vastasel juhul pidi Swirl engine peatse
vahetamise põhjustama.
AB's puhas auto tagasi koju
vilkuv xenon, hooldusvälp, istmeasetused? 25.04.2013
Kuu aega tagasi AB's vahetatud xenon-pirn hakkas vilkuma ja värelema ning ajutiselt kustuma, täpselt nagu eelmine pirn. Ilmselt on siiski halb kontakt nagu AB's enne vahetust vilkumise võimalikuks põhjuseks pakkusin.
Olen kuulnud/lugenud, et xenon pirni peatset läbipõlemist märgib asjaolu kui valgus värvub kollaseks või roosaks.
Meie autol olid mõlemad tuled ühtmoodi sinaka valgusega, ilmselt sai xenon pirn ilmaasjata vahetatud.
Kuna enne juuli algust ilmselt Eesti selle autoga ei satu siis ei hakka AB'd vist selle problaga vaevama ja juulis oleks juba naljakas sinna uluma minna- õnneks ei maksnud pirn kuigi palju, oli vist 49€ kui mälu ei peta. Ostan homme mingi kontaktispray ja püüan ise ära puhastada tule kontaktid.

Suvesussides, mis autol ostuhetkel all olid, leidus mitmeid kruvi/poldiauke, need sai seentega paigatud ja suverehvid autole alla. Kahjuks ei jõudnud ajanappuse tõttu Eestis olles kooruvaid velgi liivapritsi ja pulbervärviga tohterdada ning tuleb leppida hetkel kooruvate velgedega.Suhteliselt soodne koht, kus ühed teised veljed lasin teha on Tlns olemas, soovija küsib kontakti.

Püüan 300C'le leida soodsamalt tagasilla õõtshoobasid kuid minu teadaolevate nimetuste järgi pakub rockauto.com ainult esimesi õõtsasid. TQHQ foorumist sain teada sellised ingl. keelsed nimetused:
control arm, wishbone, A-arm or A-frame.
Kui keegi teab kuidas tagumine õõtshoob on inglise või rootsi keeles siis olen info eest tänulik.

Kuna mõlemad naisega selle autoga sõidame siis oleks mugav salvestada mõlema juhiasend autole mälusse- ma ei ole veel saanud mahti asjasse süveneda- nuppudest saab elektriliselt liigutada pedaale, peegleid, istet, mitmes suunas ja rooli kõrgust ja sügavust kuid loogiliselt võttes peaks saama neid asetusi ka salvestada. Juhiukse siseküljel on piklik nupp, mille otstes nr.'d 1 ja 2 ning keskel on ümmargune nupp, märgiga "S", mis annab oletada, et see võiks tähendada "SAVE" ühe või teise autokasutaja asetuste salvestamiseks.
Tädi uuemal Voyageril tunneb auto need asetused võtmepuldi järgi ära, vastavalt kumba pulti kasutatakse, selliselt liigutab auto ise kõik paika. Kuidas on sellega lood 2007' 300C'l?

Ja veel- millal on 3,0 CRD 300C hooldusvälp kui hetkel on odoka näit ca 192 000km? Ning kas suurem hooldus oleks ehk mõistlik teha hoopis Silberis, arvestades selle auto vajadust mersupäritolu juppide järele?
tuled enne xenon pirni vahetust- ühtlaselt sinakad
väike väidete kontroll...jõukohane 10.05.2013
Kuna autoga sõites ei ole mitte kuidagi tajutav ei kõrvaga ega persetunnetusega, et tagasillas oleks midagi viga- auto ei "uju" ning sild on helitu siis tundus nats kahtlane AB poolt väidetavalt üsna pakiline vajadus vahetada tagasillas kaks õõtshooba koos silikoonpuksidega. Hinnapakkumine osadele tehti 312€/tk.
Minu rumal pea arvab, et hoob ise ei saa läbi olla- kui siis ainult puks.
Tööjuures sai üles tõstetud masin ja kahe mehaanikutaustaga töökaaslase poolt läbi loksutatud ning need ei tuvastanud ühtegi lõtku.
Igatahes ei hakka enne vahetama miskit kui Eesti minnes lasen kuskil TÜV boksis läbi loksutada ja vaatan, mis sealsed taadid asjast erapooletult arvavad.
kõrgel üleval...
xenon pirn vahetatud 05.07.2013
Täna käis naine AB's ja vahetati välja vigane xenon pirn- öeldi,et kui uuesti vilkuma hakkab siis on viga kuskil mujal, mitte pirnis eneses (hetkel, mil seda siinset teksti kirjutan on xenon pirni vahetamisest 16 päeva möödas ja seni toimib laitmatult- loodetavasti nii jääbki).

Läbisõit hetkel 195 000 km kopkatega ja seni on auto nagu unistus :)
Keskimist kütusekulu näitab hetkel 8,1L/100km (väga ammu ei ole reset'inud)

Lähitulevikus plaanitavad tegemised:

* Termakis põhi katta korrosioonivastase kaitsva möginaga- Tectyl vmt.
* Veljed liivapritsida ja pulbervärvida hõbedaseks
* Karoli väitel on läbi tagumised õõtsad koos silikoonpuksidega- vahetada.
* 5000km möödudes lasta teha suurem hooldus (200 000km)
* vahetada üks rehvirõhuanduriga rattaventiil
* vblla osta veel üks jooks velgi suverehvide jaoks või ostab siis suuremad kui senised 18'' suverehvid on lõpuni sõidetud
Rehvirõhuandurid? Pidur ka kergelt peal vist. 14.07.2013
Mõni aeg tagasi öeldi rehvitöökojas mu naisele, et üks tagumine rehvirõhuandur on läbi- öeldi ka seda, et neid ei ole mõtet vahetada kuna need ei pidavat meie kliimas kestma.

Kuna miski ei häirinud ja rehvirõhud püsisid normi piires siis midagi ette ei võtnudki.

