www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Markide lõikes > Chevrolet Camaro 1985


Omanik: V8voge. Auto lisatud: 18.07.2005 01:55. Viimati muudetud: 08.05.2018 13:46 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Chevrolet
Mudel: Camaro
Aasta: 1985
Kütus: Bensiin
Mootor: 172 cid
Käigukast: -
Võimsus: hp ( kW)
Pöördemoment: lb-ft ( Nm)
Veerandmiil: -
Asukoht:

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

külgvaade eest tagantvaade 2 tamme riiulit + ukse kyljes praegune seis praegune seis2 minu \

 Auto kirjeldus

Nägin -98dal aasta suvel kuulutust sellest autost....läksin vaatama ja...auto seisukord oli kehv,aga ülevaatus oli "tehtud" ja arvasin et esimeseks ameeriklaseks käib küll ja nii tast siis tuligi minu "peavalu". Eesti teedele oli auto tulnud vist 94 ndal aastal.
Kõik rooli vardad ja otsad pidi ära vahetama(praeguseks on terve esi otsa jubinad ära vahetatud)
Uued amordid ette ja taha.
Taga vedrud sai vahetatud(seal olid ennem mingid "pastapliiatsi vedrud" alla lükatud)
Kaug tuled ei töödanud.
Käsipidur puudus.
Pentsu pump jättis korra minu ja auto tartu kesklinna.Romulast anti Pajero 2,3 pentsu pump prooviks kaasa ja see kurivaim teeb oma tööd siia maani Camaros.
Meisterdasin paar tammepuu riiulit,et kus saaks nats pudi-padi hoida,sest Camaros on millegipärast eriti koonerdatud selliste pudi-padi säilitus kohtadega.
Siis tuli sõjavägi ja auto jäi paariks aastaks seisma ,kuna sõjaväe palgaga ei jõua korras pidada autot. Ega see seismine autole head teinud.Kui aga peale armeed hakkasin toibuma raha raskustest hakkas notitamine jälle pihta.....
Kõik lukud(uste ja luugi lukud)pidi ära vahetama sest vanad sai kruvikeerajaga lukust lahti keerata.
Sai pandud ka uued tagatuled, sest vanad olid katkised ja liiga tumedaks toonitud.
Ostsin talle alla kogu uue summuti(vana oli juba nagu sõela põhi mis ei püsinud enam koos kui paigatud kohtadest)ja vedasin potist veel torud mõlemisse taga nurka. :)
Romulast leidsin veel Pontu "taga tiiva" (spoileri)-panin külge-hobujõude kurat autole juurde ei tulnud! :) Vaatepilt muutus ainult sportlikumaks.
Ühel ilusal hommikul märkasin et esi klaasi oli ilmunud suur "ämbliku võrk" !!! Klaasi vahetaja kinnitas minu teooriat,et see on löödud rusikaga. Kadedaid ja õelaid inimesi jätkub nii palju et oleks Kalasnikovile kasutust.
Siis kunagi sai kõrini sellest pisikesest vibrast mida tekitasid BMW veljed (poldi augud on nats erinevad kui Camaros) Egas midagi -panin alla Oldsi veljed ja vibra kadus koos bemari velgedega.
Siis sai vahetatud esi suuna/park tuled.
Ja lasin korda teha kogu tulede elektri juhtmestiku süsteemi. (Elektrik ütles vana juhtmestiku kohta et" ei ole sellist pornot veel näinud":))
Auto algupärane värv(kollane) hakkab juba nii siit kui sealt välja tulema. Ja tõenäoliselt on kunagi saanud laksu vasemasse esi tiiba,sest vana pask pahtel ja sitt plekksepa töö hakkab endast märku andma.
Praegusel ajal on Camaro nagu pühapäeva auto.

Selle kõige kohta mõni võiks öelda et-"HIRMUS" Aga sellevõrra suur AM autofänn olen et alla ei ole andnud. Praeguseks olen ahnitsenud endale 10 AM päritoluga autot. Kahjuks töö takistab nii palju harrastust.Aga lootust ei ole veel kaotanud. ;)

3.2006
Sai eelmine aasta alla ostetud uued M+S kummid.(ette 235 & taha255)
Ja kohe saab ka kõik ukse tihendid ära vahetatud.

5.2018
Auto on seisnud külmas hallis ja ei ole käivitunud umbes 10 aastat. Põhjust ei tea ega ole nii palju aega et hakkaks uurima ka..... Mootorit keerutan iga aasta et saaks õlid liikvele. Kuna tal on väike mootor siis se tähendab et on tuleviku auto...sellep ei taha tast lahti ka saada.