www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Pontiac Firebird Trans Am 1979


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (84) tagasi

 Pontiac Firebird Trans Am 1979

 Omanik: UrmasTA

"Omal jalal" doonori ost ja esimesed tiirud 13.09.2013
Peale otsinguid siit ja sealtpoolt lompi jõudsime lõpuks päris lähedale Ülenurme põldudele, kus heinast läbi kasvanuna seisis üks üsna kabe Trans Am '79. Peale mõningast putitamist võttis hääled sisse ja tuli omal jalal kodugarage'sse kohale.
Doonori ost - 1
Tööde algus 23.01.2014
Eile 22. jaanaur algasid tööd auto uuendamisel. Nagu iga vana modime, algas seegi ettevõtmine lahtivõtmisest. Esimese asjana käisin klaasipoiste juures ja lasin eemaldada esimese ja tagumise klaasi. Talvine sõit ´79 aasta Trans Amiga oli väga tore, kui sõõm värsket õhku umbses toas. Lammutustöid jätkub veel päris mitmeks päevaks.
1 2 Riiuli kaunistus
23. jaanaur 25.01.2014
Jätkus auto lahti laammutamine. Kõik tuleb kenasti küljest. Auto kere tundub olevat väga hea. Seni ajani on ilmnenud üks tiivaäär, mis vajab gramm keevitus. Järgmisena tuleb eemaldada kogu tuba.
1 2 Hunnikud nurgas kasvavad
Viimmased paar päeva 27.01.2014
Viimased kaks päeva on möödunud lammutamise rütmis. Salong on täiesti eemaldatud, mootor ja käigukast on ka maas. Mõned üllatused ka tulnd, põhi meenutab kohati sõela, sams positiivse küljepealt on keegi hea inimene autole tutikad pidurikettad lubanud. Üks päev läheb veel lahtivõtmisele. Homme liiguvad esimesed asjad liivapritsi poole.
1 2 mootor maha kaks mootorit, uus ja vana klassika Kunagi on see auto olnud kuldne
28. jaanuar 28.01.2014
Tänase päeva saavutuseks on eemaldatud esisild ja poolraamid, lisaks esimene portsjon detaile saadetud liivapritsi. Homme katsub ka kere saata Tartu pritsi. Paar pilti siis ka ikka.
liivapritsi koorem ilma poolraamideta
kere liivapritsi 30.01.2014
Nüüd on viimasedki pulgad kereküljest eemaldatud ja kere sõitis täna liivapritsi.
haagis teel liivapritsi
/. veebruar 2014 07.02.2014
Kere jõudis liivapritsist tagasi. Põhi ja mõned muud kohad on natuke hõredad, kuid pole hullu. Nüüd algab töö kere paikamise vallas.
Tartu Pritsis 1 2 3
doonorkere 10.02.2014
Täna jõudis hoovi peale doonorkerre. Tegemist on camaro kerega, kust on võimalik lõigata need tükid välja, mis Trans Amil on mädad. Kummalisel kombel on Camaro kerel just need kohad väga hästi säilinud. Liivapritsist jõudsid tagasi ka kõik silla ja muud pisividinad. Homme rändavad need juba värvimisse.
nii saabus doonor Camaro kere
keretööde algus 12.02.2014
Tänase päeva eesmärk oli eemaldada Camaro kere küljest vajalikud detailid ning alustada Trans Ami kere kõpitsemisega. Mõlemad ülesanded said täidetud. Järgmisel garage päeval saabub tähtis hetk, mil esimesed jupid saab kere külge keevitada.
valik Camaro kere küljest lõigatud plekke keretööde algus
Pööripäev 16.02.2014
Tänast päeva võib nimetada pööripäevaks küll. Nimelt pärast pikka lammutamist sai kere külge esimesed plekitükid tagasi keevitatud. Järgmised garagepäevad mööduvadki nüüd kere lappimise hoos.
esimesed uued plekitükid on leidnud oma koha.
paikamine 18.02.2014
Põhja paikamine ja lappimine on täies hoos. Ühe tagaistuja jalad enam läbi põranda ei kuku. Reedel saavad ka Camaro küljest lõigatud jupid liivapritsis puhastatud ning seejärel leiavad oma tee Trans Ami külge.
üks koht on saanud nüüd heaks
veel paikamist 26.02.2014
Vahepeal on leidnud uue pleki ka juhu jalgealune ja ka osaliselt on väljavahetatud juhi istumise alune. Üks suur tükk plekki pärineb Camaro kerest. Küllaltki palju tui siiski ise ehitada. Parandatud sai ka hõredaks muutunud sisemine karp.
