Kuna buss on lahti võetud teiste inimeste poolt ja seisnud mitmed aastad ja osad jupid kadund või sootuks puudu siis sai hakatud otsima teist bussi millelt vajalikud asjad saada.Ja minu õnneks tuli varsti müüki üks sobiv kandidaat mis sai ka ära ostetud.Selle suureks plussiks oli see et ta oli täiesti sõitev isend ja komplektne.
doonori värskendus.
29.10.2014
Kuna teise bussi kere oli värvimises (on siiani)ja suvised üritused tulid peale ja oli vaja millegiga sõita siis sai buss üle värvitud kiiresti siukest värvi mis tal passis kirjas ja käidud suvistel üritustel.
uus mootor.
29.10.2014
Kuna doonor pussil on viie liitrine mootor siis tuli otsida ka uus mootor kuna bussil mis sai ostetud oli see kottis ehk vesi mootoris.
Ja järjekortselt tuli müüki üks buss mis oli varuosadeks ja millel mootor töötas kuid pidi tühikäigul mõni silinder puudu olema ja jutud rääkisid et oldud ketti vahetatud ja peale seda ei töödanud korralikult.Aga kuna see ei saa väga raske viga olla siis sai see hea hinnaga ära ostetud teades kui raske on eestist 5.7 liitrist mootorit saada.
Alguses oli plaanis mootor lahti võtta ja vaadata mis seal valesti on siis tehtud.Aga ligemalt uurides ei olnud seda mootorit keegi näppinud ega lahti võtnud siis sai lihtsalt süüte süsteem üle vaadatud ja sõbra bussile peale pandud laenuks sest tal endal oli mootor kottis.Oh imet mootor läks käima kohe ja ei mingeid probleeme kõik silindrid töötavad ja tühi käik on ilus ja jõudu ilusti.Nii et läks kõik ülimalt hästi.
Ja värvitud ta ongi :)
22.12.2014
Läks aega mis ka läks aga jõuludeks sai buss endale uue värvi kuue selga.Värv sai valitud Renaulti toote valikust.
Vaikselt ta kokku saab.
06.01.2015
Sai alustatud vaikselt kokku panekuga ja sorteerimisega,et mis jupid on olemas ja mis tuleb veel muretseda.Üks mis on kindel tuleb osta uued ukse tihendid ja tuled sest need mis on ei kannata külge panna.Üks suurem mure on selles,et kunagi on üks külje klaasidest kattki olnud ja sinna on asemele pandud pleksi klaas.
Suur piduri osade vahetus.
15.07.2015
Lähemal uurimisel selgus,et tuleb ära vahetada kõik piduri osad koos torustiku ja kõige muuga.Alles jäi ainult jupp toru mis ühendab esimesi pidureid.
Uued asjad mis külge läksid olid:
piduri torud
tagumised silindrid
pidurivedru komplekt ja regulaatorid
klotsid Esimesed ja Tagumised
Tagumised trumblid
esimesed supordid
käsibiduri trossid
Mootori ja kasti paigaldus.
21.07.2015
Kui pidurid said korda tuli hakkata tegelema mootori ja kasti paika panemisega.Samas sai vahetatud kõik tihendid ja ilusti ära värvitud.
Ja koos ta ongi väljast
26.07.2015
Ja lõpuks ta koos ongi väljast.Puudu on veel esimesed tulede prillid mis sai uued ostetud kuid ei ole veel kohale jõudnud.
Samas panin ka kõik uued tule elemendid.
Põhja alt sai ka kõik ilusti puhtaks
28.07.2015
Põhja alt sai kõik puhtaks lastud ja kaetud rooste surmaga.Mille peale põhja mastiks.Samuti sai vahetatud bensiini paak torustik ja pandud uus kütusepump.
Ja väljast ta valmis ongi
10.08.2015
Väljast ongi põhimõteliselt valmis puudu on veel sirm katusele mis ootab värvimist.
Tehnilised probleemid
29.02.2016
Peale väikest aega sõitu andis kast otsad jäid alles esimene ,teine ja tagumine käik.Tuleb viia kast remonti ja teha ka natuke tugevamaks et saaks käru vedada.Ja samas ühel õhtul linnas liigeldes kustusid ka tuled ära sest lüliti otsustas ära kooleda.
Peale nende ei ole muid probleeme välja tulnud.
Nüüd peab panema rõhku sisemusele.
Sisustus.
27.12.2016
Vaikselt olen võtnud hoogu et saaks salongi korda.Sai ostetud kõik puuduvad istmed ja diivan.Soetasin ka täiesti uue põhja vaiba.