|
Autopäevikud > Oldsmobile Cutlass Supreme 1978
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (4) |
tagasi |
Oldsmobile Cutlass Supreme 1978 |
Omanik: SiimSaul |
Lammutamine ja raamilt maha |
08.01.2006 |
Sai siis sügisel oldsuga ringi sõidetud. Talve saabudes vaja lammutama hakata.Algul polnudki temaga nii suured plaanid aga sai siis teda vaikselt vaatama hakatud , seoses sellega,et tagumine raamiots on tal mäda sai plaan võetud et tuleb ta raamilt maha tõsta. Sai siis täna kere eemaldamine raamilt lõpuni viidud ja kere nüüdseks maas, |
|
Mõned tegemised oldi kallal |
07.09.2008 |
Palju aega on mööda läinud, vahepeal kaitseväes käidud kui ka kool lõpetatud ja uuesti uus alustatud. Aga auto siiski edeneb vaikselt , kuigu võiks kiiremini. Ajapuudusel ning garaazizt eemal viibimise tõttu, kuid küll ta ükskord ka liikuma hakkab.
Niisiis mis vahepeal tehtud on :
-Peale raamilt eemaldamist võtsin kere ette , kõigepealt läks palju traatharja kettaid ja hiliseid õhtutunde, et põhi alt, seest ja pagass puhtaks teha (õigem oleks olnud liivaprits, aga paraku seda võimalust ei olnud moment ja tuli teist teed pidi minna).
-Enne seda oli tükk tööd põhjapealt maha saada , oli ta mingi mastiks või asi, aga välja nägi nagu davott. Maha saada seda oli raske ,aga maha ma ta sealt sain. Kuigi teisalt hoidis ta hulga roosteusse eemale.
-Kui puhastustööd lõpule viidud , hakkasin kere keevitama. Kuna 10-st raamikinnitusest , 8 olid mädad siis tuli nad kõik uuesti välja lõikuda ja ise uued ehitada. Põhjas oli ka auke omajagu, pagasnikus oli varuratta koht ära mädanenud , selle keevitasin kinni.
-Peale keevitust töötlesin pinda nii seest kui põhjaalt roostetõrjega , (oli vist CRC toodand) , Täitsin vajalikud kohad keremastiksiga.
-Järgmisena läks mitu kihti epokrunti, seejärel mõned kihid tavalist email värvi ning seejärel mitu kihti põhjamastiksit. Tulemusega jäin rahule, Kuna talvel autoga tulevikus naguinii sõitma ei hakka , siis peaks see kompott seal all korralikult hakkama saama.
-Värvitööd lõppenud jätsin auto seinaäärde seisma ja mastiks tahkuma(sedatüüpi mastiks kuivab päris kaua ja lõpuks kui täielikult kuivanud on jaab selline tugev kiht. Järgmisena lammutasin raami juppideks. Tegelt oligi raam kõige suurem põhjus miks ma auto nii laiali üldse kakkusin, sest tagumist raamiotsa enam polnudki, tagumine stange oli seotud traadiga pagasnikusse eelmise omaniku poolt , et see küljest ära ei kukuks :D koos raamiotsaga. Pooleks oli ka murdunud tagumine parempoolne vedru, sellest ka auto oli väheke viltu. Aga see selleks, parem oligi , et ma terve auto laiali võtsin, sest tegemist oli kerega palju, nagu ma mainisin siis enamus raami ja kere kinnitused olid ära mädanenud. Raamiga oli ja on veel palju leiutamist , mädanenud raamiots on põhimõtteliselt keevitatud , väheke on jäänud veel teha, sellega tahaks varsti lõpule jõuda...
momendil on see kõik mis tehtud, ära tellisin ka enamus vajalikest raami puksidest. Ja vana mootori müüsin maha , ning soetasin väheke suurema... Aga sellest edasi tulevikus .
to be continued...:) |
|
Veermiku detailide korrastamine |
01.10.2008 |
Niisiis sai mõndade jubinatega jälle ühelepoole. Alustades veermiku detailide lammutamisega, käändteljed, õõtsad jne. Kiskusin niipalju kui sain juppideks. Probleeme esines ühe kinnijäänud pidurisilindriga esimeses vasakus suportis. Temale sai haamriga jõudu näidatud ning seekord jäin mina peale. Seejärel lasin Tartus Tak autos esi ja taga õõtsa puksid välja pressida. Eelnevalt puhastasin jupid õlist ja davotist, kuna liivapritsis võib sellega probleeme tekkida. Peale kõike seda viisin kogu kraami liivapritsi , firmasse värvigrupp www.priaal.ee. Tööga olen väga rahul kiire ja kvaliteetne. Detailid pritsitud, edasi pulbervärvimisse. Teostajaks OÜ Värvispectrum, nende teenuseid olen ka varem kasutanud ja jällegi olen tööga väga rahul. Top partsist sai tellitud ka raami ja kerevahelised polüretaan kummipuksid. Nüüd loodetavasti saab lähiajal ka raami keevitatud. |
|
|
|
|
|