www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Eesti usaraud  > Markide lõikes > Chevrolet Camaro 2001


Omanik: GulfStream. Auto lisatud: 29.07.2013 23:22. Viimati muudetud: 16.02.2014 11:03 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Chevrolet
Mudel: Camaro
Aasta: 2001
Kütus: Bensiin
Mootor: 3.8
Käigukast: automaat
Võimsus: 202 hp (149 kW)
Pöördemoment: lb-ft ( Nm)
Veerandmiil:
Asukoht: Eesti
Viimane sissekanne autopäevikus: 25.10.2014 (Kokku: 16) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

1 2 3 4 5 6 7 vidin

 Auto kirjeldus

Otsisin juba mõned kuud kaasale (tema eelmine auto Suburban) väiksemat autot, kuni täiesti juhuslikult avastasin müügikuulutustest selle auto. Chevrolet Camaro oli muidugi ainuke kindel valik aga ei osanud arvatagi et just see auto (konna silmadega) võiks meie perre satuda. Algul olid mul antud mudeli osas kindlad soovid, T-top, V8 5.7l,automaat, kapoti aluste pisikeste esituledega, jne. Kui olin enamus saadaval olevaid ja mulle (kahekesi) huvi pakkuvaid isendeid üle vaadanud muutus mu soov üsna tagasihoidlikuks ja soov oli vaid et auto oleks heas korras ja avaldaks meie esmakohtumisel muljet. Vahel oleks endal ka mõnus mõned kiiremad sõidud teha. Kuulutusest avastasin et antud sõidukil on läbisõit vaid üle 28 000km, algul mõtlesin et ameeriklasele kohaselt on ls miilides ja et müügimees pole seda lihtsalt maininud aga eksisin, reaalselt ongi läbisõit km ja täpselt niipalju kui ennist mainisin. Tegemist siis tõeliselt väikse ls ja auto on reaalselt ka nii uus kui arvata võib. Ma pole kunagi nii uue 12 aastase autoga varem sõitnud. Kui veel arvate et see on kummaline siis võin öelda et rehvid mis hetkel auto all on on paigaldatud Canadas, Ontario tehases. Tagavararatas pole kunagi kasutusel olnud.
Natuke ajalugu ka, auto on tellitud 2001a esimese ostja poolt Belgiasse ja seal viimased märkmed on ls 8500km siis on tükk tühja maad ning auto saabus Eestisse 2005a ning eelmine omanik sai selle oma kasutusse 2006a, kuni 2013 mai. Kuni selle aasta kevadeni oli teda hoitud garaazis ja sõidetud ainult suvel. Hetkel tundub et jätkame sama teemat -suveauto-, kuna on garaaz siis pole nagu küsimustki.


Autost ja sisust ka natuke,
mootor V6, automaat, autopiloot, ABS, ASR, LSD, esi luupudutuled, elektrilisad, nahksisu, toimiv AC, esiistmetel õhupadjad kompresoritega, kasutaja manuaalid, tulede kõrguse regull, korralik tehase audio, R16 valuveljed, alarm, immo, tehase vargamutrid(paljudeleki uudis kellelt küsisin).
Kuna tegemist on igapäeva autoga siis pole plaanis teda ei ehitada ega sängemaks tuunida, kui siis vaid nii palju muutusi et veljed võiksid olla suuremad ja rehvid laiemad, hetkel on jooks 215/60 R16. Klaasidele paigaldada asjakohane turva- ja toonkile, kaitseb päikese ja suvalise mööduva varga eest.
Esimesed 20km automüügist koduhoovile oli ikka tõeline mugavuse ja vaikuse nauding.

PS taga numbrilaua kõrval on mingi vidin (minu arust see ei toimi)millest ma pole veel selgust saanud, et mis see on, kui kellelgi on vastus teada siis võite sellest mulle kontaktidele teada anda.
Ise küsin ise vastan:
Google andis vastuse, tegemist siis tagurdus alarmiga, teeb häält!

Kontakt: jannolait2@hot.ee või 50 76 654.