Nüüd aga on hakanud aegajalt viskama teadet: front left tire pressure too low vmt. Kusjuures sama teate ajal vilgub auto kujutise peal hoopis tagumine vasak rehv ja selle rõhuks näitas täna 1,6 kuigi visuaalselt rehv nagu töss ei ole. Kui rõhku juurde panin, kadus teade ja vilkuv kollane tuluke.

Kui teade ja alarõhuga rehvi asukoht display'l on omavahel vastuolus (teatab, et front left, aga vilgutab hoopis vasakut tagumist) siis kas on viga ikka rehvirõhuanduris?

Paar ndlt tagasi Eestis olles tundus, et vasak tag. pidur on sõitu alustades kergelt peal kuna kohalt minnes tegi naksu- samas velg soojaks ei lähe ja veereb vabalt, kütusekulu kasvanud ei ole (keskmine 8,1L/100km) enam ei naksu ka kohalt minnes.

Senini autoga väga rahul (ostust siiani oleme sõitnud 10 000km).
200 000km hoolduseni on jäänud 4500km
hooldus. 26.09.2013
Veidi ennetavalt tehtud (200 000 km) hooldus. Autot ostes oli odoka näit 185 000km ja hooldused siis äsja Silberis tehtud. Nüüdseks on näit 198 000 km ning sai ära kasutatud Eestis olemist ning lastud ühe tuttava töökojas auto üle vaadata ning õlide/filtrite vahetuse kõrval ka leitud puudused kõrvaldada.

Varem AB's nimetatud tag. õõtsade vahetuseks vajadus minu tuttava mehaaniku sõnul tegelikult puudub. Ka ise olin selles vajaduses algusest peale kahelnud kuna auto kuidagi sellest märku ei anna, st. ei ole kuulda ega tunda, et midagi valesti oleks.

Nüüd kontrolli käigus selgus, et läbi olid:

*geneka rihm- vahetatud
*tag. pid. klotsid- vahetatud
*esimesed kondid olid tibake "vedelad" kuid veel vahetada ei olnud vaja- jätsin järgmiseks korraks nende vahetuse.[vahetatud]
*kapoti amordid olid väsinud- vahetatud, üllatavalt kallid olid need, 2tk maksid 50€
*vahetatud said ka filtrid ja õlid, mida vahetada oli vaja.
*Rehvirõhuandur töötas veel kuid oli soola toimel ära mädanenud, selliselt, et peaaegu võimatu oli rehvi pumbata, st. ei olnud voolikut millegi külge enam panna- see ka nüüd vahetatud.

TQHQ's keegi kunagi müüs 32€/tk neid rehvirõhuandureid kuid nüüd oli müüja just välismaal. Sai siis erinevatest kohtadest pakkumised võetud.

TP's 89€/tk
AA's 79€/tk
AB's 53€/tk

Otsus langes muidugi AB kasuks :)

Mõnda aega näitas uue anduriga rehvi rõhuks 0,0 kuid pärast mõnda käivitust sai ise kõik autole selgeks. Nüüd sõites, iga ca 40 min tagant tilistab korraks ja viskab teadet: CHECK TPM SYSTEM kuigi kaasasolnud paberilt võib lugeda, et mingit Re-Learn protseduuri ei ole tarvis teha. Eks näis kui jätkab selle teate viskamist siis tuleb lasta üle vaadata/asjasse rohkem süveneda.

Ilmselt ostan tulevikuks 4 tk valmis neid soodsaid rehvirõhuandureid TQHQ kasut. käest topeltvelgede tarbeks.
Plaanis oli ka korrosioonikaitse põhjale Termakis teha lasta kuid kõik ajad olid kahjuks täis. Jääb järgmiseks korraks. Püüab siis kui auto Termakis on, ka veljed liivapritsida ja pulbervärvida kuna auto peab minu arusaamistpidi siis niikuinii 2 päeva kohapeal, tõstuki otsas olema ja selleks ajaks on minivaniga liikumine juba legaalseks
saanud (minivanil ei ole suverehve- vedeleb seni Viimsis, ühes hoovis)
300 C on seni väga tubli auto olnud. Ostuhetkest on läbitud pea 15 000km, keskmine kütusekulu (viimati reset'isin peale ostu) on 8,3L/100km, läbisõit 198 000km.

Lähitulevikus teha:

*Termakis põhja korrosioonikaitse lasta teha[tehtud]
*veljed lasta liivapritsida ja pulbervärvida[-]
*osta topeltveljed suverehvide jaoks[tehtud]
*osta TPM sensorid suvevelgede jaoks[tehtud]
*Varasemalt tqhq's soovitatud ümberehitused tüüpvigade vältimiseks on ikka veel tegemata- need ära teha![geneka katet ei suudetud paigaldada, muu tehtud]
*salongis osa tulukesi läbipõlenud-vahetada[-]
*juhiistme serv praguline- nahatada[-]
*kõvade külmadega ilmselt ei hoia tag. luuki enam koralikult üleval- luugiamordid vahetada[-]
 vana TPM sensor
Silberi külastus. 18.11.2013
Sai Silberis diisli tahmafiltrit tühjemaks põletatud, lisaks vahetati esistanges sidemarkeri pirn ja sunniti vaikima TPM SYSTEM, mis kohe järgmisel päeval taaselavnes kui sai talverehvid alla pandud. Ei tea, kas see värk ongi nii tundlik või on ikka miskit viga sel TPM süsteemil?

Rakvere Silberis kulus mainitud tööde eest 50€, rehvivahets Viimsis 25€.

Lähiajal tuleks teha põhjale korrosioonitõrje/kaitse Termakis kuid sealsed järjekorrad ulatuvad juba veebruarisse. Seisupidurit kasutades kipub see peale jääma nats ja nüüd esimeste miinuskraadidega koos ei püsi tagaluuk enam hästi üleval e. luugiamordid ka vahetada tarvis.

