Chevrolet Blazer 1995 |
Omanik: Occassion |
Talveuni Sai Läbi! |
14.04.2006 |
Niisiis on auto mul talveläbi seisnud ja aeg teha lõpuks korda. Kõigepealt sai siis autol tagasilla sisse piilutud. Asi kõige hullem ei olnudki. Puruks on kõik peale taldriku ja teo :) lahe..
Aga samas sain ka teada miks mul pidruid üldse ei tahtnud hästi töödata - Põhjus lihtne neid lihtsalt ei olnud (katted kulunud) :) Uued juba olemas (Need Sain siis Kätte Eile Top Parts'ist) koos vajalike uute vedrude komplektiga - kokku läks miski 900 eeki.
Vaikselt ajan ka silla sisemuse tellimise asju - loodetavasti saan kätte järgmise kuu alguses. Plaan on siis sisse pista veidi kangem differ kui see oli enne - ja automaatse lukustusega variant siis. Selleks pean veel ostma väikse install kiti (sisaldab kõik vajalike seibe ja asju) - mis ka oma paar tuhat krooni nõuab. Kokkuvõtvalt on esialgne eelarve kusagil 15 000.- tagasilla kordategemiseks. Mis ei tähenda et probleemid otsas oleksid. Autol nimelt eelmine omanik ei olnud just eriti hea peremees ja remonti nägi see küll harva - kõik mis on kunagi katki läinud on edasi lükatud kaugemasse remondiaega.
Teha oleks veel: ABS korda - mis nagu iseenesest nagu töötab aga kui pidurit vajutada siis enam ei tööta - vool kaob kuhugi . Samas on veel vooluga miski jama - nimelt kui auto paar päeva seisab siis on aku tühi - vool kaob kuhugi musta auku ???? Hea oleks teada kuhu ? Ka ei tööta salongi valgustus - õigemini töötab aga ei kustu kunagi (praegu prinid välja võetud)
Veel on aga mul tunne et ka käigukast tahaks saada väikese ülevaatuse - miskipärast viimati sõites oli mul järjest rohkem tunne et sidur libiseb ??? - anyway oleks hea see üle käija.
Veel on plaan tagavararatas auto persealt luugipeale panna - mis nõuab ühte väikest spetsiaalset rauda selle jaoks et luuk ka lahti käima hakkaks - pole aga kuigi keeruline ise valmis teha.
Pikemas plaanis oleks ka auto kõrgemaks tõsta - osta miski lift komplekt www.4wheelerssupply.com/catalog/index.php/cPath/471_1_37_474 Mida ma juba ammu olen tahtnud teha aga ise see veidi raske.
Lähemas tulevikus aga peale silla remonti on plaanis kohe osta korralikud poleeritud valukad mis oma säraga ameeriklasele silmailu juurde annaks ning oleks samas ka osa tulevikuplaanidest auto tõstmisel kõrgemaks.
Ja eks neid disainielemente tuleb kindlasti veel külge kruvida aga see kõik on kaugem tuleviku muusika :P
ESIALGU on plaan auto siiski jälle liikuma saada!
Nii Ja Siin Siis Mõned Fotosüüdistused Ka:
|
|
Pole mitte halligi teinud |
25.06.2006 |
Aga see-eest ostsin mõniaeg tagasi ära piduriklotsid ja muu kola (vedrud jne.. ) mis sinna juurde käivad - vanad olid ikka väga pekkis juba.
Nyyd ootan et saaks lahti ühest jaapani kärust kust peaks siis tulema remondi raha autole. Seega kõik tööd hetkel seisavad ja on ootel müügi taga. Ennem lihtsalt ei aja kõvaks kui peab kolme autot üleval pidama :P - Samas jubedalt kipitab ka- tahaks juba teha midagi - mine sa tea võibolla ei lähe siis reisile ja putitan hoopis autot :) |
Asjad Jälle Liiguvad... |
27.07.2006 |
Niisiis sai täna lõpuks tellimus ära tehtud Top Parts'ist.
