www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Markide lõikes > Ford Mustang GT 1994


Omanik: etskets. Auto lisatud: 31.12.2004 14:49. Viimati muudetud: 23.04.2007 16:40 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Ford
Mudel: Mustang GT
Aasta: 1994
Kütus: Bensiin
Mootor: 302
Käigukast: aode
Võimsus: 215 hp (158 kW)
Pöördemoment: 285 lb-ft (388 Nm)
Veerandmiil:
Asukoht:
Viimane sissekanne autopäevikus: 23.04.2007 (Kokku: 2) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

Niisama klõps! sõu anderhuud

 Auto kirjeldus

NB! Auto vahetas omanikku. Palju rahulikke miile!
Noh, juttu kah siis!
Auto on ostetud nov. 2003 lätist! IV põlve stangi kaasomanik olen ka varem olnud (küll LX s.t. V6 ja kehvem vedrustus) aga nüüd siis sai täisvariant vaadatud. Kiibitsesin nii USA-s pakutavat kui ka euroopa poole pealt aga lõpuks komistasin siis "kuuevarbalise" otsa, kes pakkus just seda mida vaja:) Ja mis oluline, sai ju ka enne ostu Riias vaatamas ja proovimas käidud ja asi oli ants (loe: unetud ööd).
Auto on toodetud Kanada turu jaoks 1994., ehk nn. põhjamaade pakett: mootori eelsoojendus ja tsingitud põhi lisaks tavapärasele paketile (odomeeter näitab kilomeetreid)! Must nahksisu. Vastavalt eelmise omaniku jutule on auto uuena toodud Lätti, seal olnud pere kolmandaks autoks kuni siis eelmine omanik ta endale teiseks sõidukiks ostis! Põhiliselt sõitnud nädalavahetustel ja mitte talvel. Läbisõit oli ostuhetkel spidoka järgi 56 000 km!!! Müstiline, aga reaalne! Õnneks ei olnud ükski eelnev omanik püüdnud auto kapoti all midagi uut korda saata nii et mootori enda kui ka näiteks pidurisüsteemi seisukorra järgi võis arvata, et alates tehasest välja tulekust ei ole selle isendi juures midagi parandada püütud! Seega vähene läbisõit ja süsteemide korrasolek omavahel ilusti kooskõlas:)
Auto sõitis kuni 2004. aprillini läti numbritega, seejärel oli võimalik auto ka eestis arvele saada (peale mõningast pedetuledega jändamist).
Mis tehtud: aode-le panin TransGo kit`i (krt. kogemus ütleb nüüd, et B&M oleks parem valik olnud), MAC shortie headers, pulley kit, 9mm küünlajuhtmed, 75mm TB + igasugu kapotialust nokitsemist, pidurisüsteemid korrastatud/puhastatud, Tokico amordid, kogu esisilla polüure puksitamine jne. tühja-tähja!
Hetkel auto jälle talvekorteris ja seest tühi, et lätlaste kallis ja sisult olematu audiotuuning välja visata ja ise algusest peale uus ehitada.

No mida veel? Meeldib raisk)))