www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Sõidukid: müük > (Projekt) HOT ROD 1939a DKW Chevy Astro raamipeal


Kasutaja: rozbit. Kuulutus lisatud: 15.12.2009 13:54. Viimati muudetud: 15.12.2009 13:54 tagasi

 Kuulutuse üldandmed

Liik: Müük
Pealkiri: (Projekt) HOT ROD 1939a DKW Chevy Astro raamipeal
Kontakt: 5059166

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

1 2 3 4 5 6 selline oli ta kunagi

 Kuulutuse sisu

Teiseks paneks müüki sellise isendi 1934a DKW mis siis Hot Rodi projekt.Ehitatud on ta Astro raami peale,astro sillad.Võimalik paigaldada V8 Mootor, Oma 5a tagasi sai selle Hod Rodi projektiga algust tehtud.Selle masina üles ehitajaks oli Mati Leivategija.
Aga kõik asi lõppes raha nappusega.

Hinda on küllaltki raske õelda, kuid alustaks 90 000.-

Leidsin ka sellise artikkli netist 2000a mida EPL on kirjutanud selle auto kohta.


SLÕL: Kaubikust saab hot rod (4)
31. oktoober 2000 10:03
O


Hüüru Hot Rod & Custom klubis nii enda lõbuks kui ekstsentriliste inimeste tellimusel autosid (ümber) ehitav Mati Leivategija on nüüd ette võtnud täiesti kummalise projekti. Chevrolet Astro Vani põhjale ehitatakse kabriolettkatusega hot rod!

“Teeme Astrost hot rod’i!” hüüab Hüüru auto- ja tuletõrjefänn Mati Leivategija telefoni. Kuidas saab täiesti tavalise, kuigi ameerikalikult maskuliinsevõitu kandilise kaubiku millekski ahvatlevaks aretada?

Kohapeal selgub, et tellimisel ehitatav sõiduk sarnaneb Chevy Astroga vaid altpoolt silmitsedes. Esimesi piirjooni omandaval hot rod’il on tõepoolest Astro esisild, umbes meetri pikkune jupp raami ning tagasildki.

Nelikanttorust ruumiline raam, Ford Escort Cabrio avatav pehmekatus ja senitundmatu vana (Saksa?) auto kerepaneelid viivad aga suguluse mingi kaubikuga miinimumini.

“Sellest tuleb ehtne rod! V8mootoriga ja puha!” on koos oma agarate abilistega hobiauto kallale asunud Leivategija leilis. Kuna mees armastab üle kõige Vene autosid ümber ehitada (limusiin-mosse, kabriosapakas, kupee-Volga), leiab alles algstaadiumis oleva hot rod’igi küljest juba mõne vene autode tüki. 1,5tonnise kandejõuga kaubiku esivedrud olid kerge lõbusõiduki jaoks liiga jäigad ning nende asemele passisid lühemaks lõigatud Tšaika omad.