|
Autopäevikud > Dodge Dart Swinger 1973
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (8) |
tagasi |
Dodge Dart Swinger 1973 |
Omanik: Messer |
Algus |
12.12.2005 |
Auto ostsin 2004 talvel. Oli sigapalju lund ja samapalju kylma.
Yhest Espoo autopoest mööda söites nägin lumehunniku all oranzhi, omapärast autot. Kuna usakat olin ammu tahtnud siis mötlesin, et lähen uurin lähemalt. Uurima sain aga erinevatel pöhjustel alles nädala pärast. Sellisena ma ta sealt siis leidsin, olles eelnevalt muidugi teinud korralikku lumerookimist. |
|
Ta liigub siiski! |
12.12.2005 |
Yhesönaga, olles teda seal näinud, hakkasid mötted liikuma. Auto oli just selline nagu oleksin tahtnud. Heas olukorras, hoolimata sellest, et käivitada teda ei önnestunudki seekord. Poemees rääkis,et on miski sygav syyteviga aga see mind ei heidutanud. Järgmisel päeval otsisin sukasäärest raha kokku ja tagasi poodi. Eelnevalt helistasin ette, et tulen ja et pangu nad ta seal ikka kuidagi käima, kuna treilerit ple ja tahaks ikka kohe ära viia ju.
Kohale jöudes Dodge igatahes tuksus vaikselt, millest andsid tunnistust kaks aurupilve auto taga, mootori häält kuulda nimelt ei olnud.
Paberitöö putkas tehtud ja minema. Lihtne öelda, raske teha, nnimelt oli poe territoorium nagu liuväli. seepärast siis panid myyjamehed Dodge köiega yhe neljaveolisele järgi ja tirisid teise tee peale.
Peale näpunäiteid ja muid sooje soovitusi asusin teele. Esimene asi, kohe tanklasse, kuna bensunäidik tiksus sygavalt nullis.
ei mingeid probleeme, peale `kelgutamise` körvalteedel aga kui juba kiirtee asfaldile sai kus asfalt puhas, lasin jala pölvest mugavamaks...st. sirgeks. Njah...sel autol on jöudu kut väikesel kylal. Ilma sekeldusteta jöudsin koju.
|
Talvekorterisse. |
12.12.2005 |
Kohale jöudes oli väheke tegemist muidugi, et autot kuuri alla saada. Kuur asus sellise mäekynka peal ja tee ju lausjääs...pole just lihtne ylesanne suviste 245 laiadele rehvidele...aga hakkama sain!
Kogu talve jooksul käisin Swingerit aeg ajalt kuurist välja ajamas ja soojendamas...noh, et ikka koi sisse ei läheks..ise teate:o)
Ikka otse välja ja otse tagasi sisse. Vahepeal muidugi pesin teda ja vötsin tolmu ja muud sellist kosmeetilist. Ega lahti kiskuda miskit ei olnud ja tegelikult polnud selleks ruumigi...kuuris sees oli tegemist,et ust lahti saada.
Möni pilt kuuri ees. |
|
2005 |
12.12.2005 |
Talve kylmad ja tuisud yleelatud, saabus täiesti loogiliselt kevad ja suvi ja kuiv aeg.
Autot sai proovitud igapäevasöidus ja aina rohkem hakkas asi meeldima.
Selle aasta suvel töin auto pysivalt ära kodumaile.
Osalesime nii Throttle Campil, kui ka Tartu kiirendusel.
Tulemused jäid muidugi nadiks, ei hakka neid siinkohal nimetamagi. Köige rohkem ajas närvi see, et viimane söit jäi tegemata, kuna starter ei soostunud koostööd tegema. Ja pöhjus oli ainult krdi starteri yhe juhtmeklemmi taga! See vahetatud, starter keerab nagu vana mees.
Möned pildid suvest 2005 Tartus. |
|
2005 hooaeg läbi, talvekorterisse. |
12.12.2005 |
Kui kuivad ilmad läbi said, oli aeg Swingeril talveunne jääda ( krt, luulesiseks läinud:o))
Kuna aga suvel toimus liikumine veel soome registris ja numbritega, siis vötsin Soomest arvelt maha ja kruvisin numbrid kyljest. Ikka kodumaiste numbritega on öige, onju.
FTC pakkus garaazhikohta ja suured tänud neile selle eest. |
|
2005 talv |
12.12.2005 |
Talve ajal, enne järgmise aasta hooaega on plaanis garaazhis vähe nokitseda.
Teha tulex esialgsete plaanide järgi:
1. Öli ja filtrite vahetused mootoris ja käimakastis.
2. Tagasild lahti vötta ja varustada yhe korraliku difrilukuga.
3. väljalasketorustik yle vaadata, vajadusel vahetada, keevitada.
Ja loomulikult tuleb ette muud nipet-näpet, mida ei oska ettegi kujutada.
Kuidas see köik saab välja nägema ja kuidas tööd edenevad,sellest annan siis edaspidi siin teada. Proovin fotoka ka yhes hoida. Sedapsi. |
Remont |
09.02.2007 |
2006 hooaeg oli täielik null.Küll olin tööga kinni, küll olid muud hädad.Igatahes kuskil sõita ei saanud. siis kohe mitte kuskil. Kurat! Pärast korduvaid ja edutuid katseid remontida ja saada eluvaim käimakastile sisse, jäi auto seisma.
Aasta lõpu poole võeti Top Partsis maha mootor (käigukast oli juba garaazhi nurgas).Oldsile suured tänud.
2007. jaanuaris mootor lahti võetud.
Tellitud hunnik vajalikke juppe. |
|
Rem 1 |
09.02.2007 |
Mootoril on seisuga 08.02.2007 alumine ots koos. Lähipäevil lähevad kaaned lihvimisse ja saab mootori üleni kokku. |
|
|
|
|