|
Autopäevikud > Chevrolet 3100 Pickup 1949
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (7) |
tagasi |
Chevrolet 3100 Pickup 1949 |
Omanik: Vana7 |
Unelmad ja tegelikkus |
28.01.2008 |
Nagu ikka lähevad need suuresti lahku.Lootsin konteinerist leida auto,millega kohe söösta liiklusse.Nii vähemalt lubas eelinfo USA-st.Tõsi,mootor käivitus vaatamata rohkem kui kolmekuulist ookeaniavarustel loksumist omalt akult suht kergesti,kuid sidur ei lahuta ja esipidurid kiiluvad kinni.Nii,et treilerile sõidust ei tule midagi välja ja tuleb vintsi vändata.
Ja mis kõige hullem - ülemise auto jaoks ehitatud puitsõrestik on rikkunud kabiini küljed.
Nii et vastuoluliste mõtetega kodu poole.Teeolud pole just pehmelt öeldes parimad - lumi ja tükati must jää.
Kesköö paiku eriliste vahejuhtumiteta lõunaosariikides. |
|
Otsustatud - auto tuleb üle värvida. |
28.01.2008 |
Esiagne mõte oli,et rikutud värv kabiinil tuleb võimalikult originaalilähedaselt taastada,kuid edaise täpisuurimise käigus selgusid hoopis hullemad asjaolud.Nimelt kogu värvkate on nagu nõelaga seestpoolt väjapoole torgitud.Kogemustega automaaler nentis,et kui soovin korralikku tulemust, aitab siin ainult vana värvi täielik eemaldamine.
Järjekordselt sai kinnitust müüt,et USA-st tuleb auto valida tehnilise seisukorra,mitte välimuse järgi.Enamasti lasevad mikid vanale värvile uue,kaasaegse värvikihi lihtsalt peale.Esmamulje saab ilus,kuid mõne aja möödudes tekib värvkatete omavaheline keemiline konflikt ja värv hakkab mullitama.
Seega tuli rasket raha nõudev otsus - vana värvkate tuleb kuni halja plekini maha lihvida ja kogu ettevalmistus-värvimisprotseduur läbida.Maalermeistriga hinnaläbirääkimiste järel algasid tööd,mis kajastuvad aadressil http://autoblogi.blogspot.com |
|
Lugu sellest,mis peitus värvi all |
30.01.2008 |
Tänaseks on maalermeister kapoti ja tiivad puhtaks lihvinud ja krundiga katnud.Kui kapott on väga heas seisus,siis seda ei saa ütelda tiibade kohta.Lausa imestada tuleb USA automaalrite töökuse üle.Selle asemel,et mõlgid välja taguda,suudavad nad ühele poritiivale ca 10kg pahtlit peale määrida.Peab tunnistama,et visuaalne tulemus oli väga hea - tiivad paistsid esmapilgul nagu uued.Mis aga oleks toimunud selle megapagtli kihiga mõne aasta jooksul või mõne väikse "kõksu" tagajärjel?
Nüüd siis töödega niikaugel,et eile läks paljaks roogitud alusraam liivapritsi ja värvimisele.Poritiivad aga lähevad pleksepa kätte,kes loodetavasti teeb need enam-vähem algsete kujuliseks. |
|
Plekid hakkavad ilmet võtma |
05.02.2008 |
Kui senini muutus auto lammutustööde käigus aina ebaautolikumaks,siis nüüd hakkavad mõned jupid juba värvmiseelset kuju võtma.Kui vaadata pilte eelmisest nädalast ja nüüd,on vahe ikka märgatav küll. |
|
Remondigraafik lõhki |
15.02.2008 |
Tänaseks on siis selge,et planeeritud veebruari lõpuks ei õnnestu kuidagi kastikat korda saada.Nagu ikka tekivad tõrked nende tööde osas,mida tuleb teha mõnes teises kohas.Näiteks raami puhastamine ja värvimine nihkus peaaegu nädal planeeritust hilisemaks,kuid kui see tehtud sai,siis kvaliteedi osas tuleb öelda ainult kiidusõnu.Tõrvandis asuv OÜ Värvigrupp on üks nendest vähestest firmadest,kes teevad töö kõiki nõudeid järgides ja kui vaja annavad omad soovitused nendes asjades,mille peale väheste kogemustega tellija ei tulegi.Tänud neile!
Nagu piltidelt selgub,tuleb ilmsiks aina uusi ebameeldivaid üllatusi,mis omakorda toovad kaasa täiendavad pleksepatööd ja nihutavad remondi lõpetamise aega üha edasi. |
|
Nüüd läheb lihtsamaks. |
28.02.2008 |
Tundub,et remondimäe tipp on ületatud ja varsti hakkab plekihunnik jälle auto kuju võtma.Vahepeal on aga juhtunud nii mõndagi huvitavat nt.leidis maalermeister termiidipesa,emotsiooniderohke vaidlemine oli värvivalikul,õnnestus tellida täiskomplekt kabiini tihendeid.Täna peaks plekksepp lõpetama kabiini paikamise ning homme saab auto mootori koos käigukastiga tagasi.
Lisan pildid kolme võimaliku tulevase värvi kohta - milline nendest tuleb,on esialgu minu saladus. |
|
Selline kastikas |
04.04.2008 |
Kuna mitmesugustel põhjustel venis värvitöö graafikust välja,oli vaja vabastada koht värvitöökojas ja auto kokkupanek toimub T-Parts töökojas.Seda seni,kui ta on võimeline iseseisvalt vähemalt treilerile sõitma.Esialgselt on kavas homme kolimine "alalisse elukohta",kus järeltööd jätkuvad veel ilmselt pikka aega.
Nagu ikka oli jama Usast tellitud juppidega.Esiklaas oli igati korralik,ainult et hoopis teist tooni,saabumata jäid ukseklaaside karvased tihendid jne.Tellitud on veel vedrukiiged ja puksid,kuid seni pole nende saabumisest midagi kuulda.Võimalik,et neid tuleb hakata ise aretama. |
|
|
|
|
|