www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Eesti usaraud  > Markide lõikes > Dodge Charger 1974


Omanik: Olds. Auto lisatud: 05.01.2005 07:44. Viimati muudetud: 31.07.2010 21:37 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Dodge
Mudel: Charger
Aasta: 1974
Kütus: Bensiin
Mootor: Dodge R5/P7 race motor (müüa)
Käigukast: A-904 (ülekanded: 2.45 esimene käik; 1.45 teine käik ja 1-1 kolmas käik)
Võimsus: 800+ hp (588 kW)
Pöördemoment: lb-ft ( Nm)
Veerandmiil: varsti alla 10 sek
Asukoht: Tartu, ETS Racing http://www.etslayerracing.com
Viimane sissekanne autopäevikus: 09.02.2009 (Kokku: 22) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

Dodge Charger. Selline nägi temake välja USA-st tulles SpeedEst 2004 dragil Äsja värvikojast saabunud Dodge R5/P7 Dodge R5/P7

 Auto kirjeldus

Auto on toodud Eestisse 18.märts 2004a. USA-st, Floridast. 2004 suve liikusin temaga mööda Eestimaad ringi niipalju kui võimalik. Üldiselt kõik toimib kuid hing ei andnud rahu mootori kohalt...-soov on saada rohkem hobujõude ja väänet;) Nüüdseks on mootor "pulkadeks." Veel ei tea täpselt, kas samasse mootorisse tulevad uued kangemad osad või vahetub see välja...(jääb esialgu saladuseks) Vaja oleks ka järele aidata kere ning salongi. Kõike seda aga ajapikku kuna raha on see, mis määrab tööde kiiruse. Kahtlen, et sel suvel teda liikumas näeb kuid kes teab, ehk naeratab õnn.
Kuupäevaks on 25. aprill 2005 ja Chargeril uus värv seljas. Värviks sai valitud tumeroheline poolmatt. Kapott on samuti ühe scoop`i võrra rikkam. Scoop on ise tehtud ja kui aus olla, siis ei kukkunud see välja päris selline nagu oleksin tahtnud ja ega ta mulle eriti ei meeldi...natuke liiga kõrge ning liiga kitsas sai ta. Kuid mis seal ikka, momendil enam uuesti ratsima ja värskelt värvitud kapotti lõhkuma ei hakka...kindlasti võtan selle scoopijubedusega midagi tulevikus ette.
Kuupäevaks 20.juuni ja tundub siiski, et saab vist suve lõpuks riistpuu sõitma. Mootorile jõudsid lõpuks ometi kohale osad (http://www.ftc.ee/engine-20.06.05 ) ja seda selleks, et vanake kapremontida ja natukene võimsuselisagi anda. Kahjuks jäi plaanitud suure ja võimsa mootori ost seekord napilt teostamata...kuid kindlasti juhtub see tulevikus.Seega on kaks võimalust- kas ehitada olemasolevast pisimootorist stroker mootor või minna juba big block`ile üle. Eks aeg näitab...kõik ju maksab (eriti performace) ning raha ju puuladvas ei kasva. Isiklikult meeldivad mulle small block strokerid. Pole nii kohmakad kui big blockid, kergemad ja mis saaks olla veel magusam kui SB-ga BB-le rajal koht kätte nädata;)
23.12.2005a. rahulikupoolne tänavamootor koos ja aiskade vahele tõstetud. Ühendada veel mõned juhtmed ja muud soolikad ning 31.12.2005 vastu 01.01.2006 on plaanis teha värskele mootorile esmakordne käivitus, mis saab olema paras närvidemäng, kuna lisaks kõigele muudele uutele osadele on ka nukkvõll brand new. Nukkvõlli sissetöötamine on aga paras keemia (2000...2500rpm ja niimoodi 15...20 minutit) kui võtta arvesse just see, et kõik on värseked osad ja igasugused "lapsehaigused" võivad selle 15minutilise sissetöötamise käigus palju peavalu tekitada. Eks näis, eks näis...
01.01.06 nagu lubatud - mootor töötab ning hääl on paljulubav;)
Temakesest ja temakese ehitusest katsun siia ajapikku lisada infot. Stay tuned!
Tagasihoidlik pimedas tehtud videolõik: http://lepo.it.da.ut.ee/~wibu/FTC/oldsu_dodge_charger_10.01.06.avi

OTSIME TOETAJAID, ET SAADA 2009 HOOAJAKS RAJALE!
Pakkumised teha mailile georg@etslayerracing.com