C H R Y S L E R   N E W   Y O R K E R


Auto: 1982 Chrysler New Yorker / 5th Avenue (M-body)
Mootor: 318 cid V8, 2bbl (juba prügikastis), 140 hp (kunagi oli võib-olla ja ehk on kunagi rohkemgi)
Kast: 3 speed TorqueFlie

Ostsin ta siis 97 aasta kevadel sest vaatamata sellele et ta teel hoidmisega suuri raskusi oli armusin temasse esimestest meetritest. Sisu ja mugavus olid ikka täiesti tõllale kohased. Juhitavuse probleemide põhjus selgus õige pea - keegi tarkpea oli autaga pikemat aega ilma ühe esimese torsioonvedruta sõitnud ja selle tulemusena oli esisilla tala väga kõver. Selle vea sai kiiresti (ajutiselt) parandatud, veel mõned pisivead likvideeritud ning mitu head aastat rõõmsalt ringi kruisatud. 

2001 aastal hakkas ta aga igast otsast niimoodi lagunema et sai tehtud otsus kõik korraga korda teha. Alustuseks sai ehitatud korralik garaazh, seejärel auto hoolikalt laiali kisutud ja taastamistöödega algust tehtud... ning siiamaani pole veel kuigi kaugele
jõudnud. Aga eks ma võta ennast kunagi tõsiselt kätte ja siis... Plaanid ei ole iseenesest väga suured - uus värv selga, sisu korda ja mootorile korralik remont. Mootori tegemine sisaldab loomulikult ka mõttetute osade vahetamist mõttekamate vastu (sisselase ja karpasüsteem on sellel autol originaalis täiesti haiged). Veidi aitan ka väljalaset järgi ja loodetavast ca 200 hp peaks sellise vaguniga kruisamiseks täiesti piisama. That's it.

P.S. Kui keegi on näinud patsiendile sobivat esisilla tala võiks teada anda.

Omanik: CoachMan alias Luik