www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Markide lõikes > Oldsmobile Cutlass Supreme 1989


Omanik: Draakon. Auto lisatud: 04.05.2007 23:34. Viimati muudetud: 21.03.2010 19:40 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Oldsmobile
Mudel: Cutlass Supreme
Aasta: 1989
Kütus: Bensiin
Mootor: V6 2,8
Käigukast: 440T4 - 4-käiguline automaat, vaakumil
Võimsus: 125 hp (92 kW)
Pöördemoment: 160 lb-ft (218 Nm)
Veerandmiil: 18,3 väidab nett
Asukoht: Hetkel hoovis
Viimane sissekanne autopäevikus: 15.01.2009 (Kokku: 11) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

Pärnu ringrajal 1 2007 Avakruiisil 1 Pärnu ringrajal 2 Natuke reklaami ka Haapsalu Kapoti all Digiplokk.. Avakruiisil 2008 Salong kuskilt soomlaste lehelt 2007 avakruiisil 2 Fotomontaa˛ teemal Pakiruum. Suuuuuuuuuur :) Rauahunnik ja omanik talv '09 Raadio

 Auto kirjeldus

Auto on nüüdseks maha kantud, kuid jätan natukeseks ajaks veel info ülesse.

Sai siis endale soetatud esimene natuke tõsisem usaraud. Kriteeriumid olid, et tegu oleks USA päritolu rauaga, erineks teistest ning oleks siiski tugev ja lollikindel + odav (tegelikult mängis see viimane ikka päris suurt rolli :). Peale Cutlassi kuulutuse leidmist, veidi asjaajamist ja jamamist meilidega ning proovisõitu olin suhteliselt kindel, et tegu ongi "selle õige" autoga. Asi otsustatud, kell 1 öösel jõudsin "uue" auto roolis vabiseva sabaga rõõmsalt koju ja järgnes unetu öö.
Nüüdseks läbitud autoga pikki maid, üht-teist kuluvat on tulnud asendada ning ka siit-sealt erinevaid leiutisi hävitada ning originaaliks taastada. Teha veel palju: keretöid (peamiselt tagaosas), värvimist, lisanäidikuid endiselt vaja, vana näidikuploki taastamine ees, helisüsteem puudus alguses, siit-sealt lekkis eluvedelikke, elektriprobleemid siin-seal jne jne

Päevik ei kujuta endast midagi erilist, teen sinna rohkem enda jaoks sissekandeid. Mootori-pidurite swapi sealt esialgu ei leia, pigem näitab lihtsalt kooselu vana ameeriklasega ning seda kuidas makaronide söömise kõrvalt raha ja aega investeerida.

Lisaks siis tiba Infi ka mootori kohta ning natuke Cutlassist üldiselt:

Engine Description- (LB6) 2.8L 60 degree V6
Horsepower (HP@RPM)- 125 @ 4500 rpm (kohanud ka 128 ja 130 arve)
Torque (ft-lbs@RPM)- 160 @ 3600 rpm (170 ft-lbs)
Block- Cast Iron
Heads- Aluminum
Valves- 12
Displacement- 2.8L (2800cc, 173ci)
Cylinders- 6, V formation, opposed 60 degrees
Bore- 89mm (3.500")
Stroke- 76mm (2.990")
Compression Ratio- 8.9:1
Fuel Management- MPFI (Multi Point Fuel Injection). Electronic, controlled by ECM
VIN code- W
Usage- W and L body cars, 1988-early 1989
Type- Gen II (2nd Generation)

--------------------------------
TH440 (4T60) 4 Speed Automatic (RPO: ME8)
1st - 2.921
2nd - 1.568
3rd - 1.0
4th - .705
Reverse - 2.385
Final Drive Ratio - 3.33
--------------------------------

0-60 mph- 11,4 sec (auto)

1/4 mile- 18,3

--------------------------------
Antud auto näol on tegu Cutlass Supreme'i 89 aasta baasmudeliga, saadaval oli ka manuaalkastiga isend (väga haruldane). Mootorivalikus veel 2,3L Quad-4; 3,1L V6; 3,4L V6. Lisadest saadaval näiteks nn. gauges cluster näidikuplokk, HUD, väheke tõsisem helisüsteem (see on kõige olulisem ikka, mis autot ikka edasi viib), hiljem täiustunud tagavedrustus, ABS, võtmeta sisenemine, saadaval oli ka 3,1 L turbomootor jne. Saadaval oli ka mudel 4 korvistmega mis muudab olemise tiba sportlikumaks, minu isendil on ees siiski split-bench tüüpi iste ning keskkonsool seega puudub. Mudelivalikus ka lahtine ning 4 - ukseline mudel jne.