Niisiis sai mõndade jubinatega jälle ühelepoole. Alustades veermiku detailide lammutamisega, käändteljed, õõtsad jne. Kiskusin niipalju kui sain juppideks. Probleeme esines ühe kinnijäänud pidurisilindriga esimeses vasakus suportis. Temale sai haamriga jõudu näidatud ning seekord jäin mina peale. Seejärel lasin Tartus Tak autos esi ja taga õõtsa puksid välja pressida. Eelnevalt puhastasin jupid õlist ja davotist, kuna liivapritsis võib sellega probleeme tekkida. Peale kõike seda viisin kogu kraami liivapritsi , firmasse värvigrupp www.priaal.ee. Tööga olen väga rahul kiire ja kvaliteetne. Detailid pritsitud, edasi pulbervärvimisse. Teostajaks OÜ Värvispectrum, nende teenuseid olen ka varem kasutanud ja jällegi olen tööga väga rahul. Top partsist sai tellitud ka raami ja kerevahelised polüretaan kummipuksid. Nüüd loodetavasti saab lähiajal ka raami keevitatud.