C H E V R O L E T
C A M A R O
Nagu näha käib jutt puhastverd ameerika musklist, mille kapoti all kõmiseb ja seda sõna otseses mõttes V8 mootor. Mootori tume hääl ei ole siiani veel kedagi külmaks jätnud: olgu see siis esimesi samme tegev mehehakatis või kepiga jalutav vanaema.
Natuke saamisloost. Camaro on toodetud 1979 a. ja algselt 5,0 l mootoriga. Esimesed kümme aastat vuras auto rõõmsalt California päikese all. 1989 a. rändas auto Saksamaale ja nagu tagantjärele olen kindlaks teinud, ei olnud tema elu seal mitte kõige roosilisem. Mootor küll veel tuksus, aga käigukast oli sõidetud võiduka lõpuni. Lisaks olid pahalased ära viinud osa salongi sisustusest. 1999 a. pandi auto jällegi müüki. Ja nii ta kaks aastat müüa oligi, kuni ma talle internetis otsa komistasin.
Nii kui esimest korda pilti nägin, oli hing müüdud. Järgnes paar nädalat meili vahetust teemal kas müüa on ikka sama auto, mis pildil ja ega see järsku butafooria ei ole. Hind oli ju ainult 1200 DEM. Egas muud, kui naine kaasa ja autoga Saksamaale...!!! Kordamööda roolis olles jõudsime 24 tunniga ja hirmväsinult pärale, aga kui autot nägin, oli väsimus kui käega pühitud: kokkulepitud kohas seisis täies hiilguses CHEVROLET CAMARO. Erkpunane värv ja kiiskav kroom olid elusast peast veelgi ilusamad. Ei vähimatki kahtlust - selle ma ostan. Pool tundi paberite vormistamist ja olin auto teoreetiline omanik. Veel kaks nädalat ootamist ja olin juba praktiline omanik. Veel paar nädalat tollis ja autoregistris ning ongi numbrid küljes. Tegemist on 100% hobiautoga. Talvel ehitan ja suvel naudin mõnusat V8 mörinat.
Omanik: Erkki |