TEHTAVAD JA TEHTUD REMONTTÖÖD:
( järgnev on kirja saanud rohkem nii päevikuvormis et endalgi hea mäletamiseks...)

Ostsin auto eelmisel kevadel.  Ostes oli auto sõidukorras kuid juba siis oli näha, et vahetamist vajavaid juppe on päris palju. Esimese asjana sai ette võetud esisild - esirattad olid peaaegu veljeservani rattakoopas - vedrud olid väsinud, väsinud olid ka kõik esisilla puksid, amordid. Probleem tõusis päevakorda sama kiiresti kui lumi sulas. Kuna eelmine omanik sõitis autoga suhteliselt harva ja viimased kuud oli ka lumi maas, ei pannud ta ilmselt  tähelegi, et esirattad ei saa rooliga eriti hästi läbi. Igatahes, vaevalt kuu aega pärast lume sulamist avastasin ühel päeval, et esikummidel pole mustrit ollagi (enne ca 5mm). Vahetusse läksid esivedrud, amordid, puksid, paraleelvarras. Kulutused ca 5K. Üsna pea muutus häirivaks ka tagaamortide kolin ja ka need läksid vahetusse, samuti ka tagumised piduriklotsid. Ca 0.9 K. Käigukastist vaatas punaka vedeliku asemel vastu hallikas soga ja ka õlivarras oli mingi sodiga kaetud. Sai tehtud 2 x õlivahetus  - ilmselt sai saast enam-vähem välja - õli on siiani puhas. Kapoti all sai veel vahetatud küünlad/juhtmed, aku/akujuhtmed, veepump ja mõned voolikud. 
märts.99

Ühel teisel heal päeval...
hakkas auto mehisemat häält tegema. Sumps hakkas tagumisest otsast jupihaaval ära kukkuma.  Vana sumps oli kokku keevitatud erinevatest saadaolevatest juppidest (vist oli Dodge oma) ja roostetas mehiselt. Kuna momendil oli rahaliselt veidi kitsas, sai sõidetud niikaua kuni sumps lõppes seal, kus torud kahelt poolt mootorist kokku jooksevad. Tingituna väsinud karbussist oli Chevyl selline omapära, et isegi suvel tuli enne sõitmahakkamist mootoril lasta kohapeal paar minutit käia. Kuna aga ilma sumpsita ei taha auto väikestel pööretel eriti käia, siis hingasid naabrid ilmselt kergendatult kui uue sumpsi alla sain.
juuni-juuli.99

Karbuss...
on hirmus väsinud.
Kui suvi hakkas läbi saama, hakkas ilmade jahedamaks muutudes ka auto vaevalisemalt käima minema. Põhjuseks siis paigast ära karbuss. Kui kohalikud karbussimeistrid asjast jagu ei saanud, võtsin ette Tartu otsa. Minek oli hirmus vaevaline, kiirust tuli jube ettevaatlikult üles korjata, ägedamalt pedaali vajutades hakkas mootor kohe puterdama. Tartust sain abi ja tagasitee oli päris lõbus.
Siiski vajaks karbuss vahetust - praktiliselt ükski elektrividin (kaasa arvatud tooreklapp) seal küljes ei tööta ja ka tihendid on väsinud. 
sept.99

Kolin...
tekkis mootorisse. Eriti kuuldav oli just külma mootoriga. Vahetusse läks hooratas  ca 1 K, ( keegi oli seda vist ebaõnnestunult parandanud ja ta oli tasakaalust väljas).
nov.99

