www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Fleetwood 1994


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) tagasi

 Cadillac Fleetwood 1994

 Omanik: Charly

algus 19.01.2007
Enne Fleetwoodi ostu plaanisin tõsiselt veel kahte kandidaati.
Buick Riviera Supercharged II `97 ja Caprice 4.2(vist) `94
Olin isegi kaldumas pigem caprice ja Riviera poole..Fleet tundus jube rohmakas ja suur. Mingi hetk hakkas vasardama peas vana ütlus, et võimsusest pole iialgi küllalt..kui maitse suhu saab, siis enam seda pisikut küljest ära ei saa.
Hakkasin vaikselt kalkuleerima. Riviera SS on juba oma võimete tipul, mootor on ära "puhutud" ja ega enam miskit teha annagi...lisaks on tegemist kandevkerega autoga.
Teine variant oli Caprice. Kunagine unelmateauto ameerika filmidest, kus mendid neid rappisid. Kerekuju ülimalt ilus ja "slick". Käisin proovisin sõita...kud pidin mootoris kergelt pettuma. Uto oli ilus, kuid kui juba pärast proovisõitu LT1 kuulutusi lappama hakkasin, mõistsin, et asi on jama.

Lõpuks tuli AstroSS hinnas vastu ja oligi asi ants.

Ahjaa, nüüd siis põhipointi juurde :roll:
Üsna märkamatult olen hakanud eBayst vaatama keraamiliste kollektorite, CAI ehk cold air intake-de jms pakkumisi. on teada tuntud fakt, et kõikidel mudelitel, peale Vette on LT1 sisse- ja väljalase kõvasti kägistatud, tagamaks vette kontsernisisest liidrikohta võimsuse osas.
Ja nüüd olengi jõudnud sellisele seisukohale, et Eesti ainus liiklev LT1 FW moondub mõneaastaste etappidena FleetwoodSS-iks.
Lisaks "hingamise" parendamisele üritan leida 3.08 ülekandega lukuga difri(Tractioni "killin" ära, kuna auto liiklem ainult suvel ja seda vaja pole), Impala vedrud ja amordid, Impala orig veljed ja vastavad rehvid.
eBays oleks kogu krempli hind u 2000-2500 taala, kuidas eestis need asjad maksma hakkavad, seda ei tea.

Ahjaa, kui see idee väga ropendamisena tundub, võib mind ka proovida korrale kutsuda.
sügis 2006 19.01.2007
Vahepeal siis palju vett merre voolanud alates hetkest, kui caddy omanikuks olen saanud. Umbes kuu aja pärast läheb auto talvekorterisse ja mõtlesin,et pajatan tähelepanekutest ja esimese talihooaja plaanidest.
Alustan siis legendaarsest kütusekulu teemast. Eriline kihutaja ma pole ja trassil ikka eriti üle lubatu ei kihuta. Nii keskmiselt 100kmh(spido järgi) tuleb maanteekuluks julgelt alla 10l/100km..rahulikumal sõidul isegi alla 9. Seega igavesti ökonoomne, arvestades, et 2l Sierra võtab 8+l/100km ja 3l Taurus võttis umbes 9. Linnavahel on teised lood. Sellise mõnuda tujuga ja hõredama liiklusega ajal on sõidumaneerid üsna uljad..eriti kohalt kiirendamised. Väga ulja sõidustiili puhul on kütusekulu suts alla 20l/100km.
Sellise vahelduva sõidustiili puhul olen täheldanud u17l/100km kütusekulu. Penskaristiilis kulgemise puhul saab pealt 15. Sega 13.8l/100km tehaseandmetest pole juttugi.
Nüüd siis fiximist vajavate tähelepanekuta juurde.
1. kehvema kattega ja munakivi teel auto pidurid või midagi seal lähedused kõliseb, kui pidurit peal hoida, siis on vait.
-lahenduseks siis rattad alt ära, klotside verdud vms üle vaadata ja välja vahteada. trumlid lahti kakkuda ja sealne olukord kriitilise pilguga üle vaadata.
2. Tagasillas on üsna tuntav kolks sees. Kahtlustan difri laagri kulumist, kuna suurematel kiirustel on tunda kerget ulgu, kui raadio vait on. Samas võivad läbi olla amordid näiteks. Selle murega olen kahes kohas näitamas käinud AB ja TOP, kumbki liigendites viga ei leidnud. Seega viin läbi tagasille "logistamiskontrolli" ja püüan targemate kaasabil diagnoosi panna. Vea likvideerin talve jooksul.
3 Esivedrud krääksuvad, seda nii rooli kohapeal põhja keerates (siis lausa pauguvad), kui ka "lamavast" politseinukust" vaikselt üle sõites. isa aevan, et esivedrud juba väga väsinud, või lausa puruks. Teine asi, mis kindel on see, et tagaamordid on läbi. Nood on USAs juba vahetatus aftermarket amortide vastu ja õhk jookseb üsna kiiresti välja...ventiil on vedrudel toodud kütuseluugi juurde ja kompressor on ära "killitud".
- Siinkohal rakendan kohe vedrustuse Upgrade-i ja katsun ära tellida Impala pisut madalamad vedrud ja sinna juurde ka sobivad amordid. Hind on kalkuleeritud 5500+ eek plus transa.
4. Värv. Olen nii ja naapidi kalkuleerinud, et kas lasva värvida ainult tagumine uks ja poritiib, või terve külg, või terve auto. Raha muidugi ilmselt palju üle ei ole, seega pean otsustama telve jooksul, et mis teha.
Samas isegi ei tea, mis värvi see auto võiks olla. Kõige odavam oleks valgeks värvida, keskmine hinnatase oleks näiteks pärla/elevandiluu valgeks, Kalleim variant oleks siis ükskõik, mis teist värvi võõbata.
5. Sisu. Selge on see, et sel talvel ei jõua naha kallale minna seega lükkan selle teema järgmiseks/ülejärgmiseks talveks. küll aga käin mööda autopesulaid ja vaibapuhastusfirmasi ja uurin, kas on võimalik üsna kole põrandavaip puhtaks saada. Ehk on tänapäeval kemikaalid juba sellised, et saab kõik õlid ja asjad maha.
6 Veljed ja rehvid. Hea lotoõnne korral katsun Orig Impala SS veljed ja vastavad rehvid ära tellida...ideaalis sooviks kroomitud velgi, kuid, nagu öeldud, lotoõnn või selle puudumine seab piirid.