Korrastatud juhi jalgealune
Teisele poole 03.03.2014
Juhi poole põhi on valmis, nüüd on jõudnud tööd kunde poolele, siin on põhi oluliselt hõredam, kuid töömaht ei ole väga palju suurem. Õnneks saab ka siin kasutada mõningaid kohti, mis on välja lõigatud doonor Camaro küljest.
Hõre tagaistuja jalge ja istme alune kõrvalistuja istmealune pärast värskendust.
edenemine 06.03.2014
Keevitamine edeneb, kuid on veel, igav ei hakka. Vahepeal on ka kundele tekkinud uus jalgade alune. Päris valmis siiski veel ei saanud. öö tikkus pääle. Kuid järgmise garage päeva käigus jõuab juba ka kunde tagaistuja hõreda aluse kallale. Vahepeal on veel värvimisest tagasi jõudnud kõik esisilla jupid, poolraamid ning terve hunnik muid väikseid juppe. Võrus on ka kaks koerakonservi purgi jagu polte mutreid tsinkimises, tuleb ainult järgi veel minna.
Kunde jalgealune peaaegu valmis Natuke hämar pilt esisilla juppidest Natuke hämar pilt poolraamidest ja radika raamist
ja veel keevitamist 13.03.2014
Keevitustööd edenevad. Valmis hakkab saama kunde tagaistuja istumise alune. Siis jääb põhjast veel kunde tagaistuja jalgaderuum värskendada. Võrust jõudis tagasi ka esimene portsjon tsingitud polte mutreid.
Kunde tagaistuja istumise alune tsingitud mutrid poldid
Edusammud 20.03.2014
Vahepeal on auto saanud endale uuesti põhja alla. Enam ei tohiks küll mingi valemiga sealt läbi prantsatada. Samuti said puuritud vajalikud istme poltide augud ning kuhu vaja uued mutrid keevitatud. Lähipäevil vahetab auto töökoda, seal saab ta endale esmase värvkatte selga ning keevitatakse ka keerukamad kohad. Eile jõudis ka aeg mootorini. Palju küll sellega veel tegeleda ei jõudnud, aga ilmselt täna saab juba teada, mis mootoril kõhus toimub.
Paarist väiksest august kujunes ulatuslik roostepesa. Korras põhi 1 Korras põhi 2 Korras põhi 3 Mootor enne lahtivõtmist ja üleliigsete asjade eemaldamist
Garage vahetusels valmis 21.03.2014
Auto alt eemaldus ka tagasild ning kere asetus ühele toredale pukile. Ka mootor jõusid mootoripukki. Lahti võtmist saabus saboteerima öö.
kere pukil
Olukord juuni keskel 13.06.2014
Pikka aega on mööda läinud, auto on vahepeal käinud teises garages (Motoristi klubi), kus keevitati kere paremaks ning värviti kere sisepinnad ning põhja alune. Hetkel on käsi autole esimeste poolraamide ja sinna külge kuuluva esisilla paigaldamine. On ikka mõnus kompleteerida küll, kui kõik jupid on puhtad, värskelt värvitud ning kulumaterjali täitsa uued.
krunditud 1 krunditud 2 krunditud 3 värv seljas värv veel värvi koos teise välismaa autoga
Juuli 2014 24.07.2014
Vahepeal on auto enamuse esisillast külge saanud uuesti, tagasild ja terve hunnik muid juppe on saanud ka viisaka välimuse, samuti mitu hunnikut polte mutreid on saanud uue tsingikihi selga. Järg jõudis ka mootori juurde. Vana õli ja sodi oli ploki ja eriti õlipanni küljes ikka kuhjaga. Praeguseks hetkeks on see sodi eemaldatud ning plokk reisinud puurimistöökotta. On lootust, et järgmise nädalaga jõuab auto jälle oma ratastele ning esirattaid saab juba toast keerata.
Poolraamid roomavad kere alla Poolraamid ja palju muud küljes Esirattad leidnud tee omale kohale.
Ratastel tagasi 11.08.2014
Nagu ka pealkiri mainib on auto jälle omadel ratastel tagasi, samuti oskab ta jälle esimesi rattaid pöörata. Valmis on saanud ka mootoriplokk. Täna jõuab plokk Tallinnast koos terve hunniku toredate uute juppidega Tartu. Auto enda külge on veel sättida pidurid tagasi ja siis on kord motoori komplekteerimisel. Paralleelselt mootori kompleteerimisega läbib käigukast värskenduskuuri.
