www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac Eldorado Convertible 1972


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Cadillac Eldorado Convertible 1972

 Omanik: LTD76

Sissejuhatus 05.02.2007
Kuni Elva Rauliga kohtumiseni 2006 a.suvel tegelesin NSVL vanade autodega.Parim nendest on 1966.a.Tshaika.
Kui olin Rauli autopargi üle vaadanud ja paar tundi USA raua alast koolitust saanud,oli soov selge - minu "tulevane"peab olema Cadillac 70-ndate algusest.
Mõne nädala möödudes oli sobiv variant USA-st leitud.Otsus tehtud,jäin ärevusega ootama,sest väljakäidud raha ei olnud just väike.
14.oktoobri vihmasel ja tuulisel päeval toimus siis Tartus esimene kohtumine.Raul ja Tarmo olid kenasti kõik paberliku asjaajamise korda ajanud ja auto Tartu toonud.
Esmamulje - rohkem,kui lootsin.Otsustasin seisusekohase erinumbri tellida.72 ELD viitab seega 1972.a.Cadillac Eldorado Convertible.
21.okt.oli number olemas ja võis teha auto seisusekohased liigud.
Liigud
Esimesed sõiduelamused 05.02.2007
Väike tehnokontroll tehtud,sai mindud esimesele proovisõidule.Igaks juhuks ikka nii,et kodu korsten näha oleks.Kuna kõik toimis suurepäraselt,said ringid järjest suuremad.Proovisin ka kummi vilistada,kuid vist oskustest tuli puudu.Vile ja suitsu asemel toimus lennuki stardi sarnane kiirendus - esivedu ja kapoti all ligi 400 hobust.Kiirust ei kannatanud ka eriti üle 90 miili,sest ülevõimendatud rooli tõttu kippus tee kitsaks jääma.Kui vihmapilvede vahelt sügispäike korraks paistma hakkas,sai ka katus pealt ära lastud,et proovida seda õiget kabrio tunnet.Ega eriti külm polnudki - päris hea soojendus ameeriklase kohta.
Otsus - masin on täiesti sõidukorras,kuid kuna talv on tulekul,läheb kuuri alla kevadet ootama.
Hooldus ja pisiremondid 05.02.2007
Profülaktika mõttes sai kõik rattad maha kruvitud,et teha kindlaks pidurite olukord.Kõik on OK.Töö käigus selgus,et kaasasoleval originaaltungraual puuduvad alumine taldmik ja see "änks",millega ta kere külge käib.Tuli roomata auto alla ja tõsta tavatungiga sillast.
Omajagu tegu oli igasuguste komplektis olevate lisatulede korrastamisega,sest osa juhtmeid oli küljest rebitud ja mitmed lülitid ning kontaktid oksüdeerunud.
Sai mõõdetud ka survet silindrites.See oli küllaltki erinev,kõikudes vahemikus 9,6 kuni 11.Silindrite kaupa sai kõik kirja pandud ja vaatame millised muutused tuleval suvel pikemate sõitude käigus toimuvad.
Kevadeks jääb veel mootori õlivahetus,kliimaseadme täitmine ja töölepanek ning ilmselt ka kere poleerimine.
Praegu tukub Iludus talveunes.
Kevad 09.04.2007
Niisiis ilmad ilusad ja läheb sõiduks.Poleerimine sai tehtud ja eeloleval nädalal kokku lepitud salongi keemiline puhastus.
Nägu sai selline Ja saba sai selline Üldvaade Embleem õnnestus enam-vähem taastada Küljevaade 1 Küljevaade 2
Sõit katuseta 16.04.2007
Tänaseks siis auto salongis keemiline puhastus tehtud.
Kuna päev oli tõeliselt suvine,siis katus pealt ja sõiduringile Lõuna-Eestis.Mõnus 8liitrise jorin,mis ei ole sedavõrd vali,et mõõduka kiirusega sõites linnulaulu ei kuuleks.
Kabrio 1 Kabrio 2 Kabrio 3
Ilus raud sai uue omaniku 20.06.2007
Olukord siis selline,et silmaveega sai see iludus müüdud.Lohutab asjaolu,et ostja on samuti Lõunaosariikides.Nii et mis sellest et mitte enam oma laps,aga aeg-ajalt saab teda näha ikkagi.
Ehk õnnestub mõnikord sõitagi.
Kui kauboid oma nime all usarauas esinema hakkavad,kustutan selle auto oma nime alt.
Eestimaa kauboid ostsid poolvägisi minult selle iluduse. Kauboid mootorit uurimas