Vidinad mis siis tellitud sai:
1. 5 inch Trailmaster Suspension Lift
2. American Racer Wheels
3. Uus tagasilla Sisu - Koos Lukuga
Pildid Ka: |
|
Veljed Sain täna kätte |
03.08.2006 |
Ei Läinudki kaua aega kui juba veljed käes :) (varsti pildid ka)
Samas ülejäänud kola läks aga valesse kohta (pidavat olema kusagil inglismaal seega läheb veidi aega kuni need ka kohal ).
Loodab et siis peagi kogu komplekt tellitud asju ilusasti kohale jõuab ja saab auto all roomata nädala jagu.
Osta on vaja veel rehvid, miski 33" võiks olla - siis mõnus mülkas solistada.
Vahepeal aga lähen puhkan nädala vahemere ääres ja siis peaks ka asjad kohal olema. |
Ettevalmistused Lift Kit'i Paigalduseks |
17.08.2006 |
Niisiis asi lõpuks sealmaal, et olen auto alla pugenud ja müttan. Esimene asi = Kõik mis võimalik lahti võtta ja eemaldada raami alt- küljest.
Enamus asju olengi samas juba lahti jõudnud võtta.
Nüüd veel veidi roostetõrjet ka teha ja siis saab üle värvida. Selgus ka viga miks vahest bensiinihaisu üles lööb - Bensutorud täiesti läbi roostetanud. Tuleb kõik uued teha.
Kuigi hetkel veel mõned osad saabumata Liftup kit'ist saab tööd veel ilusti muude asjade kallal teha.
Samas kõige paremini räägivad pildid enda eest: |
|
Tagasilöök |
18.08.2006 |
Avastasin, et ikka on ka taldrik ja tigu veidi viga saanud - ennem ei näinud kuna oli õline. Nüüd kui puhtaks tegin oli näha pragusid sees. Seega lähevad ka need uued sisse + veel uued laagrid.
Kokkuvõttes tulebki täiesti tutikas tagasild. Aga midagi muud üle ka ei jää.
Vahepeal on aga asjad sinnamaale jõudnud, et ka auto esimene ots on saanud puka peale ja eemaldan esisilda. Peale seda väike roostetõrje ja siis uus värv raamile peale. Ning siis alles saab ka kokku laduma hakata. |
Ettevalmistused Lift Kit'i Paigalduseks Jätkuvad |
20.08.2006 |
Nüüd siis kõik sillad alt ära kruvitud.
Ning ka juba tehtud osaliselt roostetõrjet. Peagi saab juba raami üle värvida ning siis tasapisi kokku lappima hakata.
Loodetavasti saan ikka kõik puuduvad osad lähiajal kätte.
Paar Klõpsu ka siis:
|
|
Tagasild Lõpuks Tehtud... |
17.09.2006 |
Aega läks ja raha ka :D
Aga nüüd ta valmis siis sai möödunud esmaspäeval. Kokku lasin panna Top Parts'is Imrel. Las teevad asjatundjad kui ise hiljem oma vigadest õppida rahakoti toel.
Mis siis tehtud sai: uus lukk (mitte enam miski originaal odav ja õrn vidin vaid ikka korralik mis vastu ka peab).
Uued laagrid (noh ega vanasid ju enam polnud mõtet sisse jätta kui juba asi laiali oli võetud oli lihtsam uued sisse pista), uued simmerid (vanad olid ka juba nii koledad, et ei tahaks kyll sellepärast silda uuesti laiali tõmmata hiljem). Ja muidugi otsalaagrid - kui juba siis juba :P
Ahjaa veel sai sisse pandud uus taldrik ja tigu ka. Vanadel siis leidisn siis mitte just rõõmu tegevad praod ja murdumiskohad.
Ja lõpuks ka veel piduriklotsid ja muud vedru ninnunännud sinna juurde.
Võib öelda et see on nyyd kyll nagu tuliuus sild.
Kui nüüd rahast rääkida siis umbkaudu 20 kilo läks julgelt ära.
-----------------------------------------------------------------
Veel olen siis vahepeal lõpuks auto alusraami üle võõbanud Hammerite'iga. Ehk peab paremini vastu kui miski muu värv. Ja silmal ka ilusam vaadata kui roostes koledat raami mis oli mul juba ammu pinnuks silmas.