Tekkis mõte, et väga mugav oleks muuta lisasoendus (kui sellel autol selline vigur üldse on?) eelsoenduseks. Sellega tegeleb vist autotäht OŪ Tondi selveri kõrval- tuleb asja uurida.
ostsin kasut. rattad suveks 18.05.2014
Leidusid blocketis sigaodavalt (1000sek/jooks) komplektsed rattad, mis koosnevad 18'' originaalvelgedest, veidi kulunud 255/60 talverehvidest ja 4tk rehvirõhuanduritest. Ka need veljed on iluvigadega (paarist kohast on õhk laki alla pugenud ja mõni väiksem kriim) kuid kordades paremad kui need kooruvad veljed, mis autol ostes all olid. Sai kulunud naastud rehvidest välja koogitud ja juba paar ndlt trahvihirmus seisnud auto jälle legaalselt liikuma :)Rehvirõhuandurid ei ole piuksugi teinud (selle sissekande tegemise ajaks 3kuud sõidus)ja näitavad ilusti rõhke. Teiste ratastega, mis autol ostes all olid (üks andur vahetati, hakkas pärast rehvivahetust kisama iga ca 10min tagant, et CHECK TPMS SYSTEM.
saabusid salongimatid 19.06.2014
Kuna ostuhetkest olid autos mingid kohutavad piimapoe tekstiilmatid, mis jala all end rulli keerasid, sai mõni ndl tagasi tqhq foorumisse postitatud margipõhiste kummist/vinüülist salongimattide ostusoov. Ainsaks vastuseks tuli ameerikaautodevaruosad.ee (vmt. adre oli)pakkumine, milles esimesed matid maksid 130+ ja tagumised olid vist 95€, mida pidasin kalliks. Seejärel otsisin ise netist, Ebay oli täis originaalmatte uuemale (alates 2010) 300C'le kuid mitte ühtegi pakkumist vanale 300C'le.
Lõpuks leidusid autotrucktoys.com lehelt sobivad matid (Chrysler wings logoga) kuid transaga Rootsi oleks läinud ca 270€ maksma, mis tundus ikka kuidagi kirves hind nelja kummilataka eest. Seejärel saatsin sama lingi Karolile ja küsisin hinnapakkumist. Karol pakkus need matid koos transaga Eesti 90€ eest, mis sobis hästi- tänud Karol, hea hinna eest :)

matid on nüüd kohal ja autos ja tunduvad väga kvaliteetsed ja head
veidike hellust autole. 04.07.2014
Sai jaanipäevast alates ca 3 ndlt Eestis oldud ning seda aega ära kasutatud auto kontrollimiseks ning avastatud vigade kõrvaldamiseks.

ca ndl enne Eesti tulekut hakkas sõitu alustades kostma auto eest keskelt rataste pöörlemisega samas rütmis vaikseid kolkse, seisupiduri kasutamisel jäi see kergelt peale- need olid peamised põhjused auto ettenäitamiseks.

Selgus, et sildades tuli rohkem vahetada kui olin arvanud (vigu reetvaid helisid ei olnud)


List vahetatud osadest, hinnad järel:

kogus tk hind summa
kp klotsid 1 25,90 25,90
stab.ots/v 1 24,50 24,50
stab.ots/p 1 24,50 24,50
sil.õõtsapuks 2 20,00 40,00
klotsivedrud 1 9,20 9,20
küttekeha 1 63,20 63,20
kaablikompl 1 51,00 51,00
hargnemiskompl 1 60,00 60,00
sarniir 300c 2 60,00 120,00
kp tross 2 69,75 139,50
õõtshoob/v 1 105,00 105,00
õõtshoob/p 1 105,00 105,00
led päevatuled 1 29,20 29,20
797,00

Töö 21 20,00 420,00

Kokku: 1217,00

Lisaks veermiku ja seisupiduri korrastamisele sai paigaldatud Calix blokisoojendi koos salongipistikuga soojapuhuri jaoks (talvel mugav vidin) ning LED-päevasõidutuled. Veel sai Termakis tehtud põhjale korrosioonikaitse (320€) ning Pirni 5 sildade regull (rool jäi peale sillaosade vahetust otsesõidul nats viltu), sillaregull maksis 40€

LED-päevasõidutuled pandi parkide alt süttima kuid nüüd (aug. keskel) kui ööd on pimedaks läinud, vaatasin, et need päevasõidutuled põlevad ka koos teiste tuledega kõikides kombinatsioonides, st. udukate, poolte ja täistuledega- loodetavasti on see ka TÜV silmis ok variant? Samas kõikidel uutel autodel, mis teedel vastutulevad, on tehase poolt LED-päevatuled ja neil põlevad vist ka need ledid igast asendist?

Ajanappuse tõttu jäid vahetamata tag. luugi amordid (kuna need olid eksikombel sedaani omad saadetud ja üks esimese sidemarkeri pirn, unustati tööle sundida 12V power outletid, milledest 2tk ees ei tööta, vaid pagassis olev töötab e. ebamugav välise navi kasutamise või läpaka/tel. laadimise puhul. Silberist sai lõpuks tellitud/ostetud tüüpvigade ennetamise komplekt, mida tqhq.ee's tungivalt soovitati. e. turbo õhu sissevõtu tihend vahetada, karteri tuulutusele õlikoguja ja genekale kate (selle viimase paigaldamisega ei saadud hakkama kahjuks- väideti, et see ei mahu sinna mitte kuidagi, seega jäi see tegemata, osa tagasi ka ei saanud.
Nüüd pimedal ajal hakkab taas häirima asjaolu, et osade salonginuppude tulukesed ei põle, millalgi peab vist selle jutuga MaCustom'isse pöörduma.

