www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Oldsmobile Cutlass Supreme 1978


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (4) tagasi

 Oldsmobile Cutlass Supreme 1978

 Omanik: SiimSaul

Ostmine 08.01.2006
saamislugu on minu konto all kirjas.
Lammutamine ja raamilt maha 08.01.2006
Sai siis sügisel oldsuga ringi sõidetud. Talve saabudes vaja lammutama hakata.Algul polnudki temaga nii suured plaanid aga sai siis teda vaikselt vaatama hakatud , seoses sellega,et tagumine raamiots on tal mäda sai plaan võetud et tuleb ta raamilt maha tõsta. Sai siis täna kere eemaldamine raamilt lõpuni viidud ja kere nüüdseks maas,
raam sild mäda raam raam v8
Mõned tegemised oldi kallal 07.09.2008
Palju aega on mööda läinud, vahepeal kaitseväes käidud kui ka kool lõpetatud ja uuesti uus alustatud. Aga auto siiski edeneb vaikselt , kuigu võiks kiiremini. Ajapuudusel ning garaazizt eemal viibimise tõttu, kuid küll ta ükskord ka liikuma hakkab.

Niisiis mis vahepeal tehtud on :
-Peale raamilt eemaldamist võtsin kere ette , kõigepealt läks palju traatharja kettaid ja hiliseid õhtutunde, et põhi alt, seest ja pagass puhtaks teha (õigem oleks olnud liivaprits, aga paraku seda võimalust ei olnud moment ja tuli teist teed pidi minna).
-Enne seda oli tükk tööd põhjapealt maha saada , oli ta mingi mastiks või asi, aga välja nägi nagu davott. Maha saada seda oli raske ,aga maha ma ta sealt sain. Kuigi teisalt hoidis ta hulga roosteusse eemale.
-Kui puhastustööd lõpule viidud , hakkasin kere keevitama. Kuna 10-st raamikinnitusest , 8 olid mädad siis tuli nad kõik uuesti välja lõikuda ja ise uued ehitada. Põhjas oli ka auke omajagu, pagasnikus oli varuratta koht ära mädanenud , selle keevitasin kinni.
-Peale keevitust töötlesin pinda nii seest kui põhjaalt roostetõrjega , (oli vist CRC toodand) , Täitsin vajalikud kohad keremastiksiga.
-Järgmisena läks mitu kihti epokrunti, seejärel mõned kihid tavalist email värvi ning seejärel mitu kihti põhjamastiksit. Tulemusega jäin rahule, Kuna talvel autoga tulevikus naguinii sõitma ei hakka , siis peaks see kompott seal all korralikult hakkama saama.
-Värvitööd lõppenud jätsin auto seinaäärde seisma ja mastiks tahkuma(sedatüüpi mastiks kuivab päris kaua ja lõpuks kui täielikult kuivanud on jaab selline tugev kiht. Järgmisena lammutasin raami juppideks. Tegelt oligi raam kõige suurem põhjus miks ma auto nii laiali üldse kakkusin, sest tagumist raamiotsa enam polnudki, tagumine stange oli seotud traadiga pagasnikusse eelmise omaniku poolt , et see küljest ära ei kukuks :D koos raamiotsaga. Pooleks oli ka murdunud tagumine parempoolne vedru, sellest ka auto oli väheke viltu. Aga see selleks, parem oligi , et ma terve auto laiali võtsin, sest tegemist oli kerega palju, nagu ma mainisin siis enamus raami ja kere kinnitused olid ära mädanenud. Raamiga oli ja on veel palju leiutamist , mädanenud raamiots on põhimõtteliselt keevitatud , väheke on jäänud veel teha, sellega tahaks varsti lõpule jõuda...
momendil on see kõik mis tehtud, ära tellisin ka enamus vajalikest raami puksidest. Ja vana mootori müüsin maha , ning soetasin väheke suurema... Aga sellest edasi tulevikus .
to be continued...:)
puhtaks nühitud põhi põhi epokrundi all seest krunditud värvitud värvitud pagass sisu värvitud selline mastiks läks põhjaalla mastiks peal sai hangitud uus esigrilli raam , kuna see oli ka mäda ja edasi raami kallale peasüüdlane uued raami puksid raami paranduse algus raami paranduse algus , kõigepealt raam loodi ja stange asukoht välja mõõta uue tegemine1 raam2 raam3 raam4 raam5 raam6 raam7 uus stangepoolne kinnitus raam8 selline ta praeguse seisuga on , vaja veel keevitada pukside kinnitused vahepeal lammutades pidureid...leia pildilt vales kohas asuv ese :) väike pildimaterjal ka kerepoolse raami kinnituse valmistamisest. Kõigepealt lasin treialil teha sellised kinnitused , samasugused olid ka originaalis , ainult siis teise keermega. lõikasin kere küljest kinnituse laht, eemaldasin ussitanud osa ja lõikasin sobivas mõõdus uue metall plaadi sisse keevitasin kinni lihvisin tasaseks sobiva läbimõõduga auk sisse , ja leotasin väheke roostemuunduri vannis ka . valmistasin sellise sobiva pesa, mis laseb kerekinnitusel pesas liikuda puhastasin kinnituse pesa ja lasin tsink krunti peale ja selline ta sai, ja niimoodi kõik 8 kinnitust:) ja lõpetuseks , selline mootor sai usast kohale taritud , mis peaks millalgi sellele autole peale minema.
Veermiku detailide korrastamine 01.10.2008
Niisiis sai mõndade jubinatega jälle ühelepoole. Alustades veermiku detailide lammutamisega, käändteljed, õõtsad jne. Kiskusin niipalju kui sain juppideks. Probleeme esines ühe kinnijäänud pidurisilindriga esimeses vasakus suportis. Temale sai haamriga jõudu näidatud ning seekord jäin mina peale. Seejärel lasin Tartus Tak autos esi ja taga õõtsa puksid välja pressida. Eelnevalt puhastasin jupid õlist ja davotist, kuna liivapritsis võib sellega probleeme tekkida. Peale kõike seda viisin kogu kraami liivapritsi , firmasse värvigrupp www.priaal.ee. Tööga olen väga rahul kiire ja kvaliteetne. Detailid pritsitud, edasi pulbervärvimisse. Teostajaks OÜ Värvispectrum, nende teenuseid olen ka varem kasutanud ja jällegi olen tööga väga rahul. Top partsist sai tellitud ka raami ja kerevahelised polüretaan kummipuksid. Nüüd loodetavasti saab lähiajal ka raami keevitatud.
liivapritsitud jupid pulbervärvitud värvitud kere-raami vahelised puksid