Aga Lift-Up pole kusagile arenenud - ootan endiselt saabuvaid detaile: amordid ja poldid mutrid. Kui need käes siis peaks ladusalt juba minema. Praegu võib vaid ainult loota, et need kiirelt saabuks mikimaalt - tahaks ju talvel selle auto lõpuks liikuma saada. Ja sõbra garaazi vabaks lasta :D |
Bensupumba remont... |
28.09.2006 |
Oli vaja ära teha kuna pidevalt oli üleval bensuvonn kui auto juures seista. Aga aru polnud saada kustkohast see tuleb. Hea et sai ette võetud auto Lift-Up projekt nüüd sellega seoses siis sai ka viga leitud - bensutorud lihtsalt olid läbi mädananeud(roostetanud). ja veel otse bensupumba juurest. Sai algul isegi kaalutud uue ostmist aga kuna see ikkagi töötab ja uus kallis (umbes 4000 EEK'i) jäi see ära. Lõpuks leidus suht lihtne lahendus asjale - kasutasin kiirliideseid et seda remontida (autol bensupaagi ja põranda vahel suht kitsas olemine, seega midagi teist ei olnud eriti võimalik teha) Tulemus sai suht hea. Plaanin veel siis ka metall(roostekänkrad) bensutorud asendada plastikust torudega. Mitte ei kasutada enam siis metall toru. Suurtel rekkadel ka kõik torud plastikust seega ei näe probleemi, et see lahendus ei peaks toimima. Ahjaa see liideste panek pumba külge läks maksma 200 krooni :) (gaasikeevitus mees oli abiks).
Pump vaja veel nüüd ka külge sättida paagile - ennem aga loomulikult puhtaks ka teha veel allesjäänud roostest. Ning küljes ta ongi :)
Ja mõned pildid ka, et aru saada mis tehtud: |
|
UUED Rehvid |
29.09.2006 |
Tuli ikka teised maha müüa, sest muidu tekkis juba suht kitse välimus mis mulle üldse ei meeldinud.
Sai ostetud siis UUED YOKOHAMA GEOLANDER M/T Rehvid 33'' 12,5 R15
Näevad välja umbes sellised: |
|
Trailmaster Lift-Up Projekt Sai Nüüd Hoo Sisse... |
06.10.2006 |
Lõpuks siis eelmise nädala reedel tuli ülejäänud kola ka USA'st kohale ja sai hakata autot kokku laduma tasapisi.
Esialgu sai kokku pandud tagapidurid - nii kaua aega oli mööda läinud sellest hetkest mil need alt ära sai võetud ja seega polnudki kohe meeles mismoodi need seal täpselt olema peavad.
Oli üksjagu peavalu aga kokku nad lõpuks sai. Kuigi mine sa tea ehk peab ühe poole trossi siiski hiljem välja vahetama - ei olnud just kõige paremas olekus (liikus küll, kuid see koht kus ta jõuab trummlisse ja peaks kinni jääma - sellest kohast trossi metallkinnitus ära mädanenud).
Enne ostsin veel ka tagapidurite juurde uued õlisilindrid (US Parts - kohapeal olid õnneks kohe olemas umbes 350 krooksu tükk)vanad olid mitte just kõige paremad. Veel olid soetatud varem juba Top Parts'ist igasugu vajalikud uued vedrud ja Klotsid.Kui kõik koos oli sai ka korrosiooni tõrjet veel tehtud - tsingiga üle lastud ja kohati ka vajalikud kohad määritud (isereguleeriv jublakas - mis algul üldse ei käinud ringi) Niisiis sai pidurisüsteem ka kõik tagant täiesti uuendatud. Tulemusega võis rahule jääda.
Edasi läks siis silla alla panekuks mis suht ajutiselt vanade kammitsatega oli all. Algul vanad lahti ja siis uued külge. Enne olin juba silla allapoole vedrusid vanade kammitsatega kinnitaud ,mispeale oli tööd veidi kergem teha. Amordid aga panen alla kõige lõpus kui muud asjad ka tehtud (esisild ja paak).