Autoga endiselt väga rahul. Läbisõit ca 200 000km, AVG kütusekulu kõigub 8,7-9,4 L/100km vahel
päevatuled koos parkidega päevatuled koos udukatega päevatuled koos pooltuledega koos poolte ja ududega
tag. tuled seest niisked. 16.08.2014
Viimasel ajal(kui päev on palav ja öö jahe) on näha tag.tuledes niiskust, parempoolses oli ka varem natuke peale autopesu kuid nüüd ka vasakpoolses natuke. Kas see on kondents, mis tekib temperatuuride suurest erinevusest või peaks tulede tihendeid vahetama hakkama? Pikapeale hakkab see niiskus seal ju kontakte kahjustama.
seest udune
tag. tule tihendamine. 06.09.2014
Kiskusin tule lahti kuna oli näha, et sellesse tulesse koguneb vesi ja teise mitte. Sai mikistani foorumist vihjeid ja soovitusi loetud ning leitud, et tuleb miskise mõginaga korpust tihendada.
kiskusin kerest eemale 1 2 3 mögin 4 5
Lubrikandid ja kapasiteedid 19.10.2014
Võtsin ette suure töö tõlkida ja välja kirjutada enese jaoks autoga kaasasolevast saksa- , hollandi- või kurat teab, mis keelsest owners manualist määrdeainete margid ja kogused.

Mootoriõli- täissünt 5W30. Kogus 9,5 liitrit
Kütusepaagi maht- 72 liitrit
Automaatkasti õli- Mopar ATF+4
Pidurivedelik- DOT3. Kui DOT3 ei ole saadaval siis võib kasut. ka DOT4
Roolivõimuõli- Mopar ATF+4
Difriõli- API-sertifikaadiga GL-5 SAE 75W140 sünteetiline difriõli või sarnane produkt.

Jahutusvedeliku kohta ei leidnud - sees tundub olema punane kuid kindel ei ole (selline oranzhikas on).
Teadjad andke nõu! Aitäh.

Edit:
Chrysleri foorumist sain teada, et
CRD-s kasutatav õli peab vastama MB 229.51 tingimustele. Kui aastas ei sõida üle 10 000 km, siis kõlbab ka MB 229.31. NB! Tähtis on, et koodi lõpus oleks 1, mis näitab, et tegu on tahmafiltrti jaoks sobiva õliga e. peab enda autol õli vahetades (oli plaanis niikuinii kohe-kohe vahetada)jälgima, et see vastaks ülalnimetatud standardile.

Jahutusvedelikus peavad olema maagilised tähed HOAT. Originaal on Antifreeze Mopar MS-9769 (68048953AA kontsentraat 1gallon või 68051212AA valmis segu 50-50). Kõlbab ka Comma XHD5L Xstream G05 Antifreeze and Coolant Concentrate www.amazon.co.uk/Comma-XHD5L-Xst ... B0048778U6
Talvevelgede korrastamine. 24.10.2014
Täna sai viidud talveljed Rakverre, kus need puhastatakse haavlipritsiga ning seejärel värvitakse metallic-halliks pulbervärviga.

Velgedelt rehvirõhuandureid eemaldades ei õnnestunud ühte andurit tervelt kätte saada ning selle ventiili-osa tuleb nüüd uuega asendada, ülejäänud 3tk sai tervelt kätte. Sokutan siia pilte kui saan veljed kätte...

Talvele mõeldes on valmis ostetud (Rootsist varasügisel kampaaniahinnaga)ka tutikad 235/60R18 KUMHO naastrehvid,mis velgede värvimisest tulles ühinevad komplektseteks talveratasteks
Kodustest vahenditest loodud üht ventiili on uut vaja, samuti tihendid kõik uued tarvis Lõhna ja välimuse järgi otsustades väga head, eks esimeste libedatega paistab... enne olid sellised kooruvad veljed...
Jälle hiired autos! 26.10.2014
Eelmisel talvel sõdisin hiirtega Trans Am'i kapoti all, ka avastasin pesa kaubiku mootorikatte heliisolatsiooni seest ning nüüd sel aastal ilmade jahenedes on nad kolinud 300C kapoti alla- olin 4 päeva kaubikuga Eestis ja 300C oli seni puutumatult siin hoovis- ju selle aja jooksul kolimine toimuski.

Kui kapoti tõstsin siis vahtis hiir sellise näoga otsa, et: "mis tahad siit, mina elan siin, pane kapott kinni" :)

Kiskusin kõik katted maha ja hurjutasin ca 30min suruõhuga, kõik sinna tassitud lehed, tõrud ja linnusuled said eemaldatud.

Ka sai MaCustomisse teha päring salongitulukeste taastamiseks (nüüd pimedal ajal häirib jälle kui osa nupukeste tuled ei põle) ja samuti ka augustis valesti paigaldatud LED-päevatulede uuesti paigaldamiseks, selliselt, et need kustuks teiste tulede sisselülitudes- trahvi ei ole veel saanud.
hubane elukeskkond puhtus taastatud illegaalne päevatulede lahendus
talverattad vol.2 28.11.2014
Käisin järel talvevelgedel, mis olid valmis ja ootamas juba 3 ndlt.
Veljed haavelpritsiti ja pulbervärviti metallic-helehalliks. Kuna veljed olid soola toimel juba natuke boorseks muutunud siis värviti 2 korda. Üldiselt võib enamvähem rahul olla, arvestades, et need on talveveljed, mille esmane ülesanne on vastupidada talvistes oludes. Küll aga avastasin rehvitöökojas, et vanad liimitavad tasakaalud olid külge jäetud ja üle värvitud, mis oli tõeliselt huvitav mõttelaad töö teostaja suunalt. Igaljuhul on nüüd olemas talverattad uute KUMHO naastrehvidega, mõõdus 235/60R18. Rehvimees kiitis, et head rehvid on, kolmnurksete naastudega.

