|
Autopäevikud > Chevrolet Caprice Classic 1987
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (3) |
tagasi |
Chevrolet Caprice Classic 1987 |
Omanik: Ajuvant |
Suvi |
01.10.2006 |
Kuskil kesksuvel, autoga manööverdades, ei tahtnud ta hästi tagurpidi liikuda.. Sundimise peale ta kärsahaisu saatel veidi end siiski liigutas. Ehk siis tundus kangesti et käigukastiga asjad ühel pool.... Kuna kuskile autot vedada ei raatsinud, sai otsustatud ise õuepeal kast alt võtta. Kõige hullemad kogu asja juures olid kinniroostetanud poldid - nende peale kulus enamus ajast.
Kui kast oli lahti võetud selgus et kettad olid sümboolsed ja kõrbenud oli ka kõik kenasti. Õli oli nagu tökat ja kastipõhjas magnetil rauahunnik. Kast sai kenasti uue sisu, uue õli sisse ja alla tagasi. Käigud käisid väga sujuvalt ja minek oli oluliselt etem kui varem. Auto sai ülevaatusel ära käia ja mõned päevad sõita kui ühel varahommikul maanteel oli tossupilv äkki järgi ja auto põhi, tagaots ja tagaolev paat treilal kaetud õliga... Turbiini ja kasti vahelt oli simmelingi minema löönud ja mahlad väljas. Kkast sai nüüd simmerlingile väikese modifikatsiooni klambri näol ja kohe on saabumas ka uus turbiin. Samuti läheb vahetusse õlipump - seda küll lihtsalt põhjusel et hambad oli üsna kulunud võllil ja parem oli käepärast. Niikaua kui kkast korrastub, sai vahetatud tagavedrud ja amordid- nende vahetamine on küll poisike võrreldes esimestega.. Mõlemad vanad amordid olid ka täitsa läbi omadega. Vahetusse lähevad ka esivedrud ja amordid - üks vana vedru oli ka pooleks.
Esivedru vahetamine koduste vahenditega õuepeal on küll üsna tüütu tegevus - jällegi peamiselt roostes või korralikult kinniolevate poltide pärast. |
|
|
|
|