Silla osas jääb veel ka kinnitada reduktori kate ning siis õli sisse.
Pärast sai siis ka esisilla jullasid alla keeratud. Ka üksjagu aeganõudev töö. See kaasa pandud skeem on ikka nii halvasti tehtud et piltide pealt suurt mitte kui midagi aru ei saa - justkui fotod oleks tehtud läbi udu. Võimatu on aru saada mis kusagil asuma peab. Õnneks olin palju enne internetis uurinud kuidas asjad alla installitakse seega oli enam-vähem pilt selge.
Ja peab ütlema et väga palju korraga teha ei jõudnud eks siit- sealt tuleb ikka miski asi mis rohkem aega nõuab ja nii see aeg kaobki - kui juba avastad, et kell on 11 õhtul ja järgmine päev vaja juba tööle minna. Tegelikult oli asi ka selles, et osad poldid olid kuhugi jooksu pannud või siis neid polnudki kaasas. (Käisin ostsin juurde ja raiskasin 30 poldi ja mutri peale umbkaudu 800 eeki - tegemist siis ikka toll mõõdus asjadega)
Nii ja nüüd siis pilte ka ilma milleta oleks eespool olev jutt suht mõtetu. |
|
Projekt...arenes veidi edasi |
27.10.2006 |
Sai ükspäev taas kord aega leitud ja lõpuks ka esisild kokku pandud. Torsoonid uuesti kinnitatud ja ka rattad lõpuks alla. Jäänud on veel umbes 3-4 päeva jagu tööd teha. Siis peaks ka sõitma saama.
Teha on veel:
1. Paak Kinnitada
2. Kütuse süsteem uus panna (plastik torud)
3. Uus Aku peale panna (peab veel ostma)
4. Piduri torud kinnitada tagasilla peal ja valada sisse piduriõli ning õhutada kõik pidurid
5. Tagasilla kaas kinnitada ja õli sisse kallata (õli olemas)
6. Esisild reguleerida (esimese regulli teeb ise pärast stendi)
7. Rooliamordid kinnitada (peale esisilla regulli saab paika panna)
8. Mõned värvimistööd veel esisilla juures (et kohe rooste ei läheks) (detailid mis haljad)
9. Väljalaske süsteem paiagaldada (Teeb täitsa uue roostevabast torust)
10. Tagumine Kardaan alla panna.
11. Prosede juhtmed ära ühendada
12. Tagaluugi kojamehe mootor kas vahetada või remontida
13. Ja muu tilulilu mis kahasilma vahele on jäänud :)
Pilte ka siis: |
|
Täna Oli Ostupäev :) |
07.11.2006 |
Käisin sumpsi materjali kokku ostmas: Männikul OUTOKOMPU´st
Valdeku tee 109 Tel: 6558940
Toru 1.4301 84x2,0 = 3m.
Põlv 1.4432 84x2,0 = 4tk.
Perfo SSJ1020 1x1000x2000 10-14T
Raha koos toru lõikamisega läks 3400.- eeku.
Peale selle sai käidud läbi Tondi Ärikeskuse 3M´i poest ja saadud asjaliku nõu kuidas seda olemasolevat kraami nüüd lihvida ja ka poleerida. (peab ütlema,et igati asjalikud ja abivalmis tüübid olid seal ja sai päris palju vajalikku infot kõige kohta)
Raha kulutasin (676.-) siis seal selliste asjade peale nagu:
Sisalketas 150mm x 22mm
Kangasketas 150mm x 20mm
Poleerpasta 3F/T
Poleerpasta Ultrapool 76
3M Hookit tald 115mm M14
Hookit 125mm
Mõned Pildid ka: |
|
Sai veidi nokitsetud jälle... |
18.11.2006 |
Lõpuks said ka tagumised amordid paika pandud. Aru ma ei saa miks mikid ei viitsi amortide ümber kunagi seda kaitsekummi ära panna vaid viskavad selle niisama kaasa. pealegi ei saa seda üldse korralikult sinna kinni - jääb kuidagi jube rõvedalt nagu kasutatud ka....ss. Anyway lõpuks selle kuidagi enam-vähem paika ikka sai.
