|
Autopäevikud > Ford Windstar 1995
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) |
tagasi |
Ford Windstar 1995 |
Omanik: alland |
Aku tuli läks põlema |
30.06.2013 |
Hakkas paari päeva eest suurematel kiirustel aku tuli vilkuma, esialgu kui üle 100 läks kiirus, siis juba ka 90 ja allpool. Kui hoog alla võtta, siis jäi veel mõneks ajaks kustu. Aga paarisaja kilomeetriga, mis oli vaja sõita, enne kui asja juurde sai asuda, läks asi ikka käest ära - tuli põles kogu aja.
Kui oli hetk, et kodus asi üle mõõta, oli voltmeetriga näha, et generaator voolu ei tee, pinge veidi üle 12v. Peaks pööretel ikka 14 kanti olema.
See akutule aeglane areng andis alust arvata, et tegemist harjade otsasaamisega. Aku varal sai veel viimased hädavajalikud sõidud teha ja siis genekas maha. Selleks läks vaja 13 ja 15 võtit, mootoririhm ka maha ja veel 8 võtit, et väike genekatugi eest ära saada.
Pingeregulaator käis ära nelja torx10 poldiga nurkadest ja seal ta oligi - üks hari oli praktiliselt otsas. Uurin nüüd, kas saaks harju eraldi (neid saaks väikese nikerdamisega seal vahetada küll), või tuleks terve regulaator võtta. Regulaatori tüüp mul Motocraft F4ZU-10316-AC. |
|
|
|
|
|