Chevrolet Camaro 2001 |
Omanik: GulfStream |
2013-1 |
06.08.2013 |
Sai siis esimene pikem sõit ka nädalavahetusel tehtud, kokku tuli pea 500km. Hetkel tundub kõik korras olema ja toimivat, ei täheldanud mingeid kolinaid ega liikset naginat.
Sõiduasend on kummaline, eriti kui sõit vältab kolm tundi!
Püstine isteasend ees pole mugav ja on väsitav, samas pooleldi sellili olek on küll mugav aga juhtimisel ebatavaline. Endale tundus kummaline sõita nagu tv-toolis istudes, lesida mugav, välja näeb ja juhtida normaalne. Esimesel pikemal sõidul oli meil ka tagaistmel reisja, jalgadele ruumi on kui oled kasvult alla 160cm. Istumisasend tagapingil on pigem kükitamine kui istumine või siis pool ühest ja pool teisest. Mureks sai pigem autost välja tulek, kuna peale 90km läbimist olid jalad surnud, nüüd kuluks ära ratastool, et bensukasse kohvile minna. Kui siis jalgadesse vaim tagasi tuli ja surinad kadusid oli aeg tagasi autosse istuda. 200km ühe korraga maha sõita oli ikka päris huvitav, meil kõigil oli sellest autost väga erinev arvamus ja see teebki selle auto huvitavaks. Minu järeldus 2+2 või reaalselt 2+ muu staff, paberites 4 istekohta.
Esimene number ühel poolel sai nii häirivaks et otsustasin mõlemad numbrid üle vaadata.
Nüüd auto numbrid üle käidud, tagant võtsin liigsena tunduva plastik numbrilaua ära, et number paremini süvendisse mahuks ja seimene sai keskele kinnitatud. Auto reg.numbrite osas sai veel edasi mindud, uurisin ja puurisin ning selgus auto reg.number võib ka ees kaitseka all paikneda aga eeldusel et peab olema loetav. Mõeldud tehtus ja nüüd number teises kohas.
Natuke infot ka kulude osas, kindlasti kedagi huvitab.
Küttekulu mnt-l 8 l/100km, keskmine tuli 10 l/100km, ainult linn 12 l/100km. Nende numbrite juures aga minek üsna hea, ei sõitnud rekade sabas ega põristanud ainult 90km/h. |
|
2013-2 |
12.09.2013 |
Kohe kui auto olin ära ostnud vaatasin et mis jubedad kleebised on ninale ja katusepostidele kleebitud. Kleepsud maha, kerge öelda raske teha. Sai föönitatud ja nokitud nii et küüned tagurpidi, kleebised tulid väikeste tükkidena lõpuks maha. Enne kui midagi autole kleebite mõelge kuidas need pärast maha saate. |
|
2013-3 |
12.09.2013 |
Sai soetatud 17 rattad, kroom on ajaga viga saanud ja tulevikus tuleb mõelda mis edasi nendega teha, kas on võimalik neid Eestis uuesti kroomida või tuleb värvida. Esimesd rehvid hetkel 245/45 R17(natuke kitsad) ja tagumised 255/45 R17. Nüüd tundub et 255/45 R17 on normaalne mõõt ja edaspidi tuleb kõik sellised paigaldada. Tehase rehvimõõt 275/40 R17, kuid see ka max, siis hakkab juba sõidumugavus kannatama.
Tegemist ju igapäevasõidukiga. |
|
2013-4 |
17.09.2013 |
Eile sai läbitud iga aastane tehn.ülevaatus, jälle sain kinnitust et auto vastab oma 30 008 km läbisõidule. Täna sai tagaklaas toonkile ja ukseklaasid turvakile, ikka selleks et sisu päikese eest kaitsta (99% UV kaitse). |
|
2013-5 |
14.10.2013 |
Korrosioonitõrje 10-11.10.2013 Termaki Autos. Tõrje kärssab mõned päevad siis peaks see hais kaduma. Tõrje kärssas ikka päris pikka aega ja hais oli ikka väga häiriv. Aga 5 kuuga kadus tõesti kärsakas ära.
Paar pilti ka.
Eks nüüd sõidan kuni esimese libedani siis läheb talveunne. |
|
2014-1 |
19.02.2014 |
Talvitumas 2013-2014.
Mõned kaadrid esimesest päikesest 2014 ja sõidust rehvivahetusse uusi rehve paigaldama. Väike prooviring Tallinnas oli igati asjakohane, oi küll oli ikka mõnus kruiis. |
|
2014-2 |
19.02.2014 |
Saabus parkimisabi, kaamerad ja peegelmonitor. Mõte hakkas kohe liikuma kui parkimisel selgus et peab oletama kas nina läheb vastu äärekivi või ei. Kui juba ette tuleb kaamera siis ikka taha ka kuna salongipeeglist pole midagi taha näha. Süsteem hakkab lihtsalt ja üheselt tööle, edaspidi liikumisel näitab monitor ette ja tagurdades lülitub pilt taha. Monitoril AV1 ja AV2 neid saab juhtida ainult läbi audiosignaali. Sisselülitamisel tuleb ette AV1 ja tagumise kaamera lülitusel tuleb ette AV2. Monitori taga on kolm nuppu, millest saab menüüsse ja muuta sealseid setinguid. Kaameratel on võimalik vaatenurka ja suunda muuta. Mõlemad kaamerad edastavad pilti ka pimedal tänaval, tagumisel kaameral ledid abiks juhul kui üldse mingit valgust pole. |
|
2014-3 |
24.02.2014 |
Sai siis 2 uut rehvi 17 kroomile muretsetud, kuna rehvid 285/40 R17 olid hea hinnaga saada siis mõtlesin et proovin ära. 275 ja 285 pole ju erilist vahet, eks näis kui alla ja esimesd tiirud tehtud siis annan teada kuda tundus. Ühest foorumist lugesin et peaksid kenasti veljele istuma ja ei tohiks mingit jama olla, mõõt täiesti ok nendele velgedele. Nüüd peale mõningast sõitmist selge 285 on liiga lai ja auto hakkab ise teed otsima, 255/45 ZR17 max mida võib alla panna. Nüüd ka esimene jooks uus, saab mõnda aega rahulikult liikuda.
