www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chrysler 300M 1999


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (12) tagasi

 Chrysler 300M 1999

 Omanik: Occassion

Novembri kuu tegemised 17.11.2007
Päris palju sai ühekorraga ära tehtud. Kuna aeg on teinud oma töö ja osad asjad tahavad vahetamist ja osa asju tahaks oma elu mugavamaks muutmiseks teha. Aga siis kõik järjekorras.

I Kuna autoga pidevalt vaja maja ees manööverdada ja seal palju ruumi just ei ole siis on hädavajalik tagaurdusandurid ja sai otsustatud need siis lõpuks paigaldada.
Kõigepealt tegin endale selgeks mida üldse tasuks panna.

Kaalusin nende seast:

1. mis käib ette armatuuri peale.
2. mis käib ette tahavaate peegli peale.
3. mis käib taha laepolstrikülge.
4. Spets peegel koos anduriga.

Kõiki neid pakub www.autoalarm.ee/

Kuna nr.1 ei sobi minu autole ning nr.2'te ei saanud panna kuna seal asub distants käivitusmooduli vastuvõtja ning nr.4'i ei sobi sellepärast, et olemasolev peegel minu autol on juba niigi hea (sisaldades ka peeglitumendust tagasõitva auto jaoks). Siis tuli ainus võimalik panna ehk siis nr. 3.

Läksin ja ostsin selel Laki tn. Esindusest ära ja leppisin ka paigaldus aja kokku. Ja miski aja pärast nad külge saigi ehk siis möödnunud neljapäeval. Väga mõnus on.

II Vahepeal hakkas juba hullult närvidele käima kolin mis tuli vananenud amortidest ja ka veel puruks kondist tagasilla juures. Siis tuli ka need uued panna. Mis seal ikka Sammud Top Parts'i ja tellimus sisse. Tellisin omale Kyb Gr-2 Gaasi amordid. Parem juba kohe korralikud kui pärast kahetseda. Kontidest tegelikult ei teadnud ma algul midagi aga Top Parts'is amorte vahetades selgus ka see, et need kartki on.

III Ja muidugi kuna talv on kätte jõudnud sai ka uued Talverehvid alla pandud. Kui tavaliselt olen sõitnud Naastrehvidega siis Seekord läksid alla Lamellrehvid (mitte sellepärast, et väga oleks tahtnud neid aga kuna ilmselt tuleb talve sees Euroopa maid külastada siis ei jää midagi muud üle. Samas tunduvad need väga head olevat (sai juba proovitud ja peavad küll). Firma kus need sain on FirstStop: [/url]http://www.firststop.ee/?op=body&id=10[url]

IV Ning veel sai tehtud vahepeal autol suurem puhastus mootoris. Nimelt hakkas see aina rohkem ja rohkem klõbisema hommikuti käima pannes. Jällegi aitas Top Parts selle murega. Sai Imrega räägitud ja ta soovitas algul sisselaske osa maha võtta ja kõik need hüdrotõukurid ära puhastada sest vahetamine eeldaks 20 kilo eesti raha ainuüksi detailide eest. Seega nr.1 oli see lahti võtta ja puhastada. Ning siis nende järgi tehti ka märkmed mis võibolla tulevikus tuleks ära vahetada, et mitte kohe kõike ei peaks vahetama. Tehti ära ühe päevaga - pesti puhtaks ja kokku tagasi. Nüüd on parem küll. Aga ilmselt miski aeg peab ka selle vahetuse ette võtma ja tundub et 10 kilo läheb see lõbu küll maksma. Aga eks seda tuleb süüks panna auoto eelmisele omanikule kes sinna ilmselt veidi kehvemet õli sisse kallanud või siis liiga kaua musta õliga ringi on sõitnud. Päästab see et nüüd tuleb veidi tihedamini õli vahetada ja ka kasutada ainult kõige paremat ja vedelamat õli mis peaks selle mustuse sealt lahti võtma ajapikku (siis pole ka võibolla midagi vaja vahetada) Elame näeme.


...ja ega siis sellega kõik veel valmis ei ole. Nüüd on vaja veel ka silla reguleerimine ära teha. Siis võib öelda, et auto on heaks tagasi saanud.
Kyb GR-2 Gaasiamordid
Pisiremont... 17.01.2008
Tegelikult mitte niiväga pisike...

Juba enne aasta algust sai ära tehtud silla reguleerimine. Ning siis ka võetud ette Trip saksamaale läbi rootsi. Auto pidas kenasti vastu ja kõik toimis - Sai veidi masina võimeid ka proovitud Saksamaa kiirteedel. Auto tipp kiiruseks tuli 220 km/h. Üldse sai maha sõidetud umbes 2600 km'it.

Aga nüüd siis tänasesse päeva tagasi.
Sai ette võtud asi mis juba ammu aega tagasi oleks tulnud ära teha. Kuna raha igale poole korraga ei jagu ja kõik asjad maksavad siis järjekorras.
Täna oligi lõpuks aeg sealmaal kus sai lastud "American Beauty's" ära vahetada kõik neli piduriketast ja ka klotsid loomulikult.
Samas oli ka kohe vaja vahetada turvapoldid mis sillareguleerimise käigus "korralikult" kinni olid keeratud (vist oli miski algaja seda tööd tegemas kes ei teadnud turvapoltidest midagi).
Hea on sõita küll. Enam ei kolise ja ei tee lolli häält kettad. Vanad olid juba nii koledad, et paha vaadata.

Summaks koos piduri ja ka turvapoltidega läks kokku umbes 5 kilo.

Praegu on auto peaaegu nagu uus. Sõites on hea tunne. Nagu oleks uues autos. Samas on ka plaan auto maha müüa - kas see ka õnnestub seda ei tea, sest päris võileiva hinnaga ära ei anna - olen viimasel ajal pea kogu veermiku osa välja vahetanud. Ja parem sõidan ise kui odavalt käest ära annan. Samas kui keegi huvitub võib alati ühendust võtta.
Auto Müüdud 08.04.2008
Reedel 11 aprill 2008 sai masin maha müüdud!
Kahju oli küll loobuda sellest mugavast masinast. Oli teine ka suht armsaks saanud. Aga teised vajadused kaalusid selle müügi poole.


Nüüd ka uus masin juba olemas.