Ratastel tagasi Ratastel tagasi 2 värvitud roolikarp ja uued roolihoovastiku detailid. Ka rooliratas on leidnud oma koha.
Sept esimene pool 08.09.2014
Töö edeneb, kuigi on mõnigasi ajalisi tagasilööke. Nuka saalede vahetus on võtnud oodatust oluliselt kauem aega. Käigukast hakkab vaikselt omi otsi jälle kokkukorjama. Ka pidurisüsteem vajas mõningaid uusi juppe, needki on jõudnud kohale ja saab auto uuesti pidurdama õpetada.
käigukast on ennast lauapelae lahti pakkinud veel käigukasti pilti.
dets algus 08.12.2014
Nagu ikka selliste suurte projektidega juhtub, tekivad vahepeal mõningased pausid sisse. Nüüd paistab üks paus läbi saavat ning tööd, tegemised jätkuvad. Praegused tööd keskenduvad mootorile. Plokk on pestud, puhastatud, värvitud. Värvi valik langes tooni "Pontiac blue" kasuks. Kui kohale jõuavad uued ARP poldid, siis saab kõik uued ja head jupid ploki külge riputada ning mootori pista oma õigele kohale. Vahepeal on valminud ka käigukast. Ning auto õppis uuesti pidurdama. Lisaks sai põhi üle tuisatud mastiksiga.
Käigukasti tööd mahlapressiga plokk1 plokk2 Pontiac blue õlipann
Mootori juttu 23.01.2015
Nüüd on jõudnud igasuguste ringide ja keerdkäikudega kõik vajalikud asjad jälle tagasi. Seega on võimalik mootor komplekteerida. Mis mootoriga siis lõpuks tegu on. Plokk pärineb ´85 aasta chevy vani pealt ja on 4 poldi plokk. Plokk käis puurimises, uued kolvid firmalt Speed Pro. Vänt oli täitsa mõõdus ning saab endale kaaslasteks uued saaled, alla otsa läheb ka uus õlipump. Vahetusse läksid ka nuka saaled, loomulikult ka nukkvõll ise ja jaotuskett, ka uued tõukurid leiavad koha selles mootoris. Plokikaanteks said tehase kaaned, pärinevad TPI mootori pealt, kaaned komplekteeritud uute klapivedrude, klapitaldrikute ja 10 kraadiste klapilukkudega. Asju koos hakkavad hoidma ARP poldid. Kütust hakkab jagama TPI pritse, alumine sisselase, ülemine sisselase ja throttlebody pärinevad tootmiskoondiselt TPiS. Kindlasti jäi asju veel mainimata, kuid üldpilt on olemas, millega tegu saab olema.
Asjad ootamas käsku
Mootori juttu vol2 09.02.2015
Mootori plokk on jõudnud pukki ning esimesed asjad on saanud tagasi oma kohale. Vänt sai uued saaled, kulumine oli minimaalne ning remontmõõtu lihvimine ei olnud vajalik. Küll aga said puuritud plokki uued Speed Pro kolvid. Täna korjasin välja mootorile vajalikud vidinad mis veel vaja pritsida puhtaks ja värvida. Samuti otsisin välja geneka, starteri ja jagaja, viimased asjad tuleb kriitiliselt üle vaadata ning vajadusel remontida.
Väntvõll ja kepsud omal kohal Uued Speed Pro kolvid paigas.
Mootori juttu vol3 17.02.2015
Vahepeal on vanast värvist ja sodist puhastatud dämper, lisaks puhastatud ja värvitud kaaned. Liivapritsi jõudsid mootorile vajalikud kronsteinid. Selle nädala lõpuks peaks olema mootor valmis oma töökohale minema.
värvitud kaaned Head vastlapäeva!
Mootori juttu vol4 22.02.2015
Mootor edeneb, samuti kolis kere sooja garagesse. Nüüd siis mootor ja auto jälle ühes ruumis. Värvimisest jõudsid tagasi vajalikud kronsad.
Nukkvõll paigas Mootor ja Trans Am Mootor
Mootori juttu vol5 09.03.2015
Vahepeal on asi niipalju edenenud, et mootor on jõudnud omale kohale. Kinni hoiavad teda seal uued energy suspensioni padjad. Isegi torukolled istusid ilusti külge, ilma et peaks midagi suuremaks või laiemaks kolkima. Käesoleval nädalal on plaan ühendada kõikvõimalikke vajalikke rupskeid mootori külge ning pingutada selle nimel, et nädalalõpuks teeks mootor iseseisvalt häält.
