www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Eesti usaraud  > Markide lõikes > Pontiac Parisienne Brougham 1984


Omanik: deemon18. Auto lisatud: 01.04.2018 10:24. Viimati muudetud: 01.04.2018 11:58 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Pontiac
Mudel: Parisienne Brougham
Aasta: 1984
Kütus: Bensiin
Mootor: 305cid
Käigukast: TH350
Võimsus: 300 hp (221 kW)
Pöördemoment: lb-ft ( Nm)
Veerandmiil:
Asukoht: Märjamaa

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

Paar aastat tagasi, Tallinna laululaval avakruiisil ...eest poolt parisienne väljalase Sai natuke kuluosi vahetatud, ennem kui pikematele sõitudele julges minna. Kindluse mõttes :) Pontiac-i kapotialune Kuskil Tallinna laululava läheduses... isaga ringi seiklemas...tema kõrval parkiva punasega.

 Auto kirjeldus

Endal igapäeva-sõidukiks. Sai ostetud üks tegemistvajav auto, mis pole siiani valmis. Algselt roostevabast võrguks olev iluvõre sai originaali vastu vahetatud(õnneks originaal iluvõre piisavalt suurte jahutus aukudega). Auto sai ka uue radiaatori, uue kütusepumba, uue veepumba, uued küünlad, uued küünlajuhtmed, uus rootor. Sai ostetud ka uued klaaside siinide tihendid, nüüdseks olemas ka uued uksetihendid, uued välised kroomliistud, klaasiserval oleva tihendiga. Autol sai taastatud ka pidurisüsteem ja kaotatud igasugu kolinaid veermiku osas. Algselt sai suureks probleemiks ka ustehingede ja pagasilugi kui ka kapoti kolinad, kruusateedel sõites,kuid nüüd need probleemid lahendatud.
Käigukast enda poolt jällegi tugevamaks ehitataud, eelmise kasti sisu lendas hoo pealt välja. All 2500 stall turbiin (eelnevalt oli 1600 stall). 8.5tolline Gm tagasild, koos 3 cm paksuste veljeflantsidega tagasillal. Poly. puksid nii kerel, mootoril kui ka tagasillal. Pärast sai probleemiks ka kardaaniristi kinnituspoldid, mis järgi kippusid venima, nüüd seegi probleem lahendatud.
Tagatuled koos paneeliga chevy caprice omad. Eelmine omanik vahetas välja kuna parisienne omad olid nigelas olukorras. Kui hea hinnaga ja ideaalses korras tagatuled silma jäävad, siis otsin originaal tuled tagasi. Pikap versioonidele tükke veel leiab, aga sedaanidele eriti pole. Kui on siis müstiliste hindadega.
Salongilt suhteliselt originaal välja arvatud uus laepolster, mis tehtud sai ja sisse topitud 8 kõlariga alpine helisüsteem. Sai parandatud ka niiskusekahjustusega originaal uksepolstreid, mil sai papid välja vahetatud ja originaal katted puhtaks pestud ning uuele papile pandud. Soetasin ka uued uksepolstrite uksetüüblid.
Autole ostetud külge uued külgmised suunatuled, uued kroom tulederaamid. Roolisammas kui ka roolikarp enda poolt lõtkuvabaks tehtud. Enda poolt tõstetud õlisurvega õlipump. Torukolled 3 tolliste väljunditega,eest taha välja 3 tolline roostevaba sumps, koos kolme resonaatoriga. Tühikäigul suhteliselt vaikne, kuid gaasi andes lärmakas. Paigaldatud ka uued ukselukud ja ka lisatud uus süütelukk, uus tuledelüliti, uued esituled. Parandatud ka ka istmete seljatugede lõtkusid. Taha lisatud caddy fleetwood uus õhkamortide sari. Laseriga kõrguseandurit koos kompressoriga küll veel peal pole kuid läheb peatselt peale(olemas). All pontiac trans-am gta 16 tollised, erineva offsetiga valuveljed. Parandatud soendusesüsteem, uus klassipesuri pumba sisu. Auto keresid, auto mootoreid autode käigukaste teen ise ja tegelen vajadusel ka õmblemisega. Kõik tehtavad tööd rohkem enda poolt. Puuritud 5-ne mootor. Muudatusi tuleb veelgi!