Nagu näha siis igav ei hakka, halb on vaid see, et garaaz asub järvamaal ja sinna satun nii kord kuus maksimaalselt.
rehvivahetus 19.01.2007
Minu kuulsusetu teekond rehvivahetusse:

Kuna sai enda velgedele ostja leitud, siis pidin täna hommikul auto viima töökotta, enda rattad alt ära, Ainilt saadud komplekt alla ja enda omadelt kummid maha. Lihtne, u poole tunni töö.
Aga õnneks sadas öösel lumi maha, ja temperatuur oli 0 lähedane. seega plöga-läga kõik kohad täis.
Caddy on mul maja aluses parklas, ja sealt välja sõites peab nn maa peale tagasi ronima. Kõik mu kartused osutusid tõeks, suve jooksul slickideks sõidetud rehvisega ei saanud caddyt kuidagi tõusust ülesse.
Pärast mitmeid ponnistusi lauajuppide jms sai siiski poest 75 kg graniitkruusa toodud ja selle toel jupphaaval üles ronitud. Kusjuures kruusa jätkus poole tee katmiseks, nii et pidin poole tõusu peal auto seisma jätma, kühvliga tagant kruusa ette laotama jne.

Lõpp hea, kõik hea..kokku läks 3.5 tundi
BLING! Rehvid ja veljed 13.03.2007
vahepeal siis sai ära tellitud uhiuus Impala SS OEM wheel kit

Lisaks siis www.reifendirect.de-st sai tellitud rehvid 255/50 R17


Nüüd siis miskit kuud ei tee, kui ainult ootan ja ootan. loodetavasti saab aprilli alguses auto "ära komplekteerida" ja urust välja ajada.