Kes on huvitatud oma velgede pritsimisest ja värvimisest seal ettevõttes siis töö teostajaks oli VÕIDU INVEST OÜ Rakveres(Põhja keskuse lähedal), töö valmib mõne päevaga, nad suudavad pritsida suuri detaile (silma järgi oli kamber ca 3m x 6m), kasutavad haavelpritsi, mitte liivapritsi (parem liivapritsist, vähemalt velgede puhul), positiivne on, et värvimine toimub samas kohas, mitte kuskil mujal ettevõttes.
Minul läks nelja, kohutavalt kooruva 18" velje pritsimine ja värvimine maksma 100€, arvan, et võib rahul olla.
Suveveljed kavatsen kroomefektiga pulbervärvida Tallinnas 160€ eest millalgi kevade poole.
uskumatu, vanad kaalud küljes tuli eemaldada vanad kaalud parem kui varem Rootsi poole teel-libedus võib tulla 4 talveks valmis
Mida pealehakata irvitava iluliistuga? 01.12.2014
Tere.

Eelmiste jõulude eel laevaga Eesti sõites jäi keegi autodekil tihedalt paigutatud sõidukite vahel rühkides ilmselt oma reisikotiga meie auto iluliistu külge ning tõmbas selle lahti. Sellest ajast peale on see irvitanud seal ukse küljes, leidmata head lahendust. Nüüd täna aga õnnestus naisel avada tagumine uks enne esimese ukse sulgumist ja tulemuseks on veelgi rohkem püstine liistu ots, mis nüüd ei võimalda normaalselt tag. ust avada/sulgeda, ka kraabib tag. ukse liist esiukselt värvi kui tag. ust avada. Liistult pinget vabastada ei õnnestu ilmselt, ilma, et seda esmalt kere küljest ei eemaldaks. Liist tundub olema kere külge liimitud.

Mida olukorra lahendamiseks/leevendamiseks ettevõtta? Beebiistme tõstsin juba teisele poole ringi, et saaks autot kasutada kuid ebamugav on ühe ukse puudumine sellegipoolest...
Mis ettevõte Eestis võiks selliste hädadega tegeleda? mõlk.ee ?

Lisan olukorda illustreerivad fotod...

Tänud kui keegi viitsib kaasamõtelda ja hüva nõuga (oma kogemustest) ehk abiks olla.
irvitav liist kurat küll eemalt nagu ei paistagi
Liistusaaga jätkub. 02.12.2014
Sai vahitud netist Chr 300C side molding delete, side chrome trim removal jne. kirjeldusi ja videoid ning otsustatud, et sooja ruumi pääsedes kisun ka oma autol need liistud üldse ära- puhas liistudeta auto külg jääb palju ilusam.

Hetkel kiskusin hellalt ära alusliistu küljest kroomliistu, seda säästes, jättes alles soovikorral hilisema tagasipanemise võimaluse.
seda saab veel sirutada ja soovikorral tagasi panna kole kuid funktsionaalne hetkeseis alusliist need ilmselt delete'b ära lähitulevikus nüüd saab jälle uksi avada
Lakk koorub :( 05.12.2014
Auto on viimaste nädalate vältel olnud väga määrdunud ning siis täna leidsin aega ja pesin auto puhtaks, kasutades ära kuiva ilma. Juba ammu oli tagastangel pisikesel alal näha, et ühes kohas on õhk laki alla pugenud. Täna siis irdus sealt survekaga lastes ca 5cm x 30cm lakilarakas ja järele jäi matt värvipind. Mida oleks mõistlik sellega peale hakata, et saaks kaitsta värvi kuniks automaalri juurde värviparanduste tegemiseks läheb, millalgi kevadel ehk...

Kas osta mingi sprayballoonis autolakk ja sussutada sellega pind üle talvise soola kaitseks või ei ole sel mõtet?
Andke head nõu.

Tänud!
lakk lahkus hmm, krrt
Luugiamordid? 14.01.2015
Olen veidike hädas tag. luugiamortide vahetamisega/õigete leidmisega...
Eelmine kord kui Eestis olin sai tellitud mingi Viimsi firma kaudu ning saabusid sedaani omad, seekord jälle läks nii kiireks, et külge ei olnud aega kohapeal panna ent seekord karbil kenasti kirjas 04-10 Chrysler 300 C Touring. Sai siis täna kodus pusima hakatud, õues lumehangede vahel. Vanad ära tulid lihtsalt kuid uued asemele ei lähe, kergelt koputasin kummihaamriga ka peale ja krt, no ei lähe, kõvemini sellises õhutemperatuuris ei julge lüüa kah :( Ülemised/luugipoolsed kinnitused amortidel uus vs vana on erinevad kuid silmaga olulist ava läbimõõdu erinevust nagu ei tähelda. Kas neid kinnitusi on siis veel 04-10 a. Touring 300C'l mitmeid erinevaid? Loogiline oleks, et oleks uue amordiga komplektis kaasas ka uus kuul-liides.

No ja siis otsustasin, et panen lahenduse saabumiseni vanad amordid tagasi, et natuke ikka hoiavad (paari miinuskraadini) kuid nüüd ei lähe vanad tagasi ka enam :krt:

Häid soovitusi (sõbralikke :) )?
tehase amordi kinnitus uue amordi kinnitus pärast noatuuningut ja kummihaamriga koputamist kurjajuur
Auto suri sõidu ajal välja. 06.03.2015
Just nii, allamäge sõites puutusin kogemata põlvega õrnalt vastu süütevõtit ning hetk hiljem avastasin, et mis jama on, kellad kukkusid nulli, allamäge tühikäigul veeredes ei kuule mootori nurrumist, e. mootori töötamine ei ole peaaegu tajutav. Üsna ebameeldiv üllatus kui järsku rooli- ja pidurivõim ettehoiatamata kaovad. Sellel autol on minu sõiduasendi puhul põlv suht süütevõtme lähedal- kas see ongi nii ebaturvaliselt lahendatud, et õrna puudutuse peale auto välja sureb või oli väljasuremine lihtsalt juhus ning miski(signa?) ikkagi vajab täheldanu? :-/
Kunagi kui auto ostsin siis sai vahetatud Isogreen OŪ's signa pultide korpused ning seal öeldi, et ajuvaba lahendus, et kogu värgi saaks progeda tehase puldi sisse e. et topeltpulti ei oleks vaja, see jäi tolkorral ajapuuduse tõttu tegemata.

