www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Dodge Coronet 440 1968


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (42) tagasi

 Dodge Coronet 440 1968

 Omanik: exxen

2017 09.06.2017
Selle aasta hooaja avamise rikkusid ära mõranenud kütusevoolikud, mis mootoriruumi omajagu bensiini päästsid ja auto kojutoomise talvekorterist päris meeldejäävaks tegi.
Miile pole praktiliselt kogunenudki viimase pooleteise kuuga, masin seisnud pukkidel ja oodanud meistrimehe järgi, kes tagasilda Yukoni luku installis.
Seoses sellega kõikvõimalikud tihendid ja laagrid ning piduriklotsid said taha uued.
Peavalu osutas ka kardaan või õigemini kardaani laagrite lukustusseibid.
Nimelt oli enda tagasilla yoke kunagi räsida saanud, ilmselt purunenud risti pärast ja läks vahetusse.
Sõbral juhtus olema sobiv mopari 741 case yoke, mis ka käiku läks.
Tagasilda kokku pannes selgus, et suurema kardaaniristi mõõt(nagu sai kontrollitud, et sama, kuid nii läks).
Probleemile leidub lahendus niinimetatud sekaristi näol, kus väike ja suur jagu.
Tuli ostetud ja aeg alla kruvida-ei sobi!!!
Nagu oleks ja ei ole ka. Antud kardaaniristil pidid olema sisemised stopperid, mis aga mõlemad kõrvade vahele ei mahtunud, ühe laagri sai fikseeritud, teisele splint peale ei läinud, kaks-kolm millineetrit liiga väike kõrvade vahe kardaanil või rist liiga pik???
Kiiruga asja Uspartsi selgitama ja muud varianti müüa ei olnud....
Asi hakkas juba paljutõotavaks kiskuma kui juhtusin vana ja uue kardaani lukustusseibe võrdlema- uuel poole paksemad. Rist tagasi kardaani sisse ja vanad splindid uude risti-probleem lahendatud, sai vajaminevad kolm millimeetrit mänguruumi.
Uued õlid tagasilda ja proovisõidule, natuke undab...... praeguei häiri, lukk toimib ja ei naksu. Jääb üle see korralikult sisse sõita.
Yukon Tagasild peab.