Tagumised piduritorud leidsid ka oma koha kiirelt üles :)
Ainult tagumise stabikaga läheb veidi pusimist.Tõste sarjas seda tagasi pole ettenähtud panna aga ma ikka mõtlesin et võiks ju panna. Vähemalt pole see kuigi keeruline vajab veidi paari pulga pikendamist. Eks vaatab teeb selle ka varsti ära.
Veel sai ees külge kruvitud ka stabikas koos uute kontidega. Sellega ka korras.
Ühe vaakumiotsaga jamasin päris kaua, mitte ei tahtnud kinni jääda (see mis aku põhja plaadi all asub) Vedru kuidagi lihtsalt ei haakinud trossi taha - sai teist muditud tükka aega - lõpptulemusega ma siiski rahul ei ole ja peab uurima ehk saab kusagilt uue vedru tellida.Vana üsna surnud igatahes.
Ära sai ka värvitud paagi pealmine pool. Alumise värvib siis kui paak paigas. Aga seda siis alles järgmine nädal. Siis peaks ka saama juba kõik bensutorud külge ja saab ka ehk proovida autot käima panna. Ostsin isegi uue aku selle jaoks (Volta oma - aku keskusest) Ikka ameerika variandi siis.
Pilte seekord ei teinud. Lihtsalt olin laisk :) |
Täna sai lõpuks ka masina käima :) |
21.11.2006 |
Sai paagi alla ja bensutorud paika.
Gardaan samuti alla ning pidurid õhutatud.
Ning siis saigi üle poole aasta jälle autole hääl sisse puhutud.
väike video klipp asjast: www.occassion.net/staff/Proov.avi
Nüüd pole enam palju teha.
Summutid tuleb veel ära teha. Siis veel tagumine stange ära teha. Veel ka alt käigukasti padi vahetada (tellitud juba Top Parts'ist), see mul katki.
Alt kõik põhja kaitsed tagasi panna.
Ja tagaluugi küljes olev kojamehe mootor ka korda teha ning saabki linna vurada. |
|
Vahepeal tehtud.... |
08.12.2006 |
Sai käidud sumpsi toru lihvimas ja poleerimas. Üks toru on oma läike juba kätte saanud. Teine aga ootab alles tegemist. Kuna Töövõtted pole just käpas (pole ennem tegelenud sellega) siis läheb õppimise peale ka omajagu aega. Aga tulemus on hea :)
Veel sai vahepeal tellitud ära käigukasti kinnituspadi (Top Parts'ist). See juba praeguse seisuga ootab installimist.
Ega Küll Küllale Liiga Tee: Tellisin ühe Lift-Up sarja juurde. Nimelt sai korra autot testitud ja tuli väla, et rattad käivad veidi vastu auto keret. Seega tõstan siis veel veidi :)))) Tellisin ära Trailmaster 3 tolli tõstesarja. Seda siis lihtsalt selleks et ei taha autot lõhkuma hakata.
Ei oskagi enam ennustada kas saab auto ikka selle aasta numbri sees sõidukorda. Sumpsid tahaks küll külge saada. Siis saab vähemalt juba veidike ringi liikuda sellega. Suuremad asjad on juba enam-vähem tehtud kui välja arvata see uus 3 tolline tõste mis järgmine ndl. umbes peaks saabuma.
Loodan praegu jõulumehe peale kes aitab mul ehk kinkide asemel auto-remonti teha :) |
|
Trailmaster Body Lift 3´´ Saabus |
21.12.2006 |
Täna käisin Top Parts´is Ja sain kätte ühe paki kus sees siis sellised asjad: |
|
Ja |
21.12.2006 |
Kogu see värk läks maksma 3600.- EEK´i. Nüüd Vaja ainult leida aega, et kõik see staff autole külge kruttida. Aga see aasta vist enam ei jõua. Vähemalt on lootust nyyd asjad kiiremini korda saada. Kõik vajalikud vidinad on olemas ainult vaja garaazi minna. |
3'' Tolli tõste paigaldus |
06.02.2007 |
Asi tõesti jõudiski lõpuks sinnamaani kus sai hakata seda paigaldama autole.