Mootor omal kohal
Töid ja tegemisi 11.03.2015
Viimased kaks päeva on läinud väiksema pudi padi tegemise ja sättimise peale. Kahjuks ei lähe ükski asi nii kiiresti kui plaanitud. Uus kütusepaak saab enda sisse TPIle mõeldud el Carteri pumba, kütusetorustik tuleb uus. Et tuppa vastavalt soovile tuleks sooja või külma, selleks on vaja ka soojenduskoda külge panna. Kui kõik muu on kenasti värvitud, siis vana ja räämas asi ei passi kohe kuidagi. Aga mul on häid uudiseid ka, kui asju piisava hoolega teha, siis saab kõik hea :)
Uus ja vana paak
Küte ja kont 12.03.2015
Järjekord jõudis soojenduskojani. Sai teine pestud kasitud, ja uue värvi. Kuna USAs on suur osa konditsioneeri juppe eemaldatud, hankisin ühe täiesti komplekse konditsioneeri süsteemi ´91 aasta firebirdi pealt. Natuke tuli soojenduskoda ümber modifitseerida kuna kolmanda geni väike kondi radikas on number väiksem, aga asi õnnestus. Lisaks sai soojenduskoda uuesti tihendatud ning ka ventilaatori laagrid määritud et ei tekiks ebameeldivad vilinat.
Modifitseeritud koda Värvimiseks valmis Uue värviga ja kere küljes
Besniinipump ja muu 15.03.2015
Kuna teisel genil pritsega mootorit ei ole olnud tuli ka bensiinipaagi sisu natuke modifitseerida ehk paigaldada paagi sisene kütusepump. Mahtus see paaki üli napilt, sest pumba enda läbimõõt oli praktiliselt sama suur kui paaki peal olev auk. Korrasttaud sai ka kütuse taseme andur ja paagi sees vajalik juhtmestik. Kuna TPI alumine sisselase oli aja poolt kõvasti oma välimist muutnud, siis sai see ära värvitud. Samuti olid enamus sisselakse kollektorite keermed kannatada sanaud ning ka need keermed said taastatud. Lisaks jõudsid kohale uus jagaja, uus starter ja uus generaator.
Uus ja vana paak Kütusepump valmis paaki pistmiseks Paak komplekteeritud Võõbatud alumine sisselase Pakk tuli Uus jagaja Uus generaator Uus starter 350 CID TPI
Käigukast 18.03.2015
Et asi oleks viisakam lasin ka käigukastile värvi peale. Nüüd ootab minekut oma töökohale. Väga tahaks mootori ja käigukasti ühes kõigi rupskitega homme (19. märts) auto pääle tõsta.
Käigukast värviga värvitud käigukast
Mootor omal kohal 20.03.2015
Saigi ta sinna kuhu vaja. Paika tõstsin mootori koos käigukastiga. Kuna uued padjad olid enne juba paika timmitud, siis läks valutult. Nüüd kibekiirest terve portsjon igasugusesid vajalikke asju ühendada. Leiutamist saab nendegagi olema, kuid kindlasti midagi ületamatut ei tule.
Mootor ja käigukast käsku ootamas teel omale kohale ja kohal TCI kleepekas paistab, järelikult on kast ka küljes serpentiinrihm põhja alt ka üks vaade
Käigukastitala 25.03.2015
Kuna see asi tundus suure ettevõtmisena, siis lisan siia ka, et tegelikult läks üllatavalt valutult. Hirm, et tuleb suuremat sorti jändamine oli tingitud asjaolust et vahetusse läks ju nii mootor kui ka käigukast. Õnneks tuli käigukastitala auke ainult natuke ümber viilida ja kohale ta istus. Nüüd siis saab autot lükata edasi tagasi nii, et kuskilt ei pea enam tungraud või puuklots midagi toestama.
Paak 27.03.2015
Auto külge sai paak, uus oli mõnus paigaldada ja jäi igati viisakas ka, juhtmed ja voolid veel ripuvad, kuid küll nad ka oma õige koha leiavad.
