www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Lincoln Mark V 1979


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (30) tagasi

 Lincoln Mark V 1979

 Omanik: kuripiiritus

Ta liigub taas 03.07.2015
Nii võib vabalt kokkuvõtta toimunut. Kuigi pealkiri kõlab paljulubavalt ei ole tegelikult toimunud suurt midagi. Kogu see paari aastane seismine oli põhjustatud enese Eestist puudumisest. Nüüd jälle tagasi ja sai ka autol tolm maha pühitud.
Seismine polnud väga halvasti mõjunud. Peale aku laadimist läks poolest pöördest jälle käima. Kuigi aku ise oli saavutanud patarei mahutavuse. Peale laadimist pidas vastu umbes päeva ja siis oli jälle vaikus. Õnneks oli lahendus lihtne.
Kui natuke jälle sõidetud sai, tulid välja ka vanad vead, mis olid juba natukene ununenud. Kui sõita kiiremini kui 70 siis hakkas kaane tihendi vahelt õli kaarega kollektorite peale lendama ja põhjustas mõnusa pilve autotaha.
Kuna hetkel tööl ei käi ja vegeteerin niisama, sai otsustatud mootor lahti kakkuda ja tihendid ära vahetada. Mõeldud tehtud. Kaaned käisid koos väljalaske kollektoritega maha ja töö vüis alata. Silindrid tundusid üsna siledad ja on veel ülepuurimata. See on tuleviku mõttes hea. Üks päev kui pangast helistatakse ja öeldakse, et kuulge ärge tooge meile rohkem raha, teie kontod on ääreni täis, on plaan mootorit natuke edasi aidata. Seniks aga sõidab praeguse setup'iga edasi. Sisselaske klapid olid naljakalt valged, ilmselt on segu vist törts lahja. Üks varras oli pool karva kõver, aga ei midagi hullu ja läks oma kohale tagasi. Väljalaske poltide lahtisaamist olin juba pikalt põdenud, aga suruõhuga paugutas nad õnneks lahti. ainult kolm, juba enne pooleks olnud polti, tuli välja puurida. Sinna saigi tehtud vähe suurem auk ja uuesti keermestatud. Kollektorit ennast sai silma järgi proovitud väheke sirgemaks lihvida aga sai ainult kübeke parem kui varem. Töristab ikka tihendi vahelt läbi. Samas see ei ole kriitiline hetkel, kuna nii kaaned kui kollektorid saavad ühel hetkel uued olema ja seega pole mõtet nende sirgeks ajamisse eriti hetkel investeerida. Mootor sai uuesti kokku ja töötab paremini kui varem, kuid samas päris hea ikka veel ei ole. Kuid juba eelnimetatud põhjustel ei hakka hulluks minema. Tuleb loota, et rikkus ei hüüa tulles ja üks hommik on ta kohal ja saab lõplikult mootori ära teha.
Üks päev sai avastatud, et aknapesurid ei tööta enam. Peale pesuripaagi maha võtmist selgus, et seal sees oleva mootori juhtme klemmid on katki. Kui mootor oli paagist välja nokitud selgus, et see on nii ammu aega tagasi juba hingusele läinud, et seda aega ei mäleta isegi vanad eestlased enam. Õnneks käis mootor suht lihtsalt lahti. Tundus, et maha põlenud ta ei olnud ja vajas lihtsalt väga põhjalikku puhastamist. Peale mida võttis ta jälle tuurid üles. Kui nüüd voolikuid pidi edasi liikusin, leidsin sealt veel ühe pumba. Kuna vana pump pritsis jälle täiega, siis rändas see leiutis kogu oma juhtmestikuga pagassi tagavaraks.
Parem pool Parem vasak pool vasak suur sitt maha nühitud Mõned poldid tuli juurde teha Valmis kokku minema jälle Enam vähem Mootor osastatud uued ühendused Parem kui varem Boonus vidinad