www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Cadillac LaSalle 39 - 50 1939


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) tagasi

 Cadillac LaSalle 39 - 50 1939

 Omanik: Vana7

Alusvankri remont 12.10.2011
Algas sellest,et raam täiesti alasti võtta.Peab mainima,et tolleaegsed poldid on tehtud niivõrd vinskest materjalist,et neid ei õnnestu puruks keerata.Kuigi on kasutada väga head tollvõtmete komplektid keerab poldi või mutri kandid ennem üle,kui polt pooleks läheb.Enamus õnnestus mitmekordse leotamise järel siiski lahti keerata ja sellised läksid peale liivapritsi ja tsinkimist taaskasutusse.Need,mis tuli lahti lõigata või raiuda asendan tänapäevaste tollmõõdus poltide-mutritega.Olgu mainitud,et nende hinnad on võrreldes meetermõõdustiku omadega kuni 10 korda kallimad.
Kui esipiduritrumlite mahavõtmine ei tekitanud mingit probleemi,siis tagumised olid pooltelje koonuspindadega niivõrd ühinenud,et nende lahtikangutamiseks tuli teha spetsiaalne eriti võimas tõmmits.Selle abil ja pisut kuumutamisel tuli ära parempoolne,kuid vasakpoolset tuli kolm korda südamikust lausa punaseks kuumutada,enne kui see kõva plaksatusega lõpuks lahti kargas.Loomulikult sai sellise tegevusega rikutud päästmatult pooltelje laager ja tihend.Õnneks sai need edukalt asendada tänapäeval toodetutega.
Peale puhastamist,värvimist-tsinkimist osutusid kasutuskõlblikuks piduriklotsid,klotside vedrud ja muu pidurite juurde kuuluv pudi-padi,kuid pidurisilindrite kolvid olid niivõrd kinni roostetanud,et peale mitmeid katseid neid välja saada loobusin ja otsustasin uued tellida.Üllataval kombel saabusid need paari nädalaga.Sobivad täielikult,kuid kahjuks puuduvad nende korpustel sellised kirjad,nagu originaalidel.Ju siis on tehtud kusagil näm nämmide maal.Ega ma sellepärast vanu minema viska,vaid katsun kunagi tulevikus need ikkagi lahti võtta ja kasvõi rekvisiitide jaoks taastada.

Esisilla lahtivõtmine algab Kõvasti sai vaeva nähtud roostetanud tagavedrude kättesaamisega Sellised tagavedrud tuli pulkadeks lahti harutada,puhastada,värvida ning uuesti kokku sobitada Paljakskooritud raam läheb liivapritsi ja värvimisele Raam nagu uus Kokkumonteerimise hõlbustamiseks raam esialgu selili Esisilla piduriplaat Tagasilla piduriplaat Uuenduskuuri läbinud piduriklotsid Tagasild puhastatud-värvitud Pidurite pudi-padi värvimine puitklotsil Remonditud tagavedrud Auto uuestisünni algus Esisild oma kohale