Ahjaa, luugiamortide jama lahenes ära selliselt, et amortide müüja nõidus kuskilt 5€ eest välja uued, sobivad kuul-liidesed.

Selgub ,et ca aasta tagasi valesti paigaldatud LED-päevatuled ei ole isegi veekindlad kuigi paigalduse eel sai mainitud, et soovin kvaliteetseid tulesid. Survekaga autot pestes on ilmselt vesi tulede sisemusse sattunud, need on seest udused ja ühes tules 3 dioodi enam ei põle.

Muus osas endiselt autoga väga rahul. Läbisõit hetkel 214 615 km ning keskmine kütusekulu (90% linnasõit) 8,5L/100km
kontrollimatu põlve sündroom, ise keerab süütevõtit üleliigne lisapult kevadiselt puhas
Häirivad kosmeetilised vead. 22.03.2015
Juhiistme servas olid juba autot ostes pragunemised näha kuid nüüdseks on hakanud need kiires tempos kasvama. Tuleb siva korda teha- õnneks on sõber sadulsepp.ee omanik, äkki saab hinnasula :)

Eelmisel kevadel jäid suve/neegriveljed ostmata ning sai ostetud hoopis sigaodav komplekt originaalvelgi, koos rehvirõhuandurite ja suhteliselt väsinud talverehvidega, millega sai sõidetud kogu eelmine suvi ning nüüd varajase kevade tulekul on need uuesti paar ndlt all olnud- tekkis mõte, et laseks need originaalveljed pritsida ja kroomefektiga pulbervärvida (teenus: 160€) või lausa galvaaniliselt kroomida (hind teadmata)

Värviparandused:
ostuhetkest on ees, stange allnurgas kriimud- ilmselt kõnnitee äärekivi riivanud kunagi ja siis läinud sügisel lasin survekaga tagastangelt suure lataka lakki maha, lisaks veel plaan delete'da küljeliistud kuna läinud jõulude paiku laevaga Eesti sõites, tiris keegi autotekil ühe liistu lahti. Liistude eemaldamise järel piisab loodetavasti uste värvipinna poleerimisest. Kogu auto tuleks tegelikult üle poleerida.
praguline kole katki kooruvad veljed kole lakk lahkus kriimud
Hooldus 08.04.2015
Täna vahetati mootoriõli ja filtrid- sisse läks 9,5 liitrit MOBIL 1 ESP FORMULA 5W-30 TÄISSÜNTEETÕLI, salongifilter on hiljuti vahetatud, seda nüüd ei vahetanud. Odo näit ca 214 000km, keskmine kütusekulu kõigub 8,4 ja 8,7 l/100km vahel.

Vahel jääb tagumine pidur ise kergelt peale ja siis tuleb jälle maha- selle kohapealt mingit viga ei leitud.

10. apr. plaanis veel näidata autot Tallinnas seoses hiljutise väljasuremisega sõidu pealt ning mitmel korral iseenesliku kisamahakkamise pärast.

8. apr. sai näidatud juhiistme katkist serva sadulsepp.ee Seebi tn. ning kolmap. 15. apr vahetatakse välja nahk istme servast.

Seejärel lahkub see auto tagasi Rootsi.
Sügisel on plaanis allolevad kooruvad originaalveljed viia Martini juurde kroomimisse, et need kevadel säravatena tagasi saada.

Nüüd jäävad ajapuuduse tõttu tegemata värviparandused kuid need teeb siis ehk talvel või millalgi kui auto jälle Eestis on.
veidike hellust autole 13.04.2015
Signa anomaaliad kõorvaldati Türi tn. 6
Läks 40€

Juhiistme tagumikualuse ja seljatoe serv uuesti nahatatud.
Pidin maksma 175€ kuid kuna oli märgatav toonivahe siis ei maksnud midagi ja saime tegijaga kokkuleppele, et tellib uue naha ja teeb millalgi üle ning siis maksan.

Värviparandusi ei jõudnud ajaliselt nüüd teha. Ilmselt millalgi sügisel jälle selle autoga Eestis siis teeb ehk värviparandused, nahatab uuesti juhiistme serva ja viin veljed Martini juurde kroomimisse, et need sealt kevadel säravatena tagasi saada.
Hooldused 10.12.2015
Tere.

Kuna eelmisest õlivahetusest oli möödunud pea 13 000km, sai täna vahetatud:
*mootoriõli (Mobil 1™ ESP Formula 5W-30
*filtrid (õli, kütuse, õhu, salongi), piduriõli on veel OK, jahutusvedelik OK

*esimesed rattad uuesti tasakaalustatud kuna tundus, et tibake vibrab maanteesõidul.

Ära tellitud said tag. piduri kettad ja klotsid ja difriõli- need vahetab lähipäevil. Veel selle aasta sees peaks autoga jõudma ka AB'sse kuna viskab teateid:
* SERVICE PARK ASSISTANCE
* CHECK TPM SYSTEM- see jura on ainult talveratastega, järelikult paneb kala üks rehvirõhuandur, sest suveratastega seda jama ei ole.

*Vahetada tuleb ka juhiukse link, kuna selle esimene ots on kere küljest lahti tulnud (pidavat olema 300C tüüpviga)

*seisupiduri kasutamisel kipub see kergelt peale jääma kuigi kogu kola on seal välja vahetatud- näis, mis AB seisupiduri pealejäämise põhjuseks arvab.

