www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Corvette C5 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) tagasi

 Chevrolet Corvette C5 1997

 Omanik: Inferno

Stuff happens 19.06.2011
Piu, rihm lehndas 200-ja pealt ja kapoti riie katki , mõnsa.
Homme rihmavahetus.

tegeleme auto tunemisega, vaikselt loob..
Talv 2012 Tegemised 28.12.2011
Siduri survelaager viimased paar kuud lekkinud ja juppki juba kohale tulnud, samas oli kindel plaan ka siduri kontrollida ja põhjusega...


Võtsin asja eile ette , 1,5h-ga jõudsin niikaugele, edasi läks keerulisemaks muidugi. Torukolled lahti ja süütepoolid ja küünlad ja ..pfffff



Sidurikorv ja kulunud ketas..


Hooratas



Tagasild



Käigukast+differ+karadaan koos tunneliga



Nii lihtsalt ühesõnaga ei pääsenud,et ainult katted vahetada...

Hooratas läks treimisse täna 28.12.2011 ja ilmselt pääseme korvi+ketta ostuga, mis jääb rahapuudusel ilmselt jaanuari-veebruari kuusse. Kiiret ei ole,suve ei paista.
Asju juhtub ehk mootori remont 01.09.2012
American Beautyst haapsalus sai koju Viljandi kalli treileriga.

2 kepsusaalet oli ringi tõmmanud ja tänu sellele ka vänt kõver ja plokk nahkas. Pilte moto mahavõtust leiab siit https://www.dropbox.com/sh/ikmtfd0j1s0hyub/cghuXpSiIc

Sai siis uus ls1 plokk koos sisuga ja kaantega soetatud Võrust vahepeal.


Usast on tulemas Hinson Supercarsist uued Uretaan mootoripadjad .
http://www.hinsonsupercars.com/p-1285-hms-urethane-engine-mounts-c5c6gtorx7.aspx


Samuti uued topelt klapivedrud tänu millele saan ka vähemalt pöörded 6800 rpmi ni vana ca 6100 asemel.
Väga kerged terasest taldrikud, kasutavad stock juppidega.



http://www.briantooleyracing.com/660-lift-platinum-spring-kit-with-tool-steel-retainers-for-ls-engines.html
.660" Lift Dual Spring Kit for LS engines using stock rocker arms. Includes dual polished springs, matching tool steel retainers, locators of your choice for stock or bronze guides, locks and seals. Spring specs are 155 lbs @ 1.780", 380 lbs @ 1.180", 400 lbs @ 1.130, coild bind @ 1.070"

Põhjus ilmselt miks auto tegi ka wheelhopi kõvasti vahest, peitub ilmselt siin ,tänu kogu transmissiooni ahela värinale
https://www.dropbox.com/s/xxg4su904ttiskq/IMG_20120807_152935.jpg ehk 1 padjaga auto üsna pikalt sõitnud... padi oligi kahes tükis . Ja ainult 2 patja tal ees ongi :ohshit

Kaanetihendid ja mootoritihendid tulevad lähiajal, õnneks osutus ka seekord nii,et ise tellides vaata,et läheb kallimaks.
American Beauty aitas hädast välja ka plokikaane poltidega.

Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.