Dodge Charger 1970 |
Omanik: Turx |
Tegemisi |
16.07.2012 |
Vahepeal ikka asjad liiguvad kah.Kapotil raam ja katte plekk eraldi lahti võetud.Raam ja plekk ise mõlemad happevannist läbi ja raam tsingi alla,plekk krundi alla.
|
|
Veel ühtteist |
16.07.2012 |
Samuti on vahepeal tagasild + vedrud ja muu juurde kuuluv liivapritsitud ja krunditud. |
|
Esitiib |
16.07.2012 |
Esitiib samuti vahepeal puhastatud ja krunditud.Samuti sai siis raami osa ja plekk välja puuritud tehase punktidest,puhastatud + krunditud ja siis kokku tagasi keevitatud.Kuna esittibadel muljumis jäljed ja mõlgid just nende kohtade peal kus raam ja kuhu ligi ei pääsenud ilma raami eemaldamata(spotiga ei hakanud jändama)+ rooste mis samuti tahab likviderimist siis juba sellepärast sai eraldi lahti võetud.
|
|
Mootor |
16.07.2012 |
Mootoris samuti vajalikud osad vahetatud + puhastatud ja krunditud,puhasuse/korrastamise käigus selgus et kokku neli väljalaske klappi vajavad vahetust.Ei pannud tähelegi kui mootorile osasid tellitud sai.Tuleb ilmselt uus tellimus töösse kuna nagunii muid asju kah vajaka. |
|
Muu |
16.07.2012 |
Lühidalt kirjelades on masin avarii tunnusteta isend.Kogu raami osa tip top korras ja kõigest pindmise roostega.Vahetamist pleki ringist tavaline antud isenditel:floor pans,trunk floor ja quarter panels + valance panel.
Üldiselt ettevõtmine kõik detailid ikka liivapritsist läbi(alumiinium detailid tehnilise soodaga) + krunt ja kattevärv. |
|
Sillatala |
23.07.2012 |
Sillatala kah siis pritsitud ja krundi all. |
|
Tegemisi |
26.12.2013 |
Kuna ma järjepidevalt tegemisi ei viitsi postitada siis et teemat hoida mainin vahepealset tegemisi masina kallal.Igast pudi on saanud katte värvi. |
|
Kere |
26.12.2013 |
Põhi samuti vahepeal pritsitud ja krunditud. Kuna pritsimine ainult õues siis sai valmistatud alusraam pöördratastel,millega masinat liigutada vajadusel. Mingi hetk sain kätte ka uue salongi põhjapleki ja pagasi ruumi põhja. Tegemist taiwanis toodetud asjadega ja nagu arvata oli ei istu päris täpselt paika,paari nurka tuleb lõigata ja uuseti keevitada,muidu täitsa viisakas plekk.Kuna tiivad ja valance panel tuleb samuti tellida uued siis need kindlasti AMD toodangust,pidi sobima väga hästi.(vähemalt saab võrrelda taiwani toodanguga) |
|
Mootor/kast |
26.12.2013 |
Mootor läbis samuti värskendus kuuri ja tehase antud näitajad peaks taas saadaval olema. Kast sai tehnilise soodaga puhtaks lastud ja üleüldse kõik alumiinium detailid puhastatud soodaga aga kõikidest tegemistest ei hakka kirja panema ega pilte riputama. |
|
Salongi põhi |
04.05.2014 |
Salongi põhjaplekk siis kinnipunktitud ja krunditud.Alles jätsin siiski tehase kesktunneli osa kuna oli piisavalt heas korras ja istus ikkagi õieti võrreldes reproduction osaga,ehk left side ja right side uus plekk külge keevitatud kesktunnelile.Samuti jõudis ka kohale floor pani rear seat section mis oli läbi ja mille otsustasin tellida AMD toodangu. Kuigi mõlemad nii põhjaplekk(sherman) kui rear seat section(AMD) toodetud taiwanis siis AMD toodang vigade parandust ei tahtnud samas kui shermani toodangut tuli ikkagi kõvasti paremaks teha et paika istuks. |
|
Osad |
04.05.2014 |
Samuti ühtteist osasid muretsetud,seda kõike soomest siis kui midagi hea hinnaga müüki tulnud. |
|
Lower cowl panel |
21.07.2014 |
Põhjalikul lower cowl paneli uurimisel selgus,et sel mõlema poole nurgad läbi roostetanud.Seega lükkus plaanitud keretööde valmimis aeg jälle edasi.Esmalt tuli eemaldada upper cowl ja siis juba lower cowli kallal tööle.Samuti sai eemaldatud mõlemad ukse posti välimised plekid,kunde poolsest sai asja aga juhipoolse tellisin uue,kuna neid nagunii reproduction osana saada siis vana parandamisega ei hakka jändama. |
|
fender tag decoding |
08.08.2014 |
Sai lõpuks ka ette võetud siis fender tag-i dekodeerimine.Kuna paljudel masinatel antud asi kas kadunud või rooste poolt ära söödud ja endagi masina oma küll rooste poolt kahjustatud aga peale puhastust ja värvimist numbrid siiski loetavad siis saigi huvi pärast lahti dekodeeritud numbrite tähendus.
Y16 26END
J25 L31 M21 M31 N85 R11
V1X A01 C16 C55 G33 H51
FX5 C6XA TX9 706 129418
E61 D32 XP29 L0G 254642
Põhiline:
V1X-full vinyl top(black)
A01-light package
C16-center console with woodgrain panel
C55-bucket seats
H51-air conditioning
FK5-(exterior color) dark burnt orange
C6XA-interior trim charcoal and black vinyl buckets
706-production date - 6 july 1970
E61-383ci 2bbl 8cyl 290h.p.
D32-A727(automatic transmission)
X-charger
P-charger 500
29-2-door sports hardtop
L-383ci/290h.p.
0-1970
G-ST.Louis,MO(assembly plant)
Seega kui välja arvata mootor ja kast(mis mingi hetk kellegi poolt vahetatud ja mõlemad aastast 73)siis igati tehase originaalsuses autoga ehk mingeid tuunimist ei ole minevikus üle elanud.Isegi värv seljas veel tehase oma.
Mis enda jaoks väikest sorti huvitav fakt on tootmis kuupäev,kui 70 aasta mudelit toodeti 1 augustist 1969 kuni 10 juulini 1970 siis minu masinal tootmis kuupäev 6 juuli,nii et neli päeva hiljem lõppes 70 aasta mudeli ja üleüldse teise põlvkonna chargeri tootmine. |
|
Vahepeal tehtud |
21.07.2016 |
Vahepeal tehtud. |
|
Värvitud |
05.12.2019 |
Värvitud,factory combo: dark burnt orange+black vinyl top. |
|