Chevrolet Express Custom Gulf Stream Conversion 2001 |
Omanik: GulfStream |
2007 |
23.10.2008 |
2007 aasta
Kohe sai vahetatud jahutusvedelik, õlid ja filtrid.
Uus aku, eelmine tundus juba lahja.
Vahetatud mitmed läbipõlenud pirnid.
Porivaibad salongi.
Lisatud tag.kaamera ja peegel LCD monitoriga.
Uus PAL süsteem LCD/DVD tv, VHS video, antenni võimendi ja kaamera.
Ühel reisjal individuaalne ja teisaldatav audio/video süsteem.
Tolmuimeja, õhukompressor, inverter, FM-modulaator,digibox-Zuumbox.
Turvavarustus perelemmikule tuli soetada, et vältida juhi kindalaeka purunemist.
GPS TomTom.
|
|
2008 |
03.12.2008 |
2008 aasta.
Saabus üksikkorras tellitud käsitöö autolipp/mast ja kaks riigilippu, USA ja EST, sobib täpselt raadioantenni kohale.
12V Autocooler ja kohvimasin.
Lisatud kogu matkavarustus, telk 4le, matkalaud/toolid 6'le, gaasipriimus, 220v pikendus.
Saabus uus esikaitseka kroom osa.
Suvine reis/puhkus Eesti-Läti-Leedu ligi 3000km
Muretsetud varikatus.
Uus bensupump.
Valmis uus toiteplokk 12V-8,5V mängukonsoolile PS2. |
|
Van'de kogunemine Rocca katusel. |
03.12.2008 |
Väike link siia:
http://live.hot.ee/gallery/show_gallery_thumbs?id=915603
|
|
2009 |
03.02.2009 |
Sai valmis kardin(privacy curtain),varjamaks võõraste pilkude eest,mida või keda bussiga sõidutatud saab.Annab vajadusel privaatsust juurde ja kaitset tuule eest kui panna ukse lähedusse. |
|
2009-2 |
11.02.2009 |
Saabus üks puuduolev Center cap. |
|
2009-3 |
04.08.2009 |
29.07.09 käisin autoklaasis peeglit esiklaasile tagasi liimimas.
Täpsustuseks ajakulu 20min. ja tööhind 50.- |
|
2010 |
10.08.2010 |
Sai tehtud töökoja külastus,üks uus lõdvik,sisselaskele uued tihendid,üks rihmarullik läks vahetusse, genekale uued laagrid ja mingid dioodid said üle vaadatud.
Valmis külmik-minibaar.
Peale mõningast uurimist internetis mõtlesin endale ka soetada bussi külmiku. Kasulik vidin, kui on vaja kusagil pudel ampust hoiule panna või suvel grillimaterjale hoida.
Mugavuse eesmärgil sai külmikule poogitud külge ajalehe- või kaardisahtel ning peale laud joogitopsi hoidjatega.
See võiks olla ka minibaar ja peaks enam-vähem sobima bussi sisuga.
Leitsin minibaari ja inimese kes selle muudaks vastavalt sõiduki sisule, eelistud oli naturaalpuit |
|
2011 |
11.04.2011 |
Peale mõningast otsimist leitsin endale sobiliku ja bussile komplekse haakekonksu. |
|
2011-1 |
20.04.2011 |
Haakekonks nüüd küljes ja toimib. |
|
2011-2 |
21.04.2011 |
Vana käivitusaku maha ja uus euroopalik vetsa suurem asemele, lisaks korralik akulaadija! |
|
2011-3 |
06.06.2011 |
IV põlvkonna gaasisedme paigaldus Autogaasiseadmed OÜ, Tartus 1-3.06.11
Vaatamata erinevatele arvamustele, mis on välja kostnud autofoorumites otsustasin selle sammu ette võta ja gaasiseadme paigaldada. Esialgu ei oskagi midagi rohkem pajatada, auto sõidab ja kõik toimib. Gaasi põletades olen kindlasti rohelisem kui varem! Gaasikulu mnt 14-17, linnas 19-20. Kaks aastat hiljem linnas 22-24l/100km, selge et mingi jama seadet vaevab. |
|
2011-4 |
09.06.2011 |
Starter läks uuenduskuurile!
Kui kord käivitub kergelt ja kord raskelt on aeg viia starter värskendamisele. Nüüd toimib nagu uus või veel paremini! |
|
2011-5 |
10.06.2011 |
Päiksekaitse esiklaasile! Kuna mõte on reisida ja bussis ööbida siis väga oluline vidin.
Väike trip Tallinn-Pärnu-Mõisaküla-Valmiera-Riia-Jurmala-Riia-Sigulda-Cesis-Valmiera-Mõisaküla-Pärnu-Tallinn.
Ööbimiskoht:"Nemo", Jurmala lähistel. |
|
2011-6 |
01.09.2011 |
Valmimas on matkaköök, vajadusel saab selle kas bussi tõsta või sealt välja. Mõte sai alguse ühel tripil, kui kopsik kuuma vett gaasipriimuselt maha kukkus ja oli suur oht end ära põletada. Mõtlesin kohe et tuleb vaadata gaasiga toimiv matkapliit ja aluseks korralik kapp, hea kui selles kapis veel mingi kasulik võimalus oleks- valamu. Saigi lisatud valamu ja jooksev vesi, kogu süsteem peab töötama elektrita, et vajadusel saab seda ka bussist eemal kasutada. Kappi mahtus ära gaasipliit, valamu, vee süsteem 30l puhas ja 19l must vesi. Lisana õnnestus sinna veel üks sahtel pookida ja kapi pealisplaati on võimalik koos kokkupandavate jalgadega lauaks muuta.
Kuni viiekesi (proovitud kolmekesi) tripil toimib köök hästi, kuna on ruumi kapi vedamiseks. Jääb ka võimalus ainult pliit ja kokkukäidav laud kaasa võtta
Hetkel katsetused ja viimistlus pooleli. |
|
2011-9 |
21.09.2011 |
Bussireisidel ööbime kuni kolmekesi bussis ja ülejäänud telkides. Taga on diivanvoodi kahele ja üks ööbib madratsiga bussi põrandal. Kui kolmas enne teisi ära väsib jääb ta tülikalt bussi põrandale teistele jalgu, edaspidi tuleb temale parem koht magamiseks leida.
Mõnda aega oli peas mõte kas bussi esiistmetele on võimalik teha toimiv voodi. Nüüd esimene katsetusteks tehtud voodi valmis, jääb veel katsetamine ja kohendamine kui vaja ning lõppviimistlus. |
|
2011-10 |
12.10.2011 |
Mõni aeg tagasi avastasin suure üllatusega et mõnedel 4aastat vanadel rehvidel kummalised lõhed külgedel ja ei muud kui tuleb uued vaadata. Väike modifikatsioon enne - naastud välja ja uued rehvid lähevad alla. Kuna sõidan palju lumeta ajal siis oleks hea midagi univesraalset alla panna, et on pidamist nii kuivaga kui ka libedaga. |
|
2011-12 |
05.12.2011 |
Suvel sai bussile istutatud peale gaasiseade ja siis tuli loobuda tagavararatta kohast põhja all, sinna tuli gaasipaak. Sellest ajast peale on siiani õhus püsinud küsimus kuhu see tagavara siis pista kui linnast välja sõidan, linnas pole teda nagu vajagi aga juba kaugemale ei tahaks ilma minna. Sai ka proovitud teda küll diivani alla ajada, kuid ei mahu siis vedeles ta vahepeal lihtsalt salongis juhiistme taga põrandal, kuid see pole ka lahendus.
Soovitati küll tagauksele kruvida aga peale seda kui Tallinnas ühte sellist van-i parklas uurisin otsustasin et seda ma oma bussile ei tee, lihtsalt ei meeldi ja kõik. Hiljem olekn küll mõelnud et kui mingit mõistliku lahendust ei tule siis pole midagi teha tuleb ikka see ratas tagauksele kruvida (keegi vist mainis, et nagu sea selga sadul).
Esialgu üritan ühte usas toimivat versiooni copida ja kui see ei õnnestu siis pean uksele kruvima, aga kuidagi ei tahaks.
Minu esialgne plaan on ta pookida konksuraami kinnituste alla ja kasutada ainult linnast lahkumisel, kuna linnas punkrist A, punkti B pole teda küll vaja, siis ajan läbi rasvanööri ja kompressoriga.
Suvest juba 4-5 kuud ja erilist arengut veel näha pole aga õnneks just sain vesilõikusest mõned olulised jupid kätte ja tunneli lõpust juba valguskuma paistab. Kui nüüd midagi keevitamisel mööda ei pane siis peaks enne jõule raami kokku saama ja kevadel on ta juba kenasti saba küljes.
Natuke valmimisest ka.
Esimesena lasin teha juppidest eskiisid ja klopsisin kokku puidust maketi, või oli see vastupidi, et aimu saada reaalsest suurusest ning vajalikest mõõtudest. Kogu ettevõtmine tuli ju peast ja fotodelt reaalseks ning tomivaks raamiks teha.
Nagu ikka, kui seda igapäev ei tee on võimalus et esimesed jupid lähevad aiataha, egas muud siis lõikame uued detailid ja lähme leiutamisega edasi.
Äkki on kellelgi mingi parem või huvitavam mõte siis minu kontaktidel võib sellest teada anda!
|
|
2012-09 |
23.09.2012 |
Mõniaeg tagasi sai bussiga veeretud paelaotsas remondikotta, ei lainud poolest päevast enam käima ja ei taipa milles asi. Selgus et küttepump andis otsa. Taas siis töökojast väljas ja sõit jätkub rõõmsalt. Seekord uus bensupump,diffrisse uus õli ja uued rooliotsad. |
2013-1 |
10.03.2013 |
Nüüd siis niipalju aega möödas, et võib juba tagavararatta hoidjast rääkida, esimesed 1000km sellega seljataga. Kogu selle aja, mis sai seda raami plaanitud ja tehtud vaevas mind asjaolu, et ei leidnud ma sellist nelkanttoru mis oleks seest 50mm, nurgad 90kraadi ja, minimaalse siseraadiusega. Sai kasutatud mõne mm (vist 52-53mm) suurema sisemõõduga toru ja nüüd ikka piisav loks kui fiksaatorsõrme pole külge pannud, varuratta raam kinnitub samamoodi kui haagisekonks. Kui varuratas on korralikult paigas ja fiksaatorsõrm küljes toimib kõik kenasti, pole loksu tunda, sõites võib ta unustada. Kodulinnas teda pole vaja sabapeal tassida aga mujal peab kaasas olema, et juhul kui vaja on võtta ja alla panna. Tagurdamisel peab olema ettevaatlik et sellega kuhugi vastu ei lase ja enda ega teise asja ära ei riku.
Hetkel olen ise rahul!
Kui kellelgi on midagi varuratta raami kohta öelda või tuleb mingi parem mõte siis võib mulle kirjutada, kusagil siin peaks emaili aadress ka olema. |
|
2013-2 |
20.07.2013 |
Ühel ilusal suvepäeval kutsuti buss pulma pulmaautoks-kuldpulm. Ega siin polegi midagi lisada, pilt kajastab seda hetke kõige paremini. |
|
2013-3 |
31.07.2013 |
Eile öösel toimus see mida ei ootaks ükski autoomanik, sissemurdmine. Öösel kl 03.10 ärkasime hoovis lärmava signalisatsiooni peale ja vaatasime välja, näha polnud kedagi. Esialgu ei osanud arvata et buss lärmab, seisis teine nii halva kohapeal, et puuvõrast läbi ei näinud midagi. Tütar märkas hommikul et bussil uks pärani. Teavitasine asjast politseid ja sealt lubati päeva jooksul kedagi saata asja vormistama. Politsei ei soovitanud enne ametniku saabumist autole lähemale minna, et mitte jälgi ära segada. Kl 16-st saabus politsei, kes võtis kõik võimalikud jäljed (sõrme- ja verejäljed), ametnik oli väga põhjalik, pildistas ja nokitses auto kallal paar tundi. Kuna mina olin võtmetega tööle osanud sõita siis auto lõugas kohe kui uks liikus, õhtuks oli aku tühi.
Nüüd on selgunud niipalju et autost midagi kaasa ei viidud ja vargal oli sündmuskohalt lahkumisega ülikiire. Politsei teeb kõik mis võimalik et sissemurdja tabada!
Võin veel lisada, et lõpp hea kõik hea, oma ala (metallitöö, masinaehitus) spetsialistid tulid abiks nõu ja jõuga. 10 min nokitsemist ja asi korras, uks nagu uus. |
|
2013-4 |
23.09.2013 |
Kaunis sügisene Laitse Loss, pereüritus.
Limusiin, restoran, lahe seltskond, romantiline sviit hommikusöögiga, mida veel tahta. |
|
2013-5 |
11.12.2013 |
Sai tellitud/valmis tagavararattale uus kate.
Sai külastatud US-Partsi. Uued õlid ja filter, uus genekarihm, uus tagumine pidurisilinder, tagapidurid sai ülekäidud, uus jahutusradikas, uus plokisoojendus, vaadati kogu veermik üle.
16.12 Gaasiabi Oü-s sai läbitud 15 000km hooldus ja kõik toimib kenasti. |
|
2013-6 |
22.12.2013 |
Väike vahepala- kaubik/kaubabuss. |
|
2014-1 |
19.02.2014 |
Sain kätte madratsid mis asendavad edaspidi bussis täispuhutavat madratsit, hetkel veel kiles. |
|
2014-2 |
19.02.2014 |
Uus parkimisabi, võrreldes vanaga siis ette tuleb ka kaamera, hetkel veel selgub kuhu see paigaldada. |
|
2014-3 |
11.08.2014 |
Uus esiklaas! Parima pakkumise tegi TopParts, nemad organiseerisid ka paigalduse Heimarus OÜs.
Sai veel ise paigaldatud porilapakad, esimene paar on pooleks lõigatud veoki porilapakas (2x400x300mm). Tagumised samuti aga pikenduseks on kasutatud teis samasugust et piisav pikkus kätte saada (2x500x300mm). |
|
2014-4 |
08.10.2014 |
Kuna eelisel nädalavahetusel tagasiteel lõunariikidest juhtus see mida ükski autoomanik ei ootaks. Piduriklotsil rebenes kate pealt ära, ikka kulumise tagajärel. Sai täna külastatud US Partsi meeldivat rahvast. Uus mootoriõli läks mootorisse koos filtriga ning vahetusse esimesed piduriklotsid. Kui juba seal siis vaadati ka kogu veermik üle ja tõsiasi, kõik on korras ning toimiv.
sl.126835 mil |
2014-5 |
08.10.2014 |
Bussil juba pikemat aega külgedel olevad triibud (kleebis) hambulised, see sai häirivaks ja nüüd otsustasin midagi teha. Aega ja sihikindlust kulus kõvasti aga nüüd küljed puhtad, kahjuks küll see pind mis sealt nähtavale tuli pole just kõige kaunim. Eemalt ei saa sotti aga lähemal kui 0,5m on kõik ilusti näha ja see on kole mis kole. |
|
2014-6 |
27.10.2014 |
Sügis-talv käes ja tuleb jälle korraline gaasihooldus teha. Seekord otsustasin valida Gaznet OÜ pakkumise. Hooldusele lisaks läksid vahetusse gaasipihustid, üks pistik ning gaasireduktor kõige sinna juurde kuuluvaga. Hetkel seade toimib kenasti ja kohe on tunda vahe võrreldes sellega mis oli enne. Tunduvalt vähem mootori vibratsiooni ja kõvasti parem kiirendus. Gaasikulu osas üritan veel selgusele saada, kas on mingi vahe, eelmiste pihustitega suurenes gaasikulu 3-4 liitrit keskmise kuluga arvestades. Vanade pihustitega keskmine gaasikulu 20-22 l/100km. Linnas gaasikulu max 24 l/100km. |
|