www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Camaro 1992


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (10) tagasi

 Chevrolet Camaro 1992

 Omanik: kasekas

Auto ost 22.06.2006
Auto sai soetatud jaanuar 2002. Tegemist siis 92a. Camaro RS 3,1L V6 automaadiga. Siit sealt näritud ta oli (salong ei kannatanud üldse kriitikat) kuid ehitamiseks sai ta ju ostetud. Mulle meeldis välimuselt just see 90-92a. variant ja algul tundus ka 3,1 hea ökonoomne. Esialgsed plaanid olidki siis: teha auto ilusaks(nii seest kui väljast) ja kui enam muud teha pole võib mootorivahetuse peale mõelda. Nii muidugi ei läinud.
Esimene suvi sai sõidetud peaaegu stockiga, tehtud vajalikke remonttöid ja mõned pisimuudatused - rool, impreza istmed, vähegi kuulatavam stereo, veljed värvitud, poleeritud, seest puhtaks küüritud. Kahjuks on algusest vai müügikuulutuse pildid.
müügi kuulutus originaal salong originaal salong 2
Talv 2002-2003 22.06.2006
Olenemata esialgsetest plaanidest oli jõuetu V6 esimene asi mis põõsasse lendas(hing ei lubabud ehitada autot millel pole mootorit).
Siit hakkas selle auto pikk ja okkaline teekond. Loodan, et minu loost on paljudel õppida ja teada saada mida ei tohiks teha. Kuna komplektset mootorit leida ei õnnestunud siis otsustasin selle ise juppidest kokku korjata(esimene vale samm). Algmaterjaliks kokkujooksnud van´i mootor(plokk + kaaned). Hiljem õnnestus veel saada vette alumiinium kaaned ja 88a. firebirdi TPI pritsesüsteem koos juhtmetega. Plokil oli ringi käinud esimene raamsaale ja selle taastamiseks tuli see Soome saata. Vänt sai lihvitud, uued saaled, silindrid hoonitud, uued rõngad, uued tihendid, uus nukk(comp cam), tellitud pikad torukollektorid jne. Asi sai kokku ja oli aeg hakata mootorit vahetama. Alles siis sain teada, et mu vana kast ka ei sobi. Leidus siis üks käigukastisepp kellel oli TH 700 V8 korpus ja ladus minu kasti sisu sinna sisse(teine väga vale samm). Lisaks puudus veel hunnik juppe (veepump, rihmarattad, kinnitused jne.) mis tuli kuskilt otsida, tellida või ise ehitada. Isegi igat polti pidi kusagilt otsima, sest originaalid olid kõik meetermõõdus, uuel mootoril aga kõik tollmõõdus. Lõpuks kõik asjad küljes ei lõppenud jamad. Selgus, et aju pees, kast libiseb, mootori silindrisurved erinevad ja väiksed,rihmarattad valed. Kuna ajul olid suisa nähtavad kahjustused siis ei hakanud üldse otsima kus ja kes võiks parandada. Võtsin siis originaal aju, tellisin sinna V8 memcal´i ja chipi tegin ringi juhtmestiku (nüüd siis MAP susteemile)ning saigi enam-vähem käima. Vahepeal sai remonditud veel throttle body, mille võlli loks oli pea 5mm ja vahetatud hulga andureid. Kindlasti oli tegemisi veel kuid kõik ei tule enam meelde. Saabunud oli ka uuesti sügis ja aeg oli auto talvekorterisse panna.
Talv 2003 - 2004 23.06.2006
Mõned kuud puhanud autost sai jälle käed külge pandud. Mootor maha ja lahti. Kui plokikaaned ostsin siis olid need väidetavalt remonditud ja survestatud. Ise enne külgekruvimist ei kontrollinud aga oleks pidanud, sest uuesti maha võttes selgus, et klappide vahelt võisid lausa sääsed läbi lennata. Kaaned läksid remonti(nüüd siis kindlasse kohta). Kuna silindrid tundusid ka ikka kulunud siis ka plokk puurimisse, uued kolvid ja rõngad. Mootorit lahti võttes selgus ka et vända kaeld triibulised ja ka saaled (miks nii, seda ei tea tänapäevani). Jälle uued saaled ja vänt lihvi. Huvi pärast võtsin lahti ka kasti, seal olid kettad kõik sinised. Ruttu kokku tagasi ja seekord spetsialisti juurde, kes sealt enamuse minema viskas ja omadest pulkadest uue kasti kokku lappis. Kevade poole sai jälle kõik auto peale. Mootor töötas kuid kastil puudus neljas käik. Sellel hooajal sai korda ka veermik- vahetatud kõik puksid, amordin vedrud. Eriti sõita ei jõudnud, jälle sügis.
Talv 2004 - 2005 23.06.2006
Mõned kuud puhkust autost, võis mõelda mida edasi teha. Kuna see nüüd tehniliselt peaaegu korras oli siis sai ette võtta kere ja salongi. Alustuseks siis lahtivõtmine
lahti1 lahti2 maalri juurde
Keretööd 23.06.2006
Auto kere oli küllaltki pehme ja halvas olukorras, seepärast sai üle keevitatud enamus kereliiteid(igale tehase punktile üks punkt vahele). Põhja all sai ruumi tehtud väljalaskele ja kaotatud ebamugav muhk kõrvalistuja jalgees. Sai ka paigaldatud subframe connectorid ning auto plekijooks paika aetud. Midagi rõõmustavat selles polnud, sest üks külg oli täitsa pahtlist ja ninal kõik B-jupid. Originaal ukselingid ei meeldinud mulle mitte ning need sai pandud E28 BMW omad.
põrand põhi põhi1 uks
Värvimine 23.06.2006
Mis siin ikka rääkida - jõudu maalrlile. Kuigi huvitav ehk teada, et katuselt tuli maha tehase värv pluss veel neli kihti. Saanud vahepeal kätte veljed ja kummid, pidi neid ju kindlasti alla proovima.
värv1 värv2 värv3 ratas
Kodus tagasi 23.06.2006
Auto värvitud ja kodus.
uus1 uus2
Kere värvitud võis salongi kallale asuda. 23.06.2006
Alustasin armatuurist. Kõigepealt sõrestik, see valatud täis pur vahtu, voolitud välja sobiv kuju ja siis klaasriidega üle liimitud. Keskkonsooli tegemisel sai aluseks kasutatud originaali. Uksed tehtud sarnaselt armatuuriga. Kui klaasriie liimitud siis läks pahteldamiseks ja lihvimiseks. Kätte jõudis suvi endal täielik masendus, et see auto ei saagi valmis. Nii ei pannud terve suve ja pool sügist kätt külge (puhkasin, ootasin pikki talveõhtuid)
sõrestik armatuur sisu uks sisu1 uks1 pahteldatud pahteldatud1 tolmune lugu
Talv 2005 - 2006 23.06.2006
Jälle auto kallale, tarvis ikka see suvi sõitma saada. Põhiline tegevus salongi juppide viilimine, tegemine, kokku sobitamine. Nahatöö lastud teha oma ala spetsialistidel, lihtsamad tükid ise liimitud. Siin teemas räägivad vist pildid kõige paremini.
1 2 3 3 esimene käivitus väljalaset ehitama sub kast sub kast2 kast autos sisu kast väljast
Mõned pildid. 06.12.2006
Auto on suht valmis.
Mootor väljast1 väljast2 väljast3 sisu1 sisu2 sisu3 sisu4 sisu5 sisu6