Hõbenool'de on aeg pandud kinni 15. dets käigukasti dünaamilise õlivahetuse jaoks.
Odo näit. 227 000km. Keskmine kütusekulu kõigub vahemikus 7,5 kuni 7,9 per 100km. Pole paha :)
Käigukasti hooldus/remont 15.12.2015
Täna oli auto Kadrina lähistel Hõbenool'es automaatkäigukasti dünaamilises õlivahetuses. Kuna viimase kuu aja jooksul, mil auto oli minu kasutuses Eestis, tundus, et külmalt sõitu alustades, lülitab kast kolmanda käigu liiga madala pöörde pealt (soojalt vahetas normaalselt) siis sai ka seda spetsialistidele mainitud ning soovitati vahetada solenoid, seda soovitust ka järgisin.

Kokku dünaamiline õlivahetus + solenoid vahetusega
summeerus 338€
300C Viimsist AB'sse. 21.12.2015
Sain täna auto kätte Viimsist, kus tehti:

*tag. difriõli vahetus
*tag. pid. kettad ja klotsid vahet.
*tag. ukse kroomliist tagasi liimitud
*ees kaasistuja poolse sidemarkeri pirn vahet.

Koos mõned päevad tagasi tehtud hooldusega summeerus 455€

Seejärel viisin auto AB'sse, kus homme ilmselt kõrvaldatakse järgmised puudused:

*viskab TPM SYSTEM veateadet- üks rehvirõhuandur vigane.
*viskab CHECK PARK ASSIST veateadet
*seisupiduri kasutamisel jääb seisupidur peale- kõik osad varasemalt vahetatud- põhjus, miks peale jääb on teadmata
*juhi ukselink kere küljest lahti- vahetada
300C AB'st käes. 28.12.2015
Tehti:

*korrastati seisupidur (enne jäi peale kasutamise järgselt kuigi kõik seisupiduri osad olid uute vastu vahetatud)
*vahetati juhiukse link
*diagnosti käigus avastati, et 2tk eelsüüteküünlaid olid vigased- need vahetati välja

Kokku summeerus 313 €

ls. 227 000km, keskmine kütusekulu 7,5L/100km. Endiselt selle autoga rahul :)
lumes ja pakases
300C sõideti Rootsis sodiks. 29.01.2016
Tere.

Naine tahtis mulle üllatust teha ja koos pisipojaga Eestisse eelnevalt ette teatamata külla tulla kuid teel sadamasse sattus avariisse (kannataja rollis). Teine osapool oli, noore Rootsi nolgi (õnnetuse põhjustaja) poolt tüüritud 2011' Ford Focus.
Minu auto viidi puksiiriga kuhugi liikluskahjudega tegeleva ettevõtte platsile. Ford Focus oli paras kook ja kõik padjad lahti ning kanti maha.
Minu autol käivad kõik uksed ilusti ja ükski padi lahti ei ole, isegi tagaistmel maganud laps ei ärganud laksu peale üles kuid ometi kanti auto, mitte tehnilises mõttes vaid majanduslikus mõttes maha :(
Õnneks ei saanud keegi inimestest viga.

Naisel õnnestus seega mind üllatada küll kuid mitte päris selliselt nagu algul plaanitud.

Pärast kuu aega kestnud virtuaal-kaklust kindlustusseltsiga kaldus lõpuks otsus minule sobivaks ning tõin auto puksiiril Eesti ja teen enda jaoks korda.

Focus läks mahakandmisele vahetult pärast õnnetust :( ai . .. ... jõudis Eesti hakkab Sauele liikuma hetkeseis hetkeseis. ABS pumba jalg katki ABS pump praoga, a vblla toimib? lon˛eroni tala kapotti vaja stange, ududtuli ja grill puruks stange tala, stange plasttala, esipaneel paremp. xenon esituli klaasipesu paaki koos pumpadega vaja paremp. tulepesurit koos kroomliistuga paremp. logarit vaja põhjakate, esimene, radikate alla
Auto paraneb tasapisi... 29.03.2016
Kuna soovin kasutada second-hand originaalosi auto taastamisel, hoidmaks kulusid ohjes siis paratamatult võtab osade leidmine rohkem aega.
Pilt hetkeseisust...lanzeron korras ja värvitud, uus stange tala paigas.

Auto ootab osi.
tasapisi taastub auto-tervis :)
Veljeostusoov! 01.04.2016
Tere.

Ostan 4tk 20'' veljed 2007' Chrysler 300C/Dodge Magnum'ile. Võivad olla kooruvad (isegi parem kui oleks kooruvad, sest võitsin tasuta velgede värvimise :) )kuid peavad olema sirged. Sobiv asukoht Tln/Harjumaa ümbrus.
Fotodega pakkumised teha:

kaubikuveod@gmail.com

Aukude diam. (PCD) 5 x 114.3/115
Keskaugu diam. 67,1 mm
ET 18...25...?

Oodatud on kõik 20" velgede pakkumised nimetatud autole. Eelistatuim oleks lihtne kodarvelg, väga keerulisi "neegrikaid" ei taha.
Lisan stiilinäite pildina.
ligikaudne stiilinäide
300C jälle elus :) 19.04.2016
Sain teate, et auto on valmis ja läksin järele. Meeldiva üllatusena olid korda tehtud ka puudused, mida alul arvasin, et need vaja AB's teha. Xenon pirn, ABS pump, sillaregull... Jäi vaid üle sõita autoga Ülivaatleja (kuradi hästi öeldud DevilDeVille poolt) juurde ja läbida TÜV. Kõik läks ladusalt, auto toimib nagu peab.

Kuna avarii käigus oli purunenud ka üks ukseliist siis sai tehtud juba ammu plaanisolnud side molding delete- minu arvates näeb see auto ilma liistudeta palju parem välja, olen tulemusega rahul.

Ka sai varasemad värvi vigastused (tagastangel lakk lahti ja esistangega oli keegi kunagi äärekivi peale sõitnud) korda tehtud.

