www.usaraud.ee  >

 Liikmetele:

 Kasutajatunnus:
 Parool:
Registreeru liikmeks!

Autopäevikud > Chevrolet Suburban K1500 1997


  Viimane sissekanne | 3 viimast sissekannet | Kõik sisseakanded (5) tagasi

 Chevrolet Suburban K1500 1997

 Omanik: jass

Esimesed õnnetused 01.07.2008
Olles siis 2 kuud õnnelik omanik suudeti autole juba otsa sõita. Sai hommikul auto ilusti kontori ette pargitud ja tööd tegema mindud kui äkki töökaaslane tuli ütlema, et mul ägä autu küll aga murupeal ei ole ilus parkida, sai siis mindud asja uurima, et mis moodi see auto murupeal on tagurdasin oma arust ilusti vastu äärekivi mis oma 20- 30 cm kõrge ja kõndsin auto juurest ju minema. Tuli välja et auto tõesti taga ratastega muru peal eemalt ei saanudki aru et midagi viga lähemalt vaadates ees nr-märk mõlkis ja stange poole cm võrra nihkunud. Jäljekütti mängides leidsin, et mingi veok oli platsi manööverdanud ja vaikselt vastu nina müksanud ning mu auto murule lükanud. Egas midagi sai politsei kutsutud asja uurima. Ilmusid nad 2-3h hiljem väga ei mäleta enam kui täpselt vangutasid pead, et jäljed juba lume alla (to päev sadas lund) üritasid mulle veel selgeks teha, et see võis ka vabalt sõidu auto olla ja lõuks veel mainisid, et kui ma auto üles leian helistaks neile ka. Nimodi siis see läks.
Paak enamvähem õige kohapeal
Esimesed tööd auto kallal. 01.07.2008
Kuna ainuke asi mis sõidumugavust häiris oli aegajalt pidurdamise ajal auto raputamine sai seda asja uurima hakatud. Esimene asi mis silma jäi oli et kui taga rattaid käega keerata poos nagu kohati kinni ratta. Egas midagi sai trummlid lahti kisutud ja vaadatud mis sees on väga mingit viga silmaga ei näinud aga ohutuse mõttes sai pandud uued vedrud, uued klotsid ja uued trummlid. Viga to mudugi ei parandanud sai siis hiljem viidud AB-sse kus samuti viga ei tuvastatud aga määrisid esisilda mis korraks nagu leevendas asja aga probleem ikka alles peab ilmselt esi pidurite kallale minema.
Hooldus 01.07.2008
AB-s piduri probleemidega käies sai ka tehtud korraline hooldus ehk siis kõik õlid ja filtrid pluss midagi oli veel aga ei mäleta mis.
Pettumus müüa poole pealt ka natuke. 01.07.2008
Kuna auto sai talvel ostetud ja tol hetkel olid isegi kergelt külmad ilmad siis konditsioneeri töötamist ei saanud kontrollida. Salongis nupu peal tuli töötas see ka kõik. Küsisin siis üle igaksjuhuks kas ikka töötab? Kinnitati, et töötab. Vahepeal tuli millegipäras suvi ja autos hakkas palav sai siis rõõmsalt kont sisse lülitatud et nüüd peaks siis mõnus jahe õhk peale puhuma aga ei kedagist. Peab kiiresti nüüd kondi vana juurde sammud veama enne kui suvi läbi.
Esimene kruiis. 01.07.2008
Sai käidud ava kruisil ja siis autol pisut lennata lastud. Ei tea kas kaas kannatajate liigne õllejoomine või krt teab mis aga bensupump hakkas ühtäkki päris valjult häält tegema. Nüüdseks asi nii kaugel et ei julgenud edasi sõita enam ja sai auto seisma pandud kuni uus pump käes ja to paaki topitud.
Jõudis ilus päev kätte kus pump oli pihus sai mindud paak alt ära kisutd mis oli omaette ooper. Kes asja esimest korda teevad neile soovitus et otsige pumba juhtme pistikut kuskilt tagasilla pealt või krt teab mis pesast igastahes ta on olemas. Aega võttis aga leidsin ka enda autol pistiku üles sai paagi maha ja uue pumba sisse.

Sai ka kettaga paagilt rooste ja muu sodi kihi maha lükatud kuna endine omanik hoiatas et üle 100l väga paaki ei tasu panna pidi lekkima kuskilt. Auk üles leitud pisut keemilist peale ja värv uuesti külge. Paak rõõmsalt alla tagasi ja lootes et saab jälle uhkelt ameeriklasega krusida aga kus sa sellega nii kui surve voolikusse sai olid paagi peal nagu murukastmis agregaat igale poole pritsis kütust (aerosool värv jooksis ka ilusti maha) egas midagi paak alt ja vaja uus jupp (ei tea juppi eesti keelset nimetust) tellida õnneks oli to jupp selline mida sai ainult rockautost siis kiiresti tellimus sisse, 3 nädalat ootamist ja tänase kuupäevaga sai kätte. Seega tõotab tulla põnev ndlvahetus värvimise ja monteerimisega.