Pärast paaripäevast müügiplatside külastamist leidsime just meile sobiva auto. Platsile oli toodud just eelmisel päeval ja olnud kasutusel ühe omaniku käes. Spidomeetri näit 240 000 km, mis tundus täiesti usutav kuna service raamatu täitmine oli lõppenud paari aasta eest. Eelmisel aastal oli tehtud ka käigukastile kap. remont-dokumenteeritud. Salong terve ja puhas. Mootor töötas laitmatult, proovisõidul ilmnesid esisillas pisemad sarniiri kolksud. Konditsioneer oli tühi ja pumba laager tegi pisut häält. Ülejäänud oli OK ning läks kaubaks! Ainukeseks probleemiks oli vale transiit number(kollase servaga, pidi olema aga punase servaga), mis ilmnes alles Stockholmi sadamas ja lahenduse sai Tallinna sadamas. Nimelt kollane number on kulgemiseks Schengeni maades, mitte kogu Euroopas nagu seda mina arvasin. Tänu sellele viidi meie Chrysler, Tallinna sadamast, saabudes Eestimaa pinnale, treilerauto kastis ARK-i esmast registreerimist läbi viima. Austusavaldus missugune!!!
Tagasiteel
30.12.2005
Tagasitee oli tore sõitsime läbi Rootsi ning külastasime vaatamisväärsusi. Auto viperusi ei teinud ja keskmiseks kütusekuluks 120-130 km/h juures tuli 9.6 l/100km
Suvine Eesti
30.12.2005
Suvi möödus sisutihedalt reisides mööda Eestimaad. Tegime ka tutvust teiste US autode kasutajatega. Kokkuvõtteks võib öelda, et pereauto Crysler Voyager on teeninud meid auväärselt ja tõrgeteta! TÕELISELT HEA PEREAUTO!