Auto näeb värske välja ja tundub sõites igati hea.
korras tagastange ka värvitud ilma küljeliistudeta
pisuke pettumus. 29.04.2016
Sain eile viidud auto AB\'st täna kätte.
Vead olid:
*juhipoolne esirehv tühjeneb
*rehvirõhu andur vahet? TPMS kisab
*Parking assist- kisab
*kontrollida jahutusvedeliku varasema nõidusliku kadumise põhjus

Kokku summeerus 79€


Muidu kõik äge, aga krt niisama sai sõidetud edasi-tagasi 2x180km ja makstud eimillegi eest, e. KÕIK nimetatud puudused on endiselt lahendamata:
*rehv tühjeneb endiselt
*Rehvirõhuandur sai küll vahetatud (mul endal oli teise veljejooksu küljest toimiv andur olemas)kuid endiselt pinistab iga 5min tagant ja viskab teate: SERVICE TPMS
*Park assist kisab endiselt
*jahutusvedeliku varasema kadumise põhjust ei leitud (igaksjuhuks vahetati minu soovil paisuka kork- loodetavasti on sellest kasu)

Kuna auto läks samal päeval Rootsi siis jäid need vead kõrvaldamata ja millalgi hiljem AB\'sse torisema ei viitsi minna, aga tundub, et suure koormuse tõttu on veidike lohakaks muututud :/
vahetult enne lahkumist moslemite ja pedede maale
300C müüdud. 28.08.2016
30. okt. 2012 sai see auto ostetud. Täna, pea 4 aastat (ja 49 000km) hiljem tuli noor Tallinna härra Loksale, ulatas rahasumma ja lahkus 300C'ga siit Tallinna suunas.

300C on olnud väga hea auto, mis meie peret kenasti teeninud. Loodetavasti sattus auto headesse kätesse. Uus omanik lubas hakata autot hooldama AB's.

dadaa 300C...
minu vana 300C tuli koju tagasi :) 24.02.2018
Tervitus.

Juhuse tahtel tuli ühe vahetuse käigus mu vana auto pärast 1,5 aastast eemalolekut minu kätte tagasi.

Vahetus toimus Eesti sajandal sünnipäeval, olin ise Rootsis kui mu auto viidi AB'sse, kust Eesti jõudes selle kätte sain.
Autot on vahepeal hästi hoitud, hiljuti on vahetatud juppe esisillas ning värskelt uuendatud on esipidurid, ka on just tehtud hooldus. Paar kuud pärast minult auto ostu, lasi uus omanik auto värvipinna katta keraamilise vahaga. Autoga on vahepeal läbitud ca 33 000 km

Autot kättesaades oli see ootuspärases korras.
*salongi lasen siiski puhastada veidi ja nahahooldust teha.
*Kuna -13C* õhutemperatuuris oli hommikul rool veidi raske siis lasin vahetada roolivõimuõli (ei lahendanud puudust, a see vist vanade diislite eripära?)
*üks parkimisandur andis veateadet- sai seegi vahetatud

tagasi koju pärast 1,5 a eemalolekut :)
Puuduste kõrvaldamine. 05.03.2018
Vead/puudused:
*sõidu ajal gaasi maha lastes kostab mingi kerge pirin- kui gaasi vajutada, pirin kaob. Mis seda heli võiks tekitada? Differ?
*tag. luugi plastist kojamehe vars on ilmselt jää raskuse all järele andnud ja katkine kojamees vedeles pagassis, tuleb uus tellida.

Autol on all veel minu 2a tagasi ostetud naastrehvid ja siiani täiesti OK olukorras, suverehvid olid nii kulunud, et neid ma kaasa ei tahtnud vaid tellisin ära uued 245/50R20 suverehvid vianor veebipoest.
Lisaks ostsin suvevelgedeks kooruvad 20'' tehaseveljed 2012' Lancia Thema limo alt.
Lancia veljed lasen klaaskuulpritsida, kroomefektiga pulbervärvida ning pulberlakkida, loodan, et jäävad ilusad.
siledad rehvid ja rehvirõhuandurid eemaldada 300C pagassis sõidutatakse värvimisele
Parendused... 10.03.2018
Kui tuli sulailm, kadus varem mainitud pirisev heli, mis oli kostunud gaasilt jalga tõstes.
Lasin auto üles tõsta ning kõik üle kontrollida- veatu :) Ju oli siis ikka mingi jää kuhugi tekkinud, mis seda heli põhjustas, paremat seletust hetkel ei ole, heli igaljuhul on kadunud.

Häiriv asi oli ka, et juhipoolne välimine AUTO-DIM peegel oli tuhmiks, pruuniks värvunud (kunagi oli RAM'i isetumeneva peegliga täpselt sama jama). Sai uus tellitud kuid tavaline soojendusega, mitte isetumenev.

Tag. kojamees sai samuti uus paika (kuigi seda kunagi ei kasuta, aga kriipis silma kui mingi polt tag.luugist välja turritas)

Sain eile kätte ka oma 20'' veljed pulbervärvimisest. Tulemus on dailyride'i jaoks üsna hea- näituseauto puhul peaks muidugi olema hoopis teine kvaliteet kui keegi hakkas ideed soojendama selles suunas :)
Pulbervärvitud- ja lakitud veljed ühildusid koos rehvirõhuandurite ja budget-rehvidega (vianor'i web-poest)suveratasteks ja said ka siia Rootsi kaasa taritud juba, e. kevad võib ootamatult tulla minupärast :)
Ilmade soojenedes tahaks salongis keemilist pesu ja nahahooldust lasta teha.
Seni olen oma vana autoga rahul :)
pulbervärvitud- ja lakitud 20'' suveveljed uued 245/50R20 budget-suverehvid pritsitud,värvitud ja lakitud
Sama auto uuesti müüdud. 24.05.2018
Pärast 300C uuesti minujuurde kodutee leidmist ei olnud algselt plaanis seda müüagi kuid tuli sõber jutuga, et tal seda hädasti pere juurdekasvu tõttu tarvis ning nii auto endale uue omaniku leidiski.
Igaljuhul tuleb minul nüüd Nitroga sõitma hakata- või soovib keegi Nitro ära osta? :)
lumes