Pean kohe ütlema, et pole sugugi nii kerge kui pealtnäha paistab. Tegemist üksjagu palju. Kõigepealt vanad poldid lahti lasta ja siis stange eest + radikas jne... Palju asju mida kõike vaatama peab. Muidugi ise ei eeldanud kohe nii suurt tööd aga siiski sai tehtud ka väga palju ära. Kahjuks jäi asi veidi poolikuks, sest selgus et komplektis nagu osad kaasas olevad poldid on lühemad kui vaja. Tuleb minna jälle Balti Polti ja sealt vajalikud poldid osta. Mis muidugi lükkab jälle kõike edasi. Aga siiski sai pooled puksid alla juba. Edasine plaan on saada poldid ja siis ülejäänu ära teha. Nüüd aga Veidi Pilte ka tehtud tööst: |
|
Taas Väike Tagasilöök... |
08.02.2007 |
Nimelt selle viimase tõste käigus selgus kurb tõsiasi, et autol praegu all olevad veljed ei sobi ikka minu autole.Sai veidi manööverdatud hoovi peal ja vaadatud, et kustkohast see ratas siis vastu keret käib (Algul arvasin et ratta välja pööramise asendis käib rehv vastu poorikoopa äärt aga ei olnud nii). Asi on selles, et mul on seal velje peal suur rehv mis siis rooli välja pööramise asendis laseb rehvi vastu raami. Käisin juba Top Parts'is uusi vaatams ja andsin tellimuse sisse. Ostan Veljed millel 0 Offset. See peaks minu praeguse probleemi ära lahendama. Ning samas olemasoleva 7'' asemel tuleb 8''ne, sest rehv on ikka selle praeguse velje jaoks liiga lai (viimane piir mis veel selle rehvi jaoks sobib). See uus velg tuleb ka koopast umbes 3 senti väljapoole mis teeb välimus isegi paremaks kui praegune velg. Ja muidugi tuleb uus velg ka täpselt sama firma oma ja ka samasuguse välimusega. American Racing rules :)
PS! Kui nüüd keegi arvab, et talle need "vanad" veljed meeldivad niiväga ja tahaks omale selliseid saada siis võib minuga ühendust võtta. Sest pean need kahjuks maha müüma. Nad lihtsalt ei saa kunagi minu autole sobima. Muidugi sõitnud nad ju ei ole. Praktiliselt tutikad ja liikunud ju ainult niipalju kui autot on vaja olnud liigutada remondi käigus. |
Sai toodud peotäis polte poest... |
24.02.2007 |
Eks ikka selleks, et need mis puudu on saaks paika keerata. Muidu sõidaks kuut pealt ära :) (poldid siis ikka ostetud Balti Poldist)
Poldid olid tavamõõdus mitte toll keere mis muidu selle auto juures üsna igapäevane nähtus.
Esmaspäeval ehk saab juba ka uued veljed kätte ning siis miski päev ka kohe auto juurde ja ehitama jälle. Kõigepealt vaja puuduvad poldid sisse kruvida ning siis saab eest jälle kokku tagasi laduda. Ja saab ka ehk veljed ringi lüüa. Siis saaks ka korra õiget testisõitu teha.
Ühe spiooni poolt tehtud pilt ka siia illustreerimaks hetke olukorda autost päevavalguses: |
|
UUED VELJED... |
19.03.2007 |
Sai siis täna poes (Top Parts'is) järgi käidud ja koju toodud uued veljed mis ammuilma tellitud olid. Need siis nüüd niiöelda õiged selle suure rehvi jaoks mis ma autole välja olen valinud. Veel sai tellitud-välja ostetud üks esisilla lülitus julla, mis muidu olemas oli aga veidi räsitud olukorras. Seega uus ikka parem kui vana.
Kahjuks ühtegi detaili külge panna ei saanud masinale. Soojad ilmad tulekul ja enne vaja sikkel töökorda sättida - Sinna see päev läkski.