Paak
Edenemine 21.08.2015
Vahepeal on jälle aeg läinud omasoodu, kuid fakt, et päevik ei ole täienenud, õnneks ei tähenda siiski, et tööd oleksid seiskunud. Kõik, kes vähegi on kokku puutunud autode ehitamisega ilmselt teavad väga hästi, et viimased väikesed asjad enne käivitamist võtavad kõige rohke ja nigu kiuste neid väikesid asju ja jamasid tuleb ju pidevalt juurde. Praeguseks hetkeks (augusti teine pool 2015) on enamus tõrkeid kõrvaldatud. Loodetavasti on masina uus esmakäivitus loetud päevade kaugusel. Aga pilt on alati parem kui sõna, seega lisan ka mõned pildid.
käigukasti jahutustorud said seekord sellised Kui juba, siis juba, käigukasti õlipann uue värvkattega tööjõureservid hoos Juhtmestiku sünd Katsetusi laiemate ratastega veel poolik summuti Et temperatuur kapoti all pahandusi ei teeks
juhtmed ja jubinad 26.08.2015
Kui algselt oli plaan auto kohe ruttu käima, kasutades juhtmestikus osalt ajutisi lahendusi, siis praeguseks on see plaan natuke teisenenud ning praegu käib kibekiire töö selle kallal, et kõik, mis teha oleks püsiv ning järgmistes etappides enam ümbertegemist ei nõuaks. Kuna autole tuleb ka viisakamapoolne helisüsteem, siis on vajalik ka korralik, suurem aku, kapoti all seda ruumi paraku ei olnud,s eega aku kolis pagasnikusse. Oma koha on leidnud kõik konditsioneerile vajalikud pulgad, voolikud ja torud. Samuti sai oma koha püsikas. Lõplikult sai kokku lapatud ka TPI torude majandus. Huvitava asjana selgus, et kardaan on tsipa pika ja läks treiali juurde, kes sealt siis 6cm vahelt välja võtab. Kardaani ristis oli samuti juba hoomatav lõtk tekkinud (rist oli veel tehase originaal. Tutvumiseks tuleb ka paar pilti.
Konditsioneeri radikas omal kohal. Plussi Kokku lapatud TPI torusti, konditsioneeri pulgad, mässitud kollektor ja plussi terminal
Töötav mootor 02.11.2015
Pärast juppi aega juhtmete ja ajudega maadlemist jõudis kätte hetk, mil bensiin diskreetselt puudutas tuttuut paaki. Loomulikult ei olnud siis jälle el süsteem kohe oma ülesannete kõrgusel. Natuke veel pusimist ning vajalikud voolud jõudsid igale poole kuhu vaja. Süüde sisse, bensiinipumba meeldib urin ja starterit ning esimesed sõbralikud lärtsatused juba tulidki. Natuke süüdet keerata ning kõik 8 poti käisid täitsa kenasti.

Ja seda kõike saab kenasti oma silmaga kaeda ja kõrvaga kuulda https://picasaweb.google.com/­100160174393656009219/TransAm?­authkey=Gv1sRgCOSu4pL2uLSz7wE

Nüüd tuleb kapotialust viisakamaks teha ja lähitulevikus läheb auto keretöödesse.
Trans AM liigub värvimiseks uude töökotta 17.12.2015
Trans AM treila peale ja Tartumaalt Viljandimaale. Et pilt seisust ette võtta - tuli masin enne tööde algust korra kokku laduda.
Enne värvimist - 1 Enne värvimist - 2 Enne värvimist - 3 Enne värvimist - 4 Enne värvimist - 5
lihvime-pahteldame-lihvime 05.01.2016
... ja nii see käib ...
lihvime-pahteldame-lihvime-1 lihvime-pahteldame-lihvime-2 lihvime-pahteldame-lihvime-3 lihvime-pahteldame-lihvime-4 lihvime-pahteldame-lihvime-5
esimene must kiht peale tuisatud 17.03.2016
Peale pikemat pusimist saab lõpuks ka esimene must värvikiht peale tuisatud.
esimene must värvikiht - 1 esimene must värvikiht - 2 esimene must värvikiht - 3 esimene must värvikiht - 4 pagasnikuluugi fiksaator
putitamine ... jube pikalt võtab aega 16.08.2016
Kui nüüd aus olla - on läinud päris pikalt. Muud jooksvad ettetulevad tööd kipuvad meie projektikest pidurdama. Vahepeal on selgunud, et terve rida nurki ja nurgataguseid on ikka päris kehvas seisus ...