|
|
2014-4 |
09.04.2014 |
Nagu eelnevalt tqhq foorumis mainisin siis Camarole gaasiseadme paigaldamine oli eelnevalt läbi mõeldud ja tõsiselt kaalutud, kuna eelmised autod on väga hasti ennast ülalpidanud, noh eks vahel ikka mõni tagasilöök ette tuli aga hetkel on need lahendatud ja masinad heas sõidukorras. Gaasiseadme soetamine pole meie riigis odav lõbu seda võin kinnitada aga aastatega mil seade kasutusel on, on siiski tegemist eco (nüüd võin rohelisele parkimiskohtadele parkida) ja öko seadmega ning aastate pärast on ta ennast kordades tagasi teeninud.
Gaasiseadme paigaldus toimus 4-9.04.14,gaasipaagi maht 42 liitrit. Hetkel pole seadmel veel läbisõitu,täpsemad numbrid mõne aja pärast. Kevad käes ja auto on hetkel igapäevases kasutuses. Lähiajal tuleb ARKst läbi minna ja seade tehn.passi kanda,selle vormistamine võtab 3-4 tööpäeva.
Esimene 900km läbitud ja hetkel gaasikulu mnt 11 l/100km, linn ja mnt kokku 13,5 l/100km, linnas 16 l/100km. |
|
2014-5 |
15.04.2014 |
Nädalavahetusel sai väike tiir Põhja Eestis tehtud, käisime natuke loodust kaemas. Plaanisime RMK Matsimäe telkimisalale minna aga võta näpust, kas oli vale aeg metsa minna või oli vale auto selleks, kahjuks me kohale ei jõudnud. Kui sihtmärgini oli jäänud 1,7km otsustasime keeruliste teeoludega seonduvalt ots ringi keerata ja tagasi minna. Tee oli niiskusest nii pehme et teele sõidetud rööpad hakkasid vastu põhja käima ja loigud olid kohati kogu tee laiuses. Mõni pilt ka. |
|
2014-6 |
20.04.2014 |
Mõnda aega mõtlesin et võiks autole katte soetada et peale pesemist hea peale tõmmata kui terve päeva tööl seisab. Alati kui auto puhtaks pesen on kohe mõni lind peale lasknud või kusagil läheduses tolmutatakse terve päev ja mul puhtast autost rõõm üürike. Mõeldud tehtud, ostsin Fixusest autole vastavalt mõõtudele katte,üllatus suur kui peale proovisin. Pikkus sobis täpselt aga laiust ja kõrgust palju. Eks panen siis peale kui auto talveunne läheb et liiga ära ei tolmuks. Väljas kasutada ei saa kuna võtab tuule alla ja lendab minema. Pilt parem kui tuhat sõna! |
|
2014-7 |
11.08.2014 |
Mõtlesin vetsa tuunida ja tellisin usast toonitud tulekatted GTS. Eikki oli hea valik, mul kiiret polnud ja kuu ootamist ning vidinad kohal.
Tänud Eikkile! |
|
2014-8 |
10.10.2014 |
Jätkub üritus tuuning, tellisin usast läbi Eikki ninale maski LeBra. Sellise kummalise vidina tegelik mõte on kivi- ja putukakaitse auto ninale, koosneb kahest osast. Sellist maski olen vaid korra näinud ühel sarnasel Camarol ja ühel vanemal osaliselt. Kuna hetkel juba jahe väljas siis ei saanud ma seda päris sirgelt nina peale. Juhendis mainiti ära et parema, siledama tulemuse saamiseks oleks mõtekas seda paigaldada päikesepaistega, siis materjal soojeneb ja venib paremini. |
|
2014-9 |
17.10.2014 |
Aeg käes igaaastane hooldus teha, sai külastatud US-Partsi. Mootorile uus fiter ja värske õli Gulf 5W30. Kastiõli oli korras, differiõli sai natuke juurde lisatud ja kõik muu heas korras. Esisillas olev nagin mis mind jubedalt vaevas ja kuidagi arusaamatu oli tuli nüüd lagedale, roolilatt oli lahti.
sl 40760km |
2014-10 |
19.10.2014 |
Siin võike varia piltide näol, kus sai käidud/oldud aastal 2014. |
|
2014-11 |
25.10.2014 |
Talvitumas koos teiste mänguasjadega 2014-2015.
Aeg Camarol talveunne uinuda. Sai auto puhtaks küüritud, garaazi paigutatud, aku maha ja kate peale, et teine liialt ära ei tolmu. Eks kevadel taas kohtume, kui linnud jälle tagasi ja päike mõnusalt soojendab. |
|
2018 |
29.01.2020 |
Camaro kolimine Linnast maale, kodu vahetusega tuli masin ka uude kohta talvituma panna. |
|
2020 |
19.01.2021 |
Jaanid olid nagu USA suveüritus. |
|
2021 |
19.01.2021 |
Nüüd on aeg väike ravi teha, silindripead üle teha, 5 ja 6 silinder kahtlased . Talv parim aeg töökotta minna. |
|
2022 |
08.02.2024 |
2022 hooaeg |
|