Tegevuskavast veel.
Tegin auto arendamiseks väikese tegevuskava, et mitte korraga ennast finantsiliselt laostada.
Kevad/suvi 2007 - Impala SS amordi ja vedruring (9000.- tööga)
Sügis/Talv 2007 - Tagasillas laagrid jms pudi padi, mis sillamajanduses vahetamist võib tahta (5000.- tööga)
Talv/kevad 2008 - kere raamilt maha, raam koos suurte sillatükkidega liivapritsiga puhtaks ja Hammerite-ga üle. Kerel mõlgid likvideerida, kogu auto ülevärvimine, toon jääb laias laastus samaks. Põhi kivikaitse/korrosioonikaitsega üle.(25000.- tööga)
Talv/kevad 2009 - Sisule 100% uus naturaalne nahk (25000.- tööga)
Kokku plaanis peale soetushinna autosse investeerida u 85-100 k....või peaks hoopis tutika Dacia Logani ostma???
Tuulutamas 27.03.2007
Vahepeal sai siis autot pisut tuulutatud. Neljapäeva õhtul läksin Paidesse ja ajasin autole pöörded sisse. Teel Tallinna poole tekitas auto keskeesti väikelinnadest suurt elevust...kuidas muidu põhjendada seda, et bussi ootavad inimesed pimedust trotsides mööduvast autost pilti üritasid teha. Üldiselt mingit imet autoga 6 kuulise seismise jooksul juhtunud ei olnud ja tagasilla kolks polnud kuhugile kadunud. hetkel olen enda jaoks välja mõelnud kaks võimalikku põhjust. I - amordid, mis selgelt väsinud on. II - difrilaagrid. Lisaks selgus, et ka esisild pole iseenesest paika läinud...kui rool lahti lasta, kipub auto kergelt paremale kalduma.
Reedesel päeval käisin sellega tööl...siin on kerge võrdlus eestlaste mõistes suure lukssedaaniga.. Peugeot 607.


seda võrdlust nähes lühenes töökaaslase **** mitme-setme sentimeetri võrra...ilmselt minu oma samavõrra pikenes.

Laupäeval, toimingud tehtud, viisin auto talvekorterisse tagasi. Tundub, et rekkameestega olen üks parimaid semusi...mehed lasid mind aupaklikult mööda, ise seda manöövrit peeglist pikalt jälgimas ja käega viipamas.
Igasugune aupaklikkus "lamavate politseinike" vastu oli noil päevil kadunud...karm tõde koputas õlale (tegelikult istumisele) siis, kui taas igapäeva-autoga kulgema hakkasin. Pisike auto + 17" velg koos 40 profiiliga rehviga teeb ikka korralikku raputamist.

Siinkohal on ehk mõistlik välja kuulutada müük nendele velgedele.
Pildid-hinnad ja sobivustabel on leitav SIIN
komplekt on sõitnud ühe hooaja.
Hooaja avamine 30.04.2007
Sai siis ühel nädalavahetusel ära käidud kahel suuremal üritusel.
Laupäeval siis Tallinnas hooaja avakruiisil, Pühapäeval aga Pärnus, sealsel kruiisil, kus osales ka märkimisväärne arv tsikleid.
Mis ma ikka kosta oskan, üritused olid mõnusad, autosi oli palju, melu oli hea.



Ega muud ei miskit, kuid täheldasin, et 85+ kmh hakkab auto vibrama.
rattad on äsja balansseeritud, nii et selles probleemi ei saanud olla. vibra ei ole suur, kuid hea tee peal tajutav...ja pikapeale häiriv.

Kui kellelgi on suuvitusi, kust viga otsima hakata, siis andku teada
indrek@hansab.ee
Jälle võtmed kadunud....kurat 30.07.2007
Nädalavahetusel
panin võtmed siis audi "tagatiiva" peale, jäin lobisema ja muidugi unustasin ära. Krapsti autosse ja minekut. Juhtus see Keevise tänava-ülemiste keskuse-lennujaama kandis
Võtmekimbus olid:
Cadillaci võtmed


võtmehoidja


ja väike pruun poksikinnas.

Kui keegi näeb või leiab, või kohtab mu autot sõitmas :) andke teada.

Indrek
56 201 649
MÜÜA 29.04.2008
Auto on müüa.

LINK
Hooajaeelne viimane lihv.... 05.05.2008
Vahetult enne hooaja avaüritust sai auto AB-sse viidud. Ülesandeks esimesed amordid alla visata. tagumistega sain ise hakkama, esimesi ei saanud kuidagi lahti. Teine asi oli see, et pärast tag. pidurite lahtivõtmist nagu seal hõõrus midagi. ühesõnaga, viisin auto sinna ja palusin kõik veermiku üle vaadata.

vahetati siis: amordid; stabika puksid ees; kondid; sis. rooliotsad; tag. piduriklotsid ja keerati esisild lõpetuseks paika.

Nüüd peaks minu aastast (õigemini suvist) läbisõitu arvestades vähemalt järgmised 5 aastat nende asjadega muretu olema.

2 asja jäänud veel teha sel kuul: kliima täitmine ja lekkeotsing; ülevaatus.