kere putitamine - 1 kere putitamine - 2 kere putitamine - 3 kere putitamine - 4 kere putitamine - 6 kere putitamine - 5 kere putitamine - 7 kere putitamine - 8 kere putitamine - 9 kere putitamine - 10 kere putitamine - 11 kere putitamine - 12 kere putitamine - 13 kere putitamine - 15 kere putitamine - 16 kere putitamine - 17 kere putitamine - 19 kere putitamine - 18 kere putitamine - 20
juba korralikum kiht seljas 09.09.2016
Trans Am on liikunud veel omakorda uude Viljandimaa värvikotta. Nüüd on juba korralikum värvikiht seljas ...
juba korralikum kiht seljas - 1 juba korralikum kiht seljas - 2 juba korralikum kiht seljas - 3 juba korralikum kiht seljas - 4 juba korralikum kiht seljas - 5 juba korralikum kiht seljas - 6 juba korralikum kiht seljas - 7 juba korralikum kiht seljas - 8 juba korralikum kiht seljas - 9 juba korralikum kiht seljas - 10 juba korralikum kiht seljas - 11
ilus läikiv must ja triibud ka peal 20.10.2016
Nüüd on siis asi nii kaugel, et kerel on ilus must läikiv lõplik värvikiht peal. Lisaks ka edevad hõbedased triibud, mis Trans Am'ist Trans Am'i teeb.
must läige ja triibud - 1 must läige ja triibud - 2 must läige ja triibud - 3
lõpuks kodugarage's tagasi 27.10.2016
Jumala abiga on lõpuks ometi Trans Am oma uue kena välimusega kodugarage's tagasi.
kodugarage's tagasi - 1 kodugarage's tagasi - 2 kodugarage's tagasi - 3
sumpa ja salong 26.01.2017
Tööd lähevad nüüd kodugarage's mühinal edasi. Esimese asjana polsterdame kenasti salongi sisu ära. Kokku on keevitatud ka mõnusat podinat väljastama hakkavad sumpa torud. Veel on vaja kenasti lõpuni vormistada kapotialune elektriosa ja teostada mootori peen-häälestamine.
sumpa ja salong - 1 sumpa ja salong - 2 sumpa ja salong - 3 sumpa ja salong - 4 sumpa ja salong - 5 sumpa ja salong - 6 sumpa ja salong - 7 sumpa ja salong - 8 sumpa ja salong - 9 sumpa ja salong - 10 sumpa ja salong - 11
Juhtmed korda! 03.02.2017
Kui kunagi sai kogu juhtmestik kohandatud nii, et TPI ja 79 aasta Pontiaci juhtmestik omavahel läbi saaksid, siis nüüd on aeg see ka need juhtmed ilusaks teha. Lisaks on jätkunud tööd salongis, et ikka tuba vaikne oleks. Pigimatitamine jõudis ka pagasnikusse.
Selleks et kapoti all oleks mõnus toimetada tuli mootor korraks maha. Viiemees objektil. Saab parem küll ju. Ford style juhtmestik, igati mõnus.
Surakas värvimist 08.02.2017
Kuna juhtmestik hakkas hirmus mõnus saama, tekkis mõte, et mõned asjad, mis kippusid nyyd kahvatuma, tuleb ikka värskendada. Nii sai kogu TPI sisselaske osa musta värvkatte. Samuti võõpasime ka mõned pisividinad üle.
Uudse disainiga sisselase.
Mootor koos - ootab starti 10.02.2017
Nüüd on kõik juhtmed ja muud jupid koos. Mootor näeb välja nii nagu see olema hakkab. Kena vaadata -> loodetavasti ka sama kenasti töötab :-). Uue stardi ja häälestamiseni on jäänud loetud tunnid.
valmis mootor ootab starti - 1 valmis mootor ootab starti - 2 valmis mootor ootab starti - 3
Siit ja sealt 03.03.2017
Vahepeal on nokitsemist olnud kapoti all, salongis ja ka põhja all. Summuti on saanud omale kohale ja näeb väga pop välja. Jätkunud on tööd juhtmestiku kallal, see töö kolib õige pea salongi. Salongis on tehtud esimesi katsetusi detailide omale kohale paigutamisega. Mõtte tasandil on palju tööd tehtud audio poolega, õige pea saavad ka need mõtted käega katsutavareks.
X- pipe kõhu all Veel torusid :) Veel juhtmeid. Esimesed proovid uue toaga :) Armatuur ja keskkonsool.
