www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Dodge Dart Swinger 1973


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (8) tagasi

 Dodge Dart Swinger 1973

 Omanik: Messer

Algus 12.12.2005
Auto ostsin 2004 talvel. Oli sigapalju lund ja samapalju kylma.
Yhest Espoo autopoest mööda söites nägin lumehunniku all oranzhi, omapärast autot. Kuna usakat olin ammu tahtnud siis mötlesin, et lähen uurin lähemalt. Uurima sain aga erinevatel pöhjustel alles nädala pärast. Sellisena ma ta sealt siis leidsin, olles eelnevalt muidugi teinud korralikku lumerookimist.
2004/1 2004/2 2004/3 2004/4 2004/5
Ta liigub siiski! 12.12.2005
Yhesönaga, olles teda seal näinud, hakkasid mötted liikuma. Auto oli just selline nagu oleksin tahtnud. Heas olukorras, hoolimata sellest, et käivitada teda ei önnestunudki seekord. Poemees rääkis,et on miski sygav syyteviga aga see mind ei heidutanud. Järgmisel päeval otsisin sukasäärest raha kokku ja tagasi poodi. Eelnevalt helistasin ette, et tulen ja et pangu nad ta seal ikka kuidagi käima, kuna treilerit ple ja tahaks ikka kohe ära viia ju.
Kohale jöudes Dodge igatahes tuksus vaikselt, millest andsid tunnistust kaks aurupilve auto taga, mootori häält kuulda nimelt ei olnud.
Paberitöö putkas tehtud ja minema. Lihtne öelda, raske teha, nnimelt oli poe territoorium nagu liuväli. seepärast siis panid myyjamehed Dodge köiega yhe neljaveolisele järgi ja tirisid teise tee peale.
Peale näpunäiteid ja muid sooje soovitusi asusin teele. Esimene asi, kohe tanklasse, kuna bensunäidik tiksus sygavalt nullis.
ei mingeid probleeme, peale `kelgutamise` körvalteedel aga kui juba kiirtee asfaldile sai kus asfalt puhas, lasin jala pölvest mugavamaks...st. sirgeks. Njah...sel autol on jöudu kut väikesel kylal. Ilma sekeldusteta jöudsin koju.
Talvekorterisse. 12.12.2005
Kohale jöudes oli väheke tegemist muidugi, et autot kuuri alla saada. Kuur asus sellise mäekynka peal ja tee ju lausjääs...pole just lihtne ylesanne suviste 245 laiadele rehvidele...aga hakkama sain!
Kogu talve jooksul käisin Swingerit aeg ajalt kuurist välja ajamas ja soojendamas...noh, et ikka koi sisse ei läheks..ise teate:o)
Ikka otse välja ja otse tagasi sisse. Vahepeal muidugi pesin teda ja vötsin tolmu ja muud sellist kosmeetilist. Ega lahti kiskuda miskit ei olnud ja tegelikult polnud selleks ruumigi...kuuris sees oli tegemist,et ust lahti saada.
Möni pilt kuuri ees.
Kuuri ees1 Kuuri ees2 Kus kurat on siis see suvi??
2005 12.12.2005
Talve kylmad ja tuisud yleelatud, saabus täiesti loogiliselt kevad ja suvi ja kuiv aeg.
Autot sai proovitud igapäevasöidus ja aina rohkem hakkas asi meeldima.
Selle aasta suvel töin auto pysivalt ära kodumaile.
Osalesime nii Throttle Campil, kui ka Tartu kiirendusel.
Tulemused jäid muidugi nadiks, ei hakka neid siinkohal nimetamagi. Köige rohkem ajas närvi see, et viimane söit jäi tegemata, kuna starter ei soostunud koostööd tegema. Ja pöhjus oli ainult krdi starteri yhe juhtmeklemmi taga! See vahetatud, starter keerab nagu vana mees.
Möned pildid suvest 2005 Tartus.
Camp1 Camp2 Camp3 Raadi1 Raadi2 Raadi3
2005 hooaeg läbi, talvekorterisse. 12.12.2005
Kui kuivad ilmad läbi said, oli aeg Swingeril talveunne jääda ( krt, luulesiseks läinud:o))
Kuna aga suvel toimus liikumine veel soome registris ja numbritega, siis vötsin Soomest arvelt maha ja kruvisin numbrid kyljest. Ikka kodumaiste numbritega on öige, onju.
FTC pakkus garaazhikohta ja suured tänud neile selle eest.
numbrid maha huvitav, mis numbrid siia asemele tulevad...? akult otsad lahti... ...ja minema.
2005 talv 12.12.2005
Talve ajal, enne järgmise aasta hooaega on plaanis garaazhis vähe nokitseda.
Teha tulex esialgsete plaanide järgi:
1. Öli ja filtrite vahetused mootoris ja käimakastis.
2. Tagasild lahti vötta ja varustada yhe korraliku difrilukuga.
3. väljalasketorustik yle vaadata, vajadusel vahetada, keevitada.

Ja loomulikult tuleb ette muud nipet-näpet, mida ei oska ettegi kujutada.

Kuidas see köik saab välja nägema ja kuidas tööd edenevad,sellest annan siis edaspidi siin teada. Proovin fotoka ka yhes hoida. Sedapsi.
Remont 09.02.2007
2006 hooaeg oli täielik null.Küll olin tööga kinni, küll olid muud hädad.Igatahes kuskil sõita ei saanud. siis kohe mitte kuskil. Kurat! Pärast korduvaid ja edutuid katseid remontida ja saada eluvaim käimakastile sisse, jäi auto seisma.
Aasta lõpu poole võeti Top Partsis maha mootor (käigukast oli juba garaazhi nurgas).Oldsile suured tänud.
2007. jaanuaris mootor lahti võetud.
Tellitud hunnik vajalikke juppe.
Federal Moguli saaled. Taga Mutimullahunnik garaazhipõrandal? Aga äi ole mette, hoopis selline jama tuleb mootoriplokist, kui see korralikult läbi pesta. Mootoriplokk peaaegu valmis värvimiseks Hemi oranzh sobib. Värvitud purgivärviga, all umbes 6 kihti krunti ja peal sama palju oranzhi. Tulemus rahuldav+ Õlivann sai sama katte. Alla 4 kihti krunti... ...ja siis sama palju oranzhi selga. Muidu ilus aga keegui laisk on jätnud tihendi maha võtmata enne värvimist...aiaiai Ettevalmistused kolbide auku ajamiseks. Määrdespreiga aktsioonis Olds.
Rem 1 09.02.2007
Mootoril on seisuga 08.02.2007 alumine ots koos. Lähipäevil lähevad kaaned lihvimisse ja saab mootori üleni kokku.