www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Ford Mustang Mach1 390 1969


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Ford Mustang Mach1 390 1969

 Omanik: sven59

vedrustus ja istmed 26.05.2013
No sai selle vedrustusega ühele poole ja natuke kõrge sai. Tuleb välja, et originaalis peabki ta nii kõrge olema. Ei tea kas siis esimestel vedrudel üks tiir maha lõigata - kas see oleks arukas? Kas tagumisi lehti kuidagi painutada - on kellelgi kogemusi. Või pean hakkama mõtlema uutele, kui madalamaks tahan saada.

Teine häda istmetega. Krutisin istmed hoolega põhja külge ja oh häda - ei mahu enam ise autosse. Olen pea 2m ja ligi 100kg. Siis sai küll hing täis. Selline tunne oli nagu istuks rooli peale naise autokasutust - täiesti ahistatud. Võtsin siinid alt ära ja sain mingi 4 cm allapoole, sai küll parem, aga ikkagi on pea laes. Nüüd ei jää vist muud üle kui pean topeltpõhja ära võtma ja istmed otse põhja külge kruvima. Või siis paksud kokku kutsuma ja neil aasta laskma autos istuda, et istmik ära vajuks.

Ma siin veel teen lihtsaid asju, ei kujuta ette mis häda need näevad, kes autot täiesti ümber ehitavad.
istmed kõrgus vedrustus taga esimesed vedrud uued matid ja makk
mootor 01.06.2013
Jagajale uus sisu - aga tuli välja, et vaakum regulaator on katki.
jagaja mootor
auto kõrgus 01.06.2013
Pärast uue vedrustuse lisamist auto kõrgus vähemalt 8cm kõrgem
taga eest külg