Raadio käes 24.04.2017
Raadio käes - seekord veel kummutil
Pioneer kummutil
Õhufilter on koha leidnud 05.06.2017
Õhufilter on koha leidnud
Õhufilter on koha leidnud
Toimetusi 11.07.2017
Siin on küll pikemat aega vaikne olnud, kui tööd on siiski edasi liikunud. Mitmed asjad kapoti all on saanud paremini, mitmelt erinevalt autolt tulnud pritsesüsteem õpib töötamist. Põhja all on paika saanud tagumised amordid ja stabikavardad. Elektritööd salongis on täies hoos. Valmimas on audiolahendus. Uute uhkete kellade paigaldamine valmistas algul natuke peavalu, kuid ka see mure on ületatud. Peagi algab autoga proovisõit.
Klaasid ees. Laepolstri paika mõõtmine. Polster valmis. Ventilastorikoda. Tuba Mootoriruum
Järelejäänud kerejupid pahteldamisest - autoni 01.09.2017
Järelejäänud kerejupid pahteldamisest- autoni
Nokk - lihvitud ja pahtli all Kapott Scoop Jälle scoop Stiilsed jupid stiilsel diivanil tagastange kena must ja läikiv Parem tiib paari kruviga auto küljes Vasak tiib paari kruviga auto küljes
Veel läikivaid juppe ja toolide taltsutamine 15.09.2017
Veel läikivaid juppe ja toolide taltsutamine
Scoop must ja läikiv nokk siit-nurga-alt ... ... ja nokk sealt-nurga-alt toolide taltsutamine (et jookseksid siinidel)
Toast ka pilte 17.09.2017
Toast ka pilte
tuba 1 tuba 2 Armatuur ja kellad 1 Pedaalid nagu päris autol Piloodi uks ... veel päris palju juhtmeid pole oma kohta leidnud ... veel kellad kindalaegas vaade väljast
Suur osa keredetailidest on kokku pandud - kapott veel ootamas 29.09.2017
Suur osa keredetailidest on kokku pandud - kapott veel ootamas :-)
TONT punased tagumised laiendid istuvad isegi päris kenasti jupid külgeminemise poolel teel... nokk ka auto küljes hakkab ka siitpoolt looma ... märk on seal, kus peab ! kapott täies ilus (veel mitte auto küljes)
Tööd salongis 14.10.2017
On küll paras nikerdamine ja võtab jubedalt aega - aga tasapisi ikka edeneb ...
Hetkel tuleb vool veel seinast Väike tagumine küljetuli ka juba funkab Audio võim - üsna lähedal oma lõplikule kohale Natüürmort rooliga Läikiv tiib - nagu päris (küljes kahe poldiga) kõik saab olema turvaline ... juhtmeid jagub kellad täies ilus (osad rõngad veel puudu)
Visalt - aga edeneb 08.02.2018
Visalt- aga edeneb
töödeldud originaalveljed - nagu uued Uus rehv, nagu uus velg ja tiivalaiendused Silmad peas - päris terava pilguga Rehv, velg ja tiivalaiendus teise nurga alt Katusakna ava ja uued tihendid Katusakna ava ja uued tihendid VOL2 Juhtmete sättimise tööhoos on salongis vahepeal reha tehtud Päris ilus nägu .TONT´l silmad põlevad Kapotita iludus
Näeb järjest rohkem päris auto moodi välja 16.02.2018
Näeb järjest rohkem auto moodi välja
tagumine suunatuli kunde poolne peegel kunde poolne peegel väljast esimesed suunatuled esimene suunatuli juhipoolne uks ja peegel uksepolstrid veel panemata
salongi valgustus ja sisu 16.03.2018
salongi valgustus ja sisu hakkab kuju võtma
salongi valgustus ja sisu salongi valgustus ja sisu salongi valgustus ja sisu salongi valgustus ja sisu
Kapott peal 05.04.2018
Kapott peal
kapott peal kapott peal kapott peal
esimene paraadpilt Lõuna-Eesti looduses 25.05.2018
esimene paraadpilt Lõuna-Eesti looduses
esimene paraadpilt Lõuna-Eesti looduses
Tegijad ja järelkasv 27.05.2018
Tegijad ja järelkasv
Tegijad ja järelkasv
poriibade laienduste paigaldamine 04.06.2018
poriibade laienduste paigaldamine
poritiibade laienduste paigaldamine poritiibade laienduste paigaldamine poritiibade laienduste paigaldamine
triibutamine ja detailid 08.06.2018
triibutamine ja detailid
triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid triibutamine ja detailid
