www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Markide lõikes > Ford Mustang 1987


Omanik: rookierice. Auto lisatud: 26.02.2007 18:44. Viimati muudetud: 26.02.2007 19:02 tagasi

 Auto üldandmed

Mark: Ford
Mudel: Mustang
Aasta: 1987
Kütus: Bensiin
Mootor: 302 5.0V8
Käigukast: T-5
Võimsus: 228 hp (168 kW)
Pöördemoment: 300 lb-ft (408 Nm)
Veerandmiil: 14.5
Asukoht: L-Rootsi Malmö/Tallinn
Viimane sissekanne autopäevikus: 13.07.2008 (Kokku: 4) (Loe päevikut)

 Pildid - täissuuruses pildi vaatamiseks kliki pildil

üks väga must talveunest äratatud käkk puhtana juba parem! veidi räsitud esiosa

 Auto kirjeldus

Saamislugu:

2006 aasta tuli siis minu jaoks kiire auto ostmise plaaniga, alguses sai vaadatud turbomootoriga autosid, sigarikerega audi langes kohe välja oma üüratu massi ja elutoasuuruse kerega (kuigi sõidab väikeste modifikatsioonidega 13.5 igapäevaselt). Mõte käis tõsiselt calibra turbo poole, olin vaid näpusirutuse kaugusel ostust, kuid saatus ei soosinud seda tegu.
Noh hästi, vaatame edasi, algseteks nõueteks oli piisav võimsus, neli- või tagavedu, manuaalkast ja mugavusvarustusest konditsioneer ning elektriaknad. Kindlasti pidi tegu olema alla 15sekundi masinaga. No ja siis ühel päeval teatas Allar, et tqhq-s on mustang müüa, ega ma kohe uskunud, kuulutus oli kuid vana ja nagu teada upitamist seal ka ei toimu. Võtsin igaks juhuks veel otse omanikuga ühendust, samal ajal kurvalt kuulutusi sirvides, et äkki leiaks midagi, tahtsin lihtsalt ühe auto ära osta. Raske oli leida midagi, mis oleks tundunud samavõrd põnev, aga olin kindel, et konkreetne auto on omanikku juba vahetanud. Sai tema kohta enne loetud, uuritud ka mis tast teha annaks. Selgus, et kui originaalis on tegu suhteliselt aeglase autoga, mis näiteks calibra (või ka celica gt4) käest paari autopikkusega saab, siis ka too mootor kannatab ju mõõdukat ülelaadimist ja 5.0 v8 turbotatuna on midagi muud kui 2.0T. Hakkasin mõtlema, mis saaks kui ühel päeval oleks 400hobujõudu, see oleks ju tõeline unistus, liiga ilus, et olla tõsi. Samal ajal kurvastasin, et konkreetsel autol oli juba palju tehtud, mis minul kui "originaaltooriku" ostjal veel teha tuleks.
Siis saabus mail, auto on alles, huvi pole eriti olnud, ilmselt ei läinud üle 5e minuti peale maili lugemist kui minu poolt lendas teele kirjake sõnumiga "see peab minu omaks saama!", ma polnud selleks hetkeks veel autot näinud. Eks selgus mõningaid pisiasju, probleeme mis autot kummitasid, nii et sai siiski veel uuritud mõningaid alternatiive, aga hoolimata jubedusest, mida esimene nägemine ja proovisõit tähendasid (juhitavus oli kehvem kui vanal trollil, minekut ka justkui polnud, tundus muidugi kiire, kuna roolitaga tööd jätkus) sai see kaua seisnud autoke ära ostetud.
Probleeme tuli veel aga nendest pole ju vaja rääkida, lõpes asi sellega, et ühel ilusal varasuvisel öösel otsustas käigukast töölepingu lõpetada. Ja kui sinnani olin autoga suht rahul siis hakkasid mõtted liikuma, mis ma tegelikult muuta tahaks, pidin saama aja käigukasti remondiks kahe nädala pärast. Ühel õhtul sai siis võetud eest esipamper koos tulede ja muu juurdekuuluvaga, mõte seda väheke korrastada, ümber ehitada ja siis ka uuesti värvida. Aga juba järgmisel õhtul sai see pööningule visatud, mõte arenes edasi ja areneb siiani, suksuke on vahepeal veel päris mitu kastitäit juppe kaotanud, osa nendest ei leia ka iial teed tagasi auto külge. Lõbusa suveauto ost ja tema eest hästi hoolitsemine (nagu ka eelmisele omanikule lubatud sai) ei edenenud üldse. Nüüd on plaan siiski auto mingitmoodi sõitma saada suveks, kuna pole korraliku garaazi ei saa see kerge olema, ootan ilmade soojenemist, üle +5 pole enam väga viga. Mõistus ütleb, et sealt peaks hea õnne korral tulema ca 14.2 sekundi aeg, unistan 14.0ist.
Performance modifikatsioonid on endiselt üks suur unistus, aga kui elu minu vastu armuline on siis saan sel suvel tõesti autoga mõned sõidud teha ja järgmise talve kulutada kapotialusele, vaevalt see muidugi nii läheb....
Põhiline on see, et ostu ei kahetse ja siiski töötan plaanide kordasaatmise nimel, nad on mul lihtsalt alati liiga suured olnud ja seetõttu on palju ka ainult sõnade tasemele jäänud.
Müügimõtteid pole, küsimus pole hinnas, see on minu auto, mitte lihtsalt mingi mustang. Kui teda poleks, siis ilmselt kipuks mõte r33 kerega skyline peale, aga mustang on mulle nagu naine, lahutuspaberid peavad enne kohtukulli allkirja saama!


Edasistest plaanidest ja tegudest siis kui midagi ka näidata on!

Ja vabandused Rihole, et ma auto mõõduka kasutamise ja hea hoolitsemise lubadust pidada ei suutnud, ehk kunagi veel suudan!