|
Autopäevikud > Buick Park Avenue 1991
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (9) |
tagasi |
Buick Park Avenue 1991 |
Omanik: eric |
Alustuseks |
03.08.2015 |
Masin sai soetatud käesoleva aasta juuli alguses. Otsisin suuremat ameeriklast (Olemasolev Wrangler jäi väikseks) ja silma jäi see isend oma klassikalise disaini ja tagatuledega (Euroopa omad mulle kohe üldse ei meeldi, kuid need andsid tagumikule hoopis teise ilme) ning peale mõningast keskustelu saigi masin hoovi veeretatud.
Üldjoontes on oma vanuse kohta suhteliselt hästi säilinud, kuigi on vast mitu korda värvimisel käinud. Põhjaroostega on natuke jama kuid eks tulevik näitab. Lkf.ee andmetel on masin osalenud kindlustusjuhtumis 2010. aastal, mille kohta eelmine omanik ei osanud midagi kosta. Samuti on salongi "parendatud" kunstnaha liimimisega paneelidele, kuid tulemus on kehvapoolne. Eks ole mõtlemisruumi, mida nendega peale hakata. Esmases kontrollis AB`s sai vahetatud tagumised piduriklotsid, küünlad ja küünlajuhtmed. Üle sai vaadatud ka mõningased elektrianomaaliad ning hetkel toimetab masin hästi. Vahetamist vajab veel jahtusvedeliku taseme andur (coolant level sensor). Samuti lekib pagasnikusse kusagilt vett vihmaste ilmadega. Kahtlustan tagatulesid kuid päris kindlalt ei saa veel midagi öelda - eks selgub. Varuratas ja tung olid roostes juba. Hetkeseisuga on pagasniku põhi puhastatud ja uuesti värvitud. Tungist vist asja ei saa ja tõenäoliselt peab ka varuratta uue vaatama. |
|
Vesi Pagasnikus |
13.08.2015 |
Kahtlustus tagatulede osas ei osutunud eriti vettpidavaks - Tuled sai tihedaks kuid pagasnikus oli peale vihmast ööd ikkagi vesi. Ja mitte väga vähe. See seletab tungi ja tagavararatta roostesolekut. lihtsalt vaip on märg ja just luugi kohalt. Samas katsudes nii silma kui käega ei ole ühtegi serva ega avaust kust ta sinna saaks.
Peab ikka sisse ronima ja laskma kellelgi autot kasta, ehk siis saab pihta.
EDIT: Kasutaja DevilDeVille vihje peale sai uuritud tagaklaasi tihendit. See on juba kõva kui kivi ning kohati pragunenud. Tõenäoliselt sealt see vesi tuleb. Mõkerdasin natuke tihendimassiga ja ootan vihma. Kui pidama ei jää siis läheb tõenäoliselt tihendi vahetamiseks. |
Salong |
17.08.2015 |
Salongi lähemal uurimisel on näha tugevate (sõna otseses mõttes) meistrimeeste kätetööd. Tõenäoliselt on kogu salong lahti käinud ja mitu korda, kuna purunenud on paljud plastiktüüblid mis paneele kinni hoiavad. Samuti on kõigi juhtpaneele (el. aknad, istmed, peeglid) kinni hoidvad kõrvad purunenud. Salong on kaetud kahtlase väärtusega kunstnahaga ja mitte just kõige meisterlikumalt. Rool on spreiga üle lastud. Osaliselt olen värvi maha saanud, kuid tegemist on veel. Originaalraadio on lahti ühendatud ja paigaldatud eraldi ressiiver endise sigaretisüütaja ja tuhatoosi asemele armatuuris. Kunstnaha alt on näha, et uksepaneelid on hallid, kuid armatuurlaud punane. Asi on kokku ehitatud mitmest masinast.
Plaanid: Uus autoraadio tehase oma asemele;
Eemaldada kunstnahk ja kui salongi taastada ei õnnestu, siis pärisnahk peale. Sama rooliga.
|
|
Nipet-näpet + jahtusvedeliku leke |
21.08.2015 |
Masin on vahepeal saanud endale uue viimase püti, kuna eelmine oli tühi. Hääl oli varasemalt küll mehisem, kuid sellise masina puhul ei pea ma seda primaarseks. Kuna tegemist on lühikese aftermarket tootega, mitte originaaliga, siis hääl jäi siiski piisavalt tummiseks.
Vahepeal on mikidemaalt kohale jõudnud pakike pagasnikut avava solenoidiga. Nüüd saab pagasniku salongist lahti.
Samuti on tehtud originaalstereo vahetus moodsama vastu ning masinale on paigaldatud ka signalisatsioon. Varasemalt on tal ka midagi olnud, kuid minu kätte pulte ei jõudnud ja süsteemi korras või mittekorras olekust polnud mul aimugi.
Ebameeldiva üllatusena avastasin täna hommikul masina alt loigu. Lekib jahutusvedelik. Leke tundub olema pumpa siseneva põlve juures, mis juba päevinäinud 3800 mootori puhul on väidetavalt tüüpviga. Eks saab jälle genereerida.
|
Lekked kõrvaldatud |
01.09.2015 |
Sai siis jahutusvedeliku lekkele ka jaole ja süüdlaseks ostus siiski pump, mitte plastikpõlved nagu algselt arvatud. Pump sai välja vahetatud ja samuti sai masin uue jahtusvedeliku taseme anduri.
Pagasniku lekkele on ka piir pandud. Kuna samal ajal sai tihendiga üle käidud nii tagatuled kui tagaklaas, siis hetkel jäigi selgusetuks kust vesi pagasnikusse sai. Hetkel püsib igatahes kuiv. |
Käigukast remonti |
28.04.2016 |
Masin on nüüd pool aastat garaa˛is oodanud käigukasti remonti. Eelmise hooaja lõpus proovisid teadjamad mehed sõita ja olles varem sellise pilliga sõitnud teadsid rääkida, et masin peaks ikka natuke teravamalt liikuma. Tuli välja, et libiseb teine ja ka kolmas käik. Kast on maha võetud US Partsis ja kasti remondiga tegeleb Imre. Varuosadega on natuke kehvasti. Jupid mis vajavad vahetust ei sisaldu remondikitis, seega uut kit'i pole mõtet sisse panna. Kuid lootust tervenemisele on. Eks varsti saab näha. |
Käigukast ja rooste |
08.09.2016 |
Käigukast sai lõpuks korda ja peale. Tema enda käigukasti korda ei saadudki, kasutasime doonorit ja nüüd lõpuks kast korras. Edasi põhja ja karpide kallale. Karpe pole sel masinal ammu juba olnud. Kui keegi tunneb oma kätetöö ära, siis "hästi tehtud!" Põhi pole ka näinud mingit kaitset rooste vastu. Käsitööna valmistatud karpide asendused on praeguseks maha võetud, uued karbid vormitud ja varsti läheb keevituseks. Samuti läbib uuenduskuuri põhi ja saab mastiksi peale. Vahetatud on ka kõik pidurivoolikud. |
|
Karbid korras |
21.11.2016 |
Uued karbid ja põhi keevitatud, mastiksiga kaetud. Esipidurid said uued sadulad. Hetkel masin talvekorteris ja peas mõlguvad juba uued mõtted. |
Uued tuled |
29.10.2018 |
Vahepeal on olnud suur auk sissekannetes, kuid tegemistest siis niipalju, et kevadel sai vahetatud radiaator ja alates sellest sügisest näitavad teed uued tuled. Eks vaikselt teeme ja sõidame edasi. Jätkuvalt otsin tagumise pamperi külgmisi kroomkatteid (bumper side molding). Kui kellelgi vedeleb, võib julgelt teada anda:) Samas jäid üle tulevahetusest vanad tuled. |
|
|
|
|