jätkuv triibutamine - kere ilusaks 12.06.2018
jätkuv triibutamine - kere ilusaks
jätkuv triibutamine - kere ilusaks jätkuv triibutamine - kere ilusaks jätkuv triibutamine - kere ilusaks jätkuv triibutamine - kere ilusaks jätkuv triibutamine - kere ilusaks jätkuv triibutamine - kere ilusaks jätkuv triibutamine - kere ilusaks
Meister ja Tema töö 16.06.2018
Meister ja Tema töö
Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö Meister ja Tema töö
sünnitunnistus käes 27.06.2018
sünnitunnistus käes
sünnitunnistus käes sünnitunnistus käes
(paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus 04.07.2018
(paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus
(paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus (paraku) uue alumise otsa kokkupanek ja paigaldus
esimene sõit - peatus kuskil Järvamaal 07.07.2018
esimene sõit - peatus kuskil Järvamaal
esimene sõit - peatus kuskil Järvamaal
paraadpildid peale klaasvaha pealepanemist 11.07.2018
paraadpildid peale klaasvaha pealepanemist
paraadpildid peale klaasvaha pealepanemist paraadpildid peale klaasvaha pealepanemist paraadpildid peale klaasvaha pealepanemist
uus radikas ja uued ventikad 02.10.2018
uus radikas ja uued ventikad
uus radikas ja uued ventikad uus radikas ja uued ventikad
TONT'i õpetatakse 20.10.2018
TONT'i õpetatakse "American Beauty's" lendama
TONT'i õpetatakse
üle pika aja jälle ratastel - proovikas 23.11.2018
üle pika aja jälle ratastel - proovikas
üle pika aja jälle ratastel - proovikas
Suurem osa töid American Beauty poolt tehtud 08.02.2019
Pool aastat möödas, praktiliselt kogu juhtmestik ja elektriosa uus, lisaks väga paljud lõigud üle käidud ja heaks pööratud. Suur töö Allani poolt tehtud - respekt!
AmB - vahe etapp AmB - vahe etapp AmB - vahe etapp
Läheb sõiduks 11.02.2019
Nüüd on asi niikaugel, et TONT sõidab treilar Tartu Joosepi juurde.
Läheb sõiduks
Vana aju ja muud jubinad uute vastu 20.02.2019
Joosepi käe all:
- tuleb vana aju ja juhtmestik maha:
- läheb peale uus MS3X aju ja uus juhtmestik;
- uued BOSCH pihustid;
- süütepoolid;
- Wideband 3 VEMS lambda andur kellaga;
- Aju ühendatakse (lisaks muuga) käigukasti turbolukuga;
- loodetavasti hakkab mootoristatistika jooksma üle äpp'i;
- ... ja tuunimine dynopingil / teel.
Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I Joosepi juures VOL I
uus aju, süütepoolid, juhtmestik ja pihustid 05.03.2019
Poolide taga kõik juhtmed ühendatud - seal on nüüd kaitsmed + 4 releed, releedel kirjad peal et mis on mis. Küünlajuhtmed on tehtud kahest komplektist - ühed otsad moditud vastavalt konkreetsetele poolidele. Poole juhtivate juhtmete tegemisel on arvestatud sellega, et pärast oleks loogiliselt järjest ka kõrgepinge juhtmed.
06.03.19 - 1 06.03.19 - 2 06.03.19 - 3 06.03.19 - 4 06.03.19 - 5 06.03.19 - 6 06.03.19 - 7 06.03.19 - 8 06.03.19 - 9 06.03.19 - 10
uus õhuvõtutoru 10.03.2019
Sai tehtud ja paigaldatud poleeritud alumiiniumist ja ilma lõdvikuteta õhuvõtutoru ... jälle ilusam ja parem :-).
10.03.19 - 1 10.03.19 - 2 10.03.19 - 3 10.03.19 - 4 10.03.19 - 5
Esmased dyno tulemused 13.03.2019
ca 300 hobust & 500 Nm
Dyno
esimene pauk 06.07.2019
esimene pauk ...õnnetu tagurdamine LHV garaashis
esimene pauk
esimele välisreis naabrite juurde Lätti 09.07.2019
esimele välisreis naabrite juurde Lätti
Lätimaal 1 Lätimaal 2
Gunni juures 07.08.2019
Gunni alias Tudeng juures
Gunni garaash vari keevituse eest tagasild on üles tõstetud Sumpa otsad üheltpoolt sumpa otsad teiseltpoolt vedru kiiged pikemaks USB pesa vana ja uus katteplaat ka voltmeeter leidis oma koha putitatud armatuur
peale Gunni juures sättimist 11.08.2019
peale Gunni juures sättimist