www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Eesti usaraud  > Markide lõikes > Chevrolet El Camino 1974


Omanik: ylovoitka. Auto lisatud: 03.01.2005 14:55. Viimati muudetud: 05.01.2005 12:31 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Chevrolet
Mudel: El Camino
Aasta: 1974
Kütus: Bensiin
Mootor: 355 CID (5,8l)
Käigukast: THM700-R4 (automaat)
Võimsus: 300 hp (221 kW)
Pöördemoment: 350 lb-ft (476 Nm)
Veerandmiil: 14,8
Asukoht:

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

1 17 b1 8

 Auto kirjeldus

Piltide eest tänud: Marx ja erkineeger

Mitmed aastad enne selle auto soetamist olen salamisi ElCamino't piilunud ja pidanud tema omamist ainult unistuseks..

2003 aasta augustis leidsin netist lingi soome webilehele, kus eksponeeriti konkreetset masinat. Hetkega käis peast nõks läbi, paari tunniga oli vajalik raha kokku aetud, piletid soome ostetud. Järgmisel hommikul juba kihutasin sõbraga oma igapäevaauto Mercury Sablega laevale. Kella kolmest olin tuumalinnas Imatras Venemaa piiri ääres. Seal ootas mind omanik ja liikusime juba tema sabas paarkümmend kilomeetrit põhja poole. Kui ma esimest korda ihusilmaga oma tulevast masinat nägin, ei suutnud uskuda, et ta niiii suur ja lai on. Armumine esimesest silmapilgust.
Kui mootor käima sai keeratud ja kerge gaasipedaali vajutuse peale auto ennast külgsuunas kiigutama hakkas, kuulsin ainult enese südamelööke..
Proovisõit toimus ümberkaudsete põlismetsade vahel ja sõber ütles, et kuulis omaniku koduhoovis pidevalt mootori mürinat, kuigi asusime kilomeetrite kaugusel. Enam tagasiteed polnud, sõitisme Imatrasse ja saabus otsustav hetk- kas Maestro kaardiga ikka õnnestub kogu rahasumma pangaautomaadist välja võluda- õnnestus!
Helsinki poole tagasi sõites hakkasin sooritama möödasõitu aeglasemast liikurmasinast ja lükkasin "pedali vastu metali". Möirates kiskus "kickdown cable" TH-350-ne esimese käigu peale, mille peale "Kumnho" kummisegu ei suutnud vastu panna 5,8 liitrise mootori poolt arendatavale väändemomendile ning hakkas auto tagaosa kraavi poole kiskuma. It scared the s*** out of me..
Hämaras selgus, et millegipärast ei taha põleda päevasõidu tuled. Tuli cruisata parktuledega. Õnneks sõitis sõber Mercuriga ees ja polnud probleemi, kuni.. võttis mind rajalt maha Suomen Poliisi, kellele ei meeldninud tuledeta kihutav elajas.. Õnneks sain nendega kiiresti kaubale ja lubasin vea lähimas tanklas likvideerida. Kilomeetri pärast oligi tankla ja kuna aeg oli juba hiline, siis otsustasime öö sealsamas veeta. Õhtul limpsisime hirmkallist Lapin Kulta't ja kuulasime soome rekkameeste möla. Poole öö pealt läksin mõnuledes magama oma El Camino esidiivanile. Öösel tulid esimesed miinuskraadid, aga see ei häirinud. Hommikul jätkus sõit Helsinki poole ja õhtuks jõudsime Tallinnasse.
Järgmistel päevadel hakkas arvele võtmise tsirkus, aga õnneks on ka Eesti Vabariigis normaalseid ametnike ja asi sai suht valutult lõpetatud.
To be continued..