Käiguvahetus...
läks päev-päevalt imelikumaks. Juba mõnekümne meetri sõidu järgi lappas kast läbi kõik käigud kuni neljandani. Ükskõik kui raskelt kohaltminnes pedaali vajutada - tulemuseks oli järjestikune käiguvahetus, seejärel siis vaikne kiirusekorjamine kiiruselt 20km/h neljanda käiguga. Käiguvahetus tagasi toimus vaid seisma jäädes või peaaegu seisma jäädes. Kuna tarku mõtteid pähe ei tulnud, panin auto mõneks ajaks seisma... kuni üks tark mees soovitas vaadata kkasti ja karbussi vahelist trossi. Peale mitmekordset kapotialla viskumist ja sügavamõttelist põrnitsemist leidsingi karbussi juurest teiste asjade tagant paistmas ühe lahtise trossiotsa. Selle fiximine lahendas ka probleemi ja auto liigub jälle!
veebr.2000

Konditsioneer...
ei tööta ja kuna ma ei arva temast ka eriti midagi, lasin ta maha monteerida. Kapotialune aga läks palju avaramaks ja esiots kergemaks.
veebr.2000

Starteriga...
võib nüüd lutsu visata. Kuigi  lahti võttes tuli sealt välja arvuliselt palju rohkem juppe kui omal ajal sisse pandi, siiski on väike lootus, et keegi asja ära fiksib, kui ei siis starterivahetus 1.6K. 
Siiski, starter on fiksimisel ja mõne päeva pärast liigub Chevy jälle...
märts.2000

Bensiin...
saab otsa alati kõige ebasobivamas kohas. Kuna bensuseier näitab kogu aeg täispaaki ja seda ära fiksida pole siiani viitsinud, siis olen mehiselt üles kirjutanud spidonäitu, võrrelnud liitreid ja teisendanud miile. Alati olen oma arvutustega ka mööda pannud. Siiani küll plusspoolele, seekord aga jäi näiduvärk kahe silma vahele ja voila - silla peal, just enne täisnurkset pööret paremale sai eluvesi otsa....ühes sellega tardus ka piduripedaal ja rool....Ebaminulike pingutustega läks asi siiski korda...( kuu aega varem sõitis samas kohas üks rekka, millel nii hästi ei läinud - sõit lõppes maja seinas..). Siit moraal - ükskõik kui suur paak või mootor on, otsa saab bensiin ikkagi. Lähimal nädalavahetusel tuleb kõne alla seega anduri kordategemine lõpuks.
Teisalt aga oli ütlemata lõbus vaadata möödasõitvate autode juhtide kahjurõõmsaid nägusid, kui kanistriga auto ümber sebisin:)
aprill.2000

Remondimanuaal...
sai tellitud, kuna vana õnnestus kuidagi kuskile nii ära panna, et enam üles ei leia. Samas hakkan ilmutama teatud närvilisuse märke kuna tellimisest ja ka maksmisest on juba ca kuu, aga manuaalist pole veel lõhnagi.... 
mai-juuni.2000

Romu Caprice...
vedeles Tallinnas ja sai käidud väheke matti võtmas - kroomliistud jms staff...
mai 2000

Kummid...
on tasapisi pasteldeks sõidetud ja hakkavad ükshaaval otsa saama. Esialgu otsustan piduste (aga vähemalt valgete triipude või kirjadega) kummide kasuks...
juuni 2000

Esiklaas...
oli kogunud 12 aasta jooksul hulganisti täkkeid ja kriime, nii et päikeseliste ilmadega muutus sõitmine pea võimatuks. Eriti hull oli madal õhtupäike.... Igatahes sai lõpuks siis klaas vahetatud - 2,5 K ja maailm muutus palju avaramaks...
juuli 2000

US Parts...
ei ole maikuust saadik veel ikka manuaali suutnud kohale toimetada. Kõige hullem, et kuna kibe vajadus möödas, hakkan ka ise juba asja ära unustama :)
juuli 2000

Värvimisest...
Mitmetes kohtades on saanud teha ka värviparandusi. Kuna aga spraypurgid on väikesed, saavad nad tavaliselt ikka poole värvimise pealt otsa. Ja mingi murphy seaduse tõttu ei satu järgmine purk enam sama tooni olema :((
juuni-juuli 2000

Septembriga...
sai see lugu otsa, kuna auto sai maha müüdud ja kui uus omanik viitsib, siis ehk ta jätkab seda...