Mõned Klõpsud ka kraamist: |
|
Velgede Vahetus... |
10.04.2007 |
Sai siis eile veidi masinat kokku pandud. Esistange ette ja iluvõre kõlge ning ka polte üle kontrollitud kas on ikka kõik kinni.Lõpuks sai esimene pikem sõit ette võetud rehvivahetus punkti. Seal siis vahetasin olemasolevad 7" veljed 8" vastu. Ning täna peaks saama õhtul loodetavasti ka silla reguleerimistööd ära tehtud. Siis saab juba muude asjade kallale asuda.
Ei ole enam palju kui saan sellega juba igapäevaselt ringi sõita :)
Mõned Pildid tehtud töödest: |
|
Kokkupanek... |
13.04.2007 |
Jätkub siis auto kokkupanek.
1.Vahepeal sai auto silla stendi viidud ja seal asi siis paika aetud. Nüüd kõik kalded ja muud jutud korras.
2.Järgmine asi mis tegin oli see, et panin esiotsa lõplikult kokku. Iga pisi vidin leidis uuesti oma koha üles.
3.Ning kõige lõpuks sai ka esiraud paika pandud.
4.Veel läksin roolivarda kallale ja paigaldasin ühe pikendus jupi sinna vahele. Paras suur ettevõtmine - ei tahtnud algul minna - sai mitu korda rool terves täies maha ja siis uuesti tagasi pandud.
5.Ahjaa prosede juhtmed sai ka paika pandud veel.
Ja üks eriti loll asi juhtus Täna: Ei saa ju lasta autol seista ja oodata millal kõik valmis saab - IKKA ON VAJA VAHEPEAL SÕITMAS KÄIJA - mis omakorda tingis selle et Top Partsist ostetud esisilla vaakumlüliti oli mul pandud valmis satange ja esiraua vahele, et kohe-kohe see külge panna. Kui tekkis mõte, et teeks enne ühe sõidu - no ja muidugi olin JUBA unustanud selle jubina olemasolu seal ees. Andsin mõnusalt klotsi ka, kui peeglist järsku nägin miskit paberkarpi lendams - ise veel kehitasin õlgu ja mõtlesin: "miski sodi teel". Tagasi garaazi ette jõudes järsku koitis DEEM whf.. Egas midagi võtsin teise masina ja sõitsin tee uuesti läbi otsides vajalikku detaili - NO ja MUIDUGI Oli see ju nüüd Täitsa Ribadeks - Rataste alt läbi käinud. Vähemasti sain selle vedru sealt kätte mida mul tegelikult algul vaja oligi. Ainult et ühe vedru eest 1600.- EEK´i maksta on sutsu palju küll :)
NÜÜD AGA ILUSAID PILTE VEIDI:
|
|
Õõtsa probleemid ja muud tegemised... |
01.05.2007 |
Õõtsa probleemid
Üsna peale kokkupanekut selgus üks nõrk koht. Nimelt Ülemised Õõtsad millele tuli teha väike sisselõige amordi liikumise jaoks ei õigusta ennast. Seda sellepärast, et see muudab selle nõrgaks ja paindub siis läbi. Nagu juhtus ühe juhipoolse ülemise õõtsaga. Kui algul tundus kõik korras olevat siis peale veidi sõitmist avastasin juhipoolse ülemise õõtsa vastu amorti olevat. Algul arvasin et sai valesti sildu timmitud ja selle tagajärjel see nii juhtus. Aga hiljem tuli välja, et see kõik ikka sellepärast, et sai sinna väike sisseõige tehtud ja selle tagajärjel õõts nõrgaks muutus. Kuna algul probleemist aru ei saanud tegin sinna lolli peaga veel ühe lõike juurde ja sellepeale vajus asi üldse kokku. Sai siis veidi taastusravi tehtud - aga see rohkem ajutine sest plaan A kujulisest toruraamist uued teha või siis tellida (Vt. viimast pilti). Niikaua kui uued kohal pole siis maastikule eriti ronida ei taha. kes teab mis veel juhtuda võib. Peale selle, et tuleb ülemised õõtsad ära vahetada - pean ka ühe uue esimese amordi tellima, sest see sai väga hullusti viga ja ei tööta enam õieti.
Võimalus on siit lehelt tellida omale komplekt mis päästaks olukorra.
www.superlift.com/suspension/gm/83-S10.asp
Praegune olukord on siis selline, et juhipoolne ratas on veidi lääpas all - justkui oleks sild reguleerimata. Kõik on selle süü, et õõts on veidi kõver ja liiga sügav sisselõige tehtud.
MUUD TEGEMISED
Sai käidud avakruiisil ning rahule jäädud, et masin ikka liigub ja pole päris laiali läinud.
PS! Veidi sai ka tagumisi rattaid keerutatud.
Tehtud aga sai vahepeal:
1. Keemiline puhastus (seoses niiske sügisega oli autos hallitus ja see nüüd likvideeritud ja ka muidu kena puhas)
2. Mõned värviparandused
3. Tagaluugi kinnitus sai lõpuks ometi paika liimitud. Oli sellega ka üks igavene jama. Ei kõlvanud sinna mitteüks liim peale klaasi liimi. Algselt tundus see olevat nagu rauast aga kui olin seda vanast liimist puhastunud relakaga. Selgus, et hoopis kummist osaga on tegemist ja seepärast ka tavaliimid seda hästi ei liiminud. Lõpuks käisin Pärnu mnt. Auto service taga olevas Klaasiliimimis töökojas ja lasin kuuma liimiga asja ära liimida (100 EEK'i läks maksma). Nüüd peaks veel korra tagasi minema ja laskma veel ka ääred sama liimiga ära siluda, sest peale kuivamist tõmbas liim suhteliselt kõvasti kokku. Ja ääred veidi turritavad. Veel veidi liimi peale lisada ja siluda olekski nagu originaal. Vähemalt seisab nüüd luuk kindlalt kinni.
Mõned Tuleviku tegemised on:
1. installeerida Lällar. (olemas aga vaja veel antenn osta ja see paigaldada)
2. Alt kõik kaitseplekid paigaldada.
3. Välja.- ja sisselase lõpuks valmis teha.
4. Uued küünla juhtmed osta ja paigaldada.
5. Lõpuks ka timmis häälestus kusagil stendis ära teha.
6. Tagant panipaiga osa tuleks katta korraliku riffel plekist vanniga, et saaks kola sisse visata ja poleks karta et seest kogu salongi vaiba ära määriks. Pidevalt on vaja igasugu kola vedada ju. Selle vanni teen ise valmis sest ei tea küll ühtegi firmat mis sellist tööd mõistliku raha eest teeks.
Nüüd aga pilte ka:
|
|
Mahlad Välja - Mahlad Sisse... |
31.05.2007 |
Ehk siis sai ära lastud teha õlivahetus. Vahetatud said kõik õlid. Peale piduri ja tagasilla õli mille ma ise olin osavalt eelnevalt ära vahetanud.
Veel läks vahetusse tühikäigu mootor - mis katki oli.
Veidi auto diagnostikat tehti ka.
Kõik siis toimus American Beauty's
Täna sai käidud ka Tehnoturus (Paavli tänaval) ja ostetud lällarile antenn. Saan selle varsti raadiole külge kruvida ning siis ka mul võimalus lällarit kasutada.
Sai eemaldatud üks osa sisselakse torust mis peale tõstmist ei tahtnud enam kapotialla ära mahtuda. Kuna mootor vajus mõned sendid allapoole ja sellega seoses jäi selle toru sumbuti osa veidi õhku ja segas kapotil sulgumist. Uue tegin kanalisatsiooni torust vajalike põlvedega.
Pildid eemaldatud torust: |
|
AUTO Maha Müüdud |
12.09.2007 |
Täna Sai siis masin maha müüdud. Loodan, et uus omanik hoiab masinat kenasti ja saab ka need asjad tehtud mis minul poolikuks jäid. Kahju oli masinast loobuda aga niisama seisma ei tahtnud Õuepeale jätta. Elutempo on kiiremaks muutunud ja lihtsalt polnud enam aega tegeleda selle projektiga.
Head veeremist uutel teedel !!! |