|
Autopäevikud > Cadillac LaSalle 39 - 50 1939
|
Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (6) |
tagasi |
Cadillac LaSalle 39 - 50 1939 |
Omanik: Vana7 |
Alusvankri remont |
12.10.2011 |
Algas sellest,et raam täiesti alasti võtta.Peab mainima,et tolleaegsed poldid on tehtud niivõrd vinskest materjalist,et neid ei õnnestu puruks keerata.Kuigi on kasutada väga head tollvõtmete komplektid keerab poldi või mutri kandid ennem üle,kui polt pooleks läheb.Enamus õnnestus mitmekordse leotamise järel siiski lahti keerata ja sellised läksid peale liivapritsi ja tsinkimist taaskasutusse.Need,mis tuli lahti lõigata või raiuda asendan tänapäevaste tollmõõdus poltide-mutritega.Olgu mainitud,et nende hinnad on võrreldes meetermõõdustiku omadega kuni 10 korda kallimad.
Kui esipiduritrumlite mahavõtmine ei tekitanud mingit probleemi,siis tagumised olid pooltelje koonuspindadega niivõrd ühinenud,et nende lahtikangutamiseks tuli teha spetsiaalne eriti võimas tõmmits.Selle abil ja pisut kuumutamisel tuli ära parempoolne,kuid vasakpoolset tuli kolm korda südamikust lausa punaseks kuumutada,enne kui see kõva plaksatusega lõpuks lahti kargas.Loomulikult sai sellise tegevusega rikutud päästmatult pooltelje laager ja tihend.Õnneks sai need edukalt asendada tänapäeval toodetutega.
Peale puhastamist,värvimist-tsinkimist osutusid kasutuskõlblikuks piduriklotsid,klotside vedrud ja muu pidurite juurde kuuluv pudi-padi,kuid pidurisilindrite kolvid olid niivõrd kinni roostetanud,et peale mitmeid katseid neid välja saada loobusin ja otsustasin uued tellida.Üllataval kombel saabusid need paari nädalaga.Sobivad täielikult,kuid kahjuks puuduvad nende korpustel sellised kirjad,nagu originaalidel.Ju siis on tehtud kusagil näm nämmide maal.Ega ma sellepärast vanu minema viska,vaid katsun kunagi tulevikus need ikkagi lahti võtta ja kasvõi rekvisiitide jaoks taastada.
|
|
|
|
|
|