www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Bronco II 1986


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (11) tagasi

 Ford Bronco II 1986

 Omanik: hillart

Jälle läks maksma!!! 07.08.2007
Nüüd siis sai vahetatud kogu pidurisüsteem - klotsid, osaliselt pidurisilindrid, piduritrumlid, käsipidurisüsteem (trossid). Kohe ilusam liikumine.
Ees seisab veel kõigi amortide vahetus, sest - mis liigub, see kulub ja seni on see sellel masinal esimene kord neid detaile vahetada. Arvata võib, et ka sõiduomadused lähevad tunduvalt paremateks (loodan vähemalt).
Ees seisab ka mootori rihti seadmine -klapid, kuid kus ja kunas, on teadmata.
amordid 28.08.2007
Peaksid juba tellimusega kohal olema, kuid siiani - ei kippu ega kõppu.
Ka peab vahetama mõlema klaasipesija mootori, kuna need on pikast seismisest kinni roostetanud ja ka klaasipuhastja lüliti rooli juures, missugune pikast pruukimisest jälle ära kulunud on.

Häirib selle masina juures tema ülemäära väike klaasipesuvedeliku paak, missugune Eestimaistes tingimustes üliruttu tühjaks saab.

Mootori nokkkimise koha pealt pole veel selgust saanud, aga sai kokku lepitud , et lähimate päevade sees helistan uuesti TopParts´i, ja eks siis näe.
Lootust on 29.12.2007
Nii, siis!!!
Head poisid, keda lõpuks appi sain, teggid suure asja ära. Ameerikamaa raud on neile tõesti südamelähedane.
Ja tuligi välja, mis masinal viga oli, et ta soojenedes hakkas sumbutajasse tagasi ööma. Noh, nii lihtsa asja peale lihtsalt ei tulnud!! Nimelt oli Ameerika Autos 2 kõrgepinge juhet ära vahetatud ja nii see selliselt töötaski. Imelik ainult, et tagasilöögid hakkasid alles mootori soojenedes toimima.
Vaatame siis, kas saame ka need klaasipuhastajad korralikult tööle. Ja klaasipesupumbad kah.
Kuid amortide koha pealt pole Ameerika Autost ei kippu ega kõppu!!!Algul ma ikka paar korda helistasin, kuid, kui sealt juba kaunis kurjalt vastati, siis jätsin järele. Ju siis ei tule sealt midagi.
Peab mingi muu variandi välja mõtlema.
Jäänud on veel klappide reguleerimine ja tihendamine, kuid kuna see diagnoos oli samuti Ameerika Autos pandud, siis olen selle suhte praeguseks juba kaunis skeptiline. Võib-olla polegi see nii vajalik asi. Ja see diagnoos ise kah ei ärata enam erilist usaldust.
amordid kohal !!!!!!! 06.01.2008
Tea, kas see minu foorumitesissekannetest tingitud oli, kuid, oh üllatus-üllatus, Ameerika Autost helistati üleeile ja teatati, et minu kauaoodatud amordid olla nüüd siis olemas.
No võttis ikka aega see asi. Ju siis tuli teiselt poolt maakera seljakotis koos postimehega, kelle kiireimaks likumisvahendiks vist vaid jalgratas oli.
Võtame ette!! 07.04.2008
Nii, siis - on kätte jõudnud aeg. AEG- suure tähega. Aeg selleks, et see minu kirstunael lõpuks ometi korda teha.
Igasugu keerulist kraami on nüüd tema jaoks kaugelt ameerikamaalt kohale tulnud (mis muidugi omajagu maksma läheb) ja 10.-ks kuupäevaks on kokku lepitud, et viin oma neljarattalise sõbra reanimeerimisele. Muidugi vahetatakse selle protsessi käigus välja nii mõnigi oluline detail, kuid selle ettevõtmise lõpptulemusena peaks olema - UUESTISÜND.
Targad mehed remondifirmast ütlesid muidugi, et ega seda tüüpi masinale mingi remont mingit lisaväärtust juurde ei too. Peeti silmas muidugi seda va müügiväärtust.
Kuid mulle on see koletis nõnda armas hingele, et ma lausa pean ta uuele elule tagasi tooma. Maksku see mis iganes.
Ja seda ma teen. Eks näe, mis saab.
Uuele elule 05.05.2008
Sain kätte. Ja palju parem on. Igatahes. Aga maksma läks kah omajagu. Igatahes.
Aga veel hulganisti asju jäi teha selle momendini, kui võiks öelda, et masin korras on.
Ülevaatuseni on veel omajagu maad. Vaja veel kardaan vahetada. Klaasipuhastaja korda teha. Siit ja sealt putitada.
Aga küll ta tuleb. Ega ta tulemata jää.
Rehvid sai kah ära ostetud (missugused siis vähemalt paar aastat kestma peaksid). Tarvis alla panna.
Uuesti asja kallale 17.12.2008
Nüüd siis jälle üle poole aasta Lõunamaalt tagasi ja aeg taas pisibroncoga tegelda.
Probleem, missugune kevadel maha jäi oli seega tagumise kardaani ja klaasipühkija mootoriga.
Nüüd, asja peenevalt uurides, tuleb tõesti välja, et seda kardaaani on Eestist suhtvõimatu leida.
Peab vist siiski piiritagant tellima. Kallis, krt! Kallis. Kuid mida teha, sest muud varianti vist pole ja niisama silmailuks liikumatult seisvat neljarattalist hoida pole kah just ilus.

Ega ta just kõige soodsam aeg remonditöödeks praegu ei ole, sest välistemperatuur siiski ei soosi mõnuga asja kallal olemist, kuid miskit tuleb igatahes ette võtta.

Üllatus-üllatus igatahes. Peale poolt aastat seismist ja 10 kraadise külmaga kargas peaaegu kohe käima. Sõita eriti ei soovi, kuna klaasid olid nii paksus jääs, et kohe mitte miskit läbi ei näinud (+ paistab, et pikast seismisest on klaasipuhuja kah töötamise katki jätnud) ja ega see klõbiseva kardaaniga kulgemine eriline rõõm ei ole.
Lisaks kõigele on pooleaastane seismine kütteventilaatori seisma pannud ja juhipoolne ukse automaatne lukustus on sama aja peale töö lõpetanud. Jah, auto peab korrasolekuks sõitma. Seismine vanandab.
Asjad liiguvad 09.01.2009
Tellisin siis ära selle kardaani. Leidsin hea saksa firma. Sakslaste Bronco II foorumi kaudu. Igatahes odavam tuli, kui meilt muretseda. Kohe oma paar tuhat odavam, ja see on ikka märkimisväärne summa.
Siiski mõnikord tuleb ka saksa keele oskus kasuks, kuigi mõned vaid oma inglise keelega eputavad. See viimane jätab mul tehniliste nüansside osas soovida.
Liigume edasi.
Lõpusirgel 31.01.2009
Nii-siis hakkab remondiodüsseia lõpule jõudma.
Sain USA-st kardaani kätte. Osutus, et neid püsikiirusliigendiga variante enam saada polegi ja see-eest saadeti vana mudeli hinnaga uus, kardaanliigenditega. See äri osutus kasulikuks, kuna kardaanliigenditega isend on tegelikult komandiku võrra kallim.
Läks teine siis koos saate- ja tollimaksudega kokku maksma oma 6 tuh. Päris kallis teine, kuid mis teha. Sama asja Eestist ostes oleks maksnud 8-9 tuh.
Eile sai viidud remonti ja loodan ta siis sealt täielikus korras tagasi saada. Nii, et ei miskit klõbinat-kolinat ja ka kõik nupud-lülitid töötavad.
Uutest rehvidest peaks kah vähemalt paariks aastaks jätkuma.
Lootused taaskohtumiseks on igatahes suured. Remondis peaks ta siis ca. nädala olema.
Lõpuks ometi!! 18.05.2009
Aga, näe - ei olnud nädal remondis. Ikka palju kauem.
Kuid mehed tegid tõesti head tööd ja - nüüd on kogu aparaat korras. Mootor tuksub ja rattad liiguvad, nupud-lülitid töötavad jne.
Esimeste kilomeetrite põhjal võin öelda vaid, et paistab hästi sõitvat ja, noh, homme lähen ja teen ülevaatuse kah ära.
Oma 3 aastat vist sellest viimasest korrast. Saab siis sõitu mööda suvist Eestimaad.
Matused 02.03.2017
Pole enam seda autot.
Mäletate veel! Eelmisel aastal Tartu mnt risti lähedal sai see kaunis masin kabelimatsu. :-(
Tahaks samasuguse uue muretseda, kuid ei näe teisi müügis enam.