Tegelikult polnud üldse plaanis veel ühte chevyt osta, aga kuna pildi pealt tundus asi suht värske kuid lihtsalt käest lastud siis otsustasin ta endale koju tuua. Seda enam, et tegu oli 2000. aastal registreeritud seega viimase selle tüübi subsikuga. Eelmine omanik oli ülevaatusel läbi kukkunud ja proovis ahastuses autost lahti saada. Kui kodupoole sõitma hakkasin siis sain muidugi aru ka, et ilmselgelt mina sellise autoga ülevaatuse läinud ei oleks. Neljast rattast pidurdas ainult üks tagumine :) Abs tule varjamiseks olid kõik kaitsmed ja pirnid välja võetud. Ühesõnaga ahastus paneb inimesed leidlikusele, selle asemel et asi korrektselt korda teha.
Garage ja esmane inspektsioon
18.01.2019
Päevavalges saadud infarkt üle elatud, sai siis subsik garaagesse tõstuki peale viidud. Uus päev uus probleem: tõstuk ei olnud võimeline mul seda kolakat ülesse vedama. See tähendas seda, et kõik tuleb klassikalisel roomamis meetodil teha ;)
Pidurid
08.02.2019
Järgmine samm oli pidurid ja vähe asjalikumad veljed leidsin ka kohalikust kuulutustelehest.
Uus keit
02.03.2019
Pisut sai siis uut keemiat kaa kere peale kantud. Kivikaitse uste alumistele osadele ja kuna tagauksed olid väikseid mõlgikesi täis said need ka üle tuisatud.
Ülevaatus
03.05.2019
Sellel päeval siis sain oma asjadega nii kaugele lõpuks, et subsik muutus tänavalegaalseks.