www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Mustang LX 1988


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Ford Mustang LX 1988

 Omanik: Sander454

Eeltööd värvimise jaoks 12.05.2014
Täna sai lihvitud masina külg + kapott. Tulemus jäi kena, eks homme jätkan uue hooga ;) Sai välja otsitud ka värvipüstol & kompressor - saab olema kuhjaga tegemist :P
Tegemistest 30.05.2014
Sai ette võetud õlivahetus, õlifiltri vahetus. Kuna eelnev omanik oli keevitanud väljalaske ilma sukata kollektori külge, plärises masin päris koledalt ja see tekitas ka ilget vibra. Sai siis masin töökotta viidud. Sai sukk kenasti vahele, aga hääl oluliselt paremaks ei muutunud ja vibra on endiselt olemas. Vahetasin ära ka tagumised rehvid, u. 6mm mustriga, alla läksid 205/50/r17.
.. 30.05.2014
Üks mootoripadi on ära väsinud, tuleks see kiiremas korras sebida. Tagumine parem vedru on POOLEKS?!?! Istub kenasti viltu all. Mõtlen praegu, kas osta üldse uued vedrud ümberringi või piirduda ühe/kahe vahetusega.
Kütusesüsteem 10.06.2014
Masin käivitub ideaalselt, aga külmalt veits puterdab. Sai ette võetud siis kütusefiltri vahetus. Vana filter oli rõvedalt musta bensu täis, pärast vahetust läks asi lillelisemaks ja pill käib paremini ;)
Elekter 14.06.2014
Kuna keretöödega on olnud palju tegemist, on jäänud tahaplaanile elektrisüsteem. Nimelt, on mingi kala - aku laeb ennast 3 ampri kaupa maha, kui klemm peal. Hakkan täna viga otsima.
Vahepealsetest tegemistest 17.04.2015
Talv möödus mõtiskledes ja sai selgeks, et auto on vaja selleks hooajaks liikuma saada. Külastasin Märteni romulat ja sain sealt väga korralikud tagumised vedrud. Vedrud vahetasin ära, auto kõrgus läks palju inimlikumaks.
Autot kanali paele ajades, avastasin, et käigukasti kinnitustala on väga väga läbi. Käigud käisid kuidagi imelikult sisse. Sai see ka korda tehtud ning käiguvahetus on nüüd probleemivaba.
Õhutasin ära ka jahutussüsteemi ning hoiab ilusti tempi. Ülimalt positiivne on ka see, et püsikiirusehoidja toimib.
Täiesti lambist ütles üles generaator, seega vajaks ka uut genekat.

Teha vaja: Vahetada esimesed vedrud, värv selga, genekas. Ja that's about it, et saaks auto liikuma.

Muidugi kipitab planeeritud 5.0 swap. Leidsin ka tutvuste kaudu ühe 302Cid mootori, mille ma tõenäoliselt järgmise kuu algul ära toon